تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

جدیدترین دوربین کانن 2024

جدیدترین دوربین کانن 2024

جدیدترین دوربین کانن 2024

جدیدترین دوربین کانن 2024 کدام است؟

شاید برای شما نیز جالب باشد که کانن در حال رقابت با رقبای خود می باشد و از جدیدترین دوربین کانن 2024 رونمایی می کند. در واقع کانن یکی از برترین کمپانی های تولید کننده تجهیزات و دوربین های عکس برداری و فیلمبرداری می باشد که سال هاست در حال تلاش است تا بتواند با سونی و نیکون رقابت کند.

سابقه طولانی کانن در تولید لنزها و دوربین های باکیفیت، آن را در بین عکاسان حرفه ای و علاقه مندان به محبوبیت تبدیل کرده است. همچنین انواع دوربین های در دسترس و مقرون به صرفه را برای کاربران در تمام سطوح تجربه ارائه می دهد. دوربین های کانن به طور کلی دارای ارگونومی عالی، کنترل های قابل دسترس، رابط های کاربری قابل دسترس و سیستم های فوکوس خودکار این دوربین ها فوق العاده هستند. جدیدترین دوربین کانن 2024 را دست کم نگیرید. 

دوربین کانن EOS R6 MARK II:

استفاده از دوربین کانن eos r6 ii دارای قابلیت های فوق العاده ای است از جمله حسگر با وضوح بالاتر، عکس‌برداری پشت سر هم با شاتر الکترونیکی سریع‌تر، ویدیوی 4k برش‌نخورده و بدون محدودیت زمانی را اضافه می‌کند. این آن را به یکی از همه کاره ترین دوربین ها برای کارهای پیشرفته عکس و فیلم با این قیمت تبدیل می کند. به دنبال جدیدترین دوربین کانن  2024 هستید؟ این دوربین را حتما امتحان کنید.

یکی از مشکلاتی که شاید شما را آزاد دهد لنز های این دوربین است. کانن هنوز و پس از سال ها تولید لنز های خود زا همان نسخه های قدیمی استفاده می کند. در واقع شما در هنگام خرید لنز باید فیلتر هایی را رعایت کنید اما می‌توانید با استفاده از آداپتور لنز EF-EOS R، هر لنز EF را کاملاً تطبیق دهید، اگرچه هزینه اضافی نیز دارد. به طور کلی، اگر به دنبال دوربینی هستید که بتواند تصاویر خیره کننده ای با سیستم فوکوس خودکار تنظیم و ذخیره کنید، ارگونومی عالی و مشخصات ویدیویی پیشرفته بگیرد، R6 Mark II برای عکاسان ممکن است کمی گیج کننده باشد.

دوربین های دیگری ممکن است از کانن وجود داشته باشند اما این دوربین نسخه پیشرفته دروبین eos r6  می باشد. پس جزییات این دوربین را به صورت دقیق بخوانید.

جدیدترین دوربین کانن 2024

خرید دوربین کانن EOS R6 MARK II

دوربین کانن EOS R7:

اگر Canon EOS R6 Mark II خارج از محدوده قیمت شما است، Canon EOS R7 یکی از بهترین دوربین های APS-C است که Canon ارائه می دهد. گزینه های سنسور برش قابل حمل بیشتری از این وجود دارد، اما این یک دوربین همه کاره است. با حداکثر سرعت سریع 15 فریم در ثانیه، برای سوژه های سریع مانند عکاسی از پرندگان و حیات وحش یک گزینه عالی می باشد. یک سیستم فوکوس خودکار پیشرفته الهام گرفته شده از Canon EOS R3 حرفه ای، تثبیت کننده تصویر درون بدنه (IBIS) و ضبط 4k تا 60 فریم بر ثانیه، و این یکی از بهترین گزینه ها در این قیمت است.

R7 از مشکل مشابه R6 و سایر دوربین‌های سری R رنج می‌برد، زیرا انتخاب لنز هنوز برای پایه RF محدود است، اما اگر لنزهای EF/EF-S DSLR را دارید، همیشه می‌توانید آنها را تطبیق دهید. در مورد دوربین‌های DSLR، اگر مشکلی ندارید برخی از مشخصات ویدیویی پیشرفته R7 را رها کنید، Canon EOS 90D یک جایگزین عالی با وضوح بالاتر و عمر باتری بیشتر است. همچنین ارزان‌تر از R7 است، اگرچه حتی حجیم‌تر است و از نظر مشخصات ویدیویی کمی نسخه کاملی را در بر ندارد. جدیدترین دوربین کانن 2024 را از ما بخواهید.

جدیدترین دوربین کانن 2024

خرید دوربین کانن ROS R7 به عنوان جدیدترین دوربین کانن 2024

دوربین کانن EOS R10 به عنوان جدیدترین دوربین کانن 2024:

Canon EOS R10 بهترین دوربین سطح پایه در مجموعه بدون آینه کانن است. در حالت معمولی کانن، سبک وزن با رابط کاربری و کنترل های قابل دسترس، ارگونومی خوب و صفحه نمایش کاملاً مفصلی است. اگر بخواهیم آن را با دوربین کانن EOS R7 مقایسه کنیم کمی سبک تر به نظر می آید اما این دوربین دارای آب بندی در مقابل تمامی شرایط آب و هوایی را ندارد. همچنین ویژگی های پیشرفته تری مانند IBIS و اسلات کارت SD دوگانه را از دست خواهید داد

با این حال، سنسور کیفیت تصویر عالی را ثبت می کند و دوربین اساساً از همان سیستم فوکوس خودکار مشابه برادر رده بالای خود در بالا استفاده می کند، بنابراین می تواند سوژه های متحرک را با دقت ردیابی کند. این یک دوربین فیلمبرداری با قابلیت شگفت‌آور است، با ضبط 4k تا 60 فریم در ثانیه، البته با برش قابل توجه در 60 فریم در ثانیه، و ضبط داخلی 10 بیتی بهترین کیفیت را به شما ارائه می دهد. در نهایت، این بهترین دوربین کانن برای مبتدیان و سرگرمی‌های تازه کار است که نسبت به قیمتش تعادل عالی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد. جدیدترین دوربین کانن 2024 می تواند دوربین کانن EOS R10 باشد.

جدیدترین دوربین کانن 2024

خرید دوربین کانن EOS R10

دوربین کانن EOS R50:

به دنبال جدیدترین دوربین کانن 2024 به همراه قیمتی ارزان هستید؟از این دوربین غافل نشوید. Canon EOS R50 یکی از بهترین دوربین های بدون آینه ارزان قیمت موجود در بازار است که هزینه های زیادی را برای شما به ارمغان می آورد. این یک دوربین روزانه یا مسافرتی عالی با طراحی بسیار سبک و قابل حمل است.

همچنین یکی از بهترین دوربین های کانن برای مبتدیان یا کسانی است که از به دنبال کیفیتی بالاتر از دوربین گوشی های هوشمند هستند مناسب است، به لطف کنترل های ساده و حالت های خودکار بصری کیفیت خوبی را ارائه می دهد. کیفیت تصویر برای کلاس خود عالی است و از همان سنسور Canon EOS R10 در بالا استفاده می کند و دارای یک سیستم فوکوس خودکار بسیار مؤثر است، البته قابل مقایسه با مدل های پیشرفته تر کانن نیست.

برخلاف دوربین قدیمی Canon EOS M50 Mark II، R50 بخشی از سیستم RF-mount است، بنابراین می‌توانید از آن با لنزهای APS-C و فول فریم RF استفاده کنید و دوربین خوبی برای رشد کردن با آن به عنوان یک عکاس است. با این اوصاف، اگر در مورد لنزها یا محافظت از آینده نگران نیستید، M50 Mark II همچنان یک دوربین مقرون به صرفه خوب است و می‌توانید آن را حتی با قیمت ارزان‌تری پیدا کنید.

جدیدترین دوربین کانن 2024

 

دوربین کانن EOS R50

 

دوربین کانن EOS R5:

کانن با R5، سری 5 بسیار محبوب خود را به مجموعه دوربین های قابل تعویض بدون آینه EOS سری R آورد. موفقیت این مدل‌ها در سطوح موجودی منعکس شد، به طوری که این دوربین‌ها به‌طور مداوم برای حدود نیم سال سفارش‌دهی مجدد می‌کردند. EOS R5 دارای بهترین کیفیت تصویر موجود در دوربین کانن همراه با عملکرد کلی چشمگیر، از جمله عملکرد برجسته فوکوس خودکار (از جمله فوکوس خودکار چشم) و سرعت عکاسی پیاپی به 20 فریم در ثانیه است. R5 دارای قابلیت های ویژه ای می باشد که با قیمت که ارائه شده است خرید آن را پیشنهاد می کنیم. R5 می تواند جزو جدیدترین دوربین کانن 2024 باشد.

 

جدیدترین دوربین کانن 2024

خرید دوربین کانن EOS R5

 

شما می توانید تمامی دوربین های معرفی شده در قسمت بالا را از سایت تصویرگستر خریداری کنید. می توانید با مراجعه به واتساپ تصویرگستر از تمامی اطلاعات دوربین های معروف با خبر شوید. جدیدترین دوربین کانن 2024 را از ما بخواهید!

واتساپ

از نظر شما کدام دوربین جدیدترین دوربین کانن 2024 است؟ شما کدام دوربین را می پسندید؟

منبع: the digital picture

 

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ