تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

جدیدترین دوربین سونی 2024

جدیدترین دوربین سونی 2024

جدیدترین دوربین سونی 2024

جدیدترین دوربین سونی 2024 کدام است؟

سونی بیش از چندین دهه است که در حال ساخت و تولید جدیدترین دوربین ها در جهان می باشد. این برند در تلاش است نوآورانه ترین و پیشرفته ترین دوربین ها را به دنیا معرفی کند و تاکنون بسیار موفق بوده است. جدیدترین دوربین سونی 2024 را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید به راحتی خرید خود را انجام داده و قابلیت های آن را بررسی کنید.

سونی توانسته انواع دوربین را با بودجه های مختلف تولید کند تا تمامی اقشار جامعه آن را خریداری کنند و از آن ها استفاده کنند. چه دوربین های با سنسور فوق پیشرفته و چه دوربین هایی که از نظر مگاپیکسل دارای بالاترین رتبه را دارند.

جدیدترین دوربین سونی 2024

دوربین سونی A7 IV: 

یکی از جدیدترین دوربین سونی 2024 که معرفی شده است دوربین سونی SONY A7 IV  می باشد. به دنبال یک دوربین هیبریدی واقعی هستید؟ به شما استفاده از این دوربین را پیشنهاد می کنیم . محدوده دینامیکی زیادی برای صحنه‌های با کنتراست بالا و سنسور 33 مگاپیکسلی دارد که به شما آزادی عمل بیشتری برای برش عکس‌هایتان می‌دهد. عکاسان ورزشی و اکشن نیز برای یافتن یک سیستم فوکوس خودکار سریع‌تر و دقیق‌تر به سختی فشار می‌آورند، اگرچه در هنگام عکاسی از فایل‌های RAW فشرده‌نشده، اما سریع ترین حالت عکس برداری را ندارد.

شما می توانید بدون محدودیت ساعت ها ضبط ویدئو را ضبط کرده و با بهترین کیفیت ویدیو را ضبط نمایید. این دوربین در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی مقاوم شده است و شما در تمامی شرایط می توانید به عکس برداری و فیلم برداری خود ادامه دهید.

حتی صفحه نمایش لمسی با زاویه متفاوت و منظره یاب الکترونیکی با وضوح بالا که نمای واضحی را به شما می دهد. سوژه شما غیر از اینکه به دو اسلات کارت SD برای فضای ذخیره سازی اضافی و همه پورت هایی که برای لوازم جانبی ویدیو نیاز دارد، عمر باتری آن برای یک دوربین بدون آینه فوق العاده است. پس یکی از جدیدترین دوربین سونی 2024 را معرفی نمودیم.

خرید دوربین سونی a7 iv

جدیدترین دوربین سونی 2024

جدیدترین دوربین سونی 2024 دوربین A6700:

اگر به دنبال یک دوربین مقرون به صرفه تر هستید و می خواهید هزینه کمتری کنید اما پیشرفته ترین دوربین سونی را داشته باشید می توانید از دوربین سونی a6700  استفاده کنید.  این دوربین هیبریدی APS-C یکی از توانمندترین مدل های میان رده موجود در بازار است که بدنه قابل حمل تری نسبت به a7 iv رده بالا در بالا ارائه می دهد. به طور قابل توجهی نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر سری Alphas 6000، با یک سنسور جدید و با وضوح بالاتر، قدرت پردازش بیشتر و ویژگی‌های ویدیویی چشمگیر، مانند ویدیوی 4k با حداکثر سرعت 120 فریم در ثانیه و ضبط داخلی 10 بیتی Log بهبود می‌یابد. 

علاوه بر این، دوربین دارای سیستم موثر IBIS و پیشرفته‌ترین فوکوس خودکار سونی است که با تشخیص و ردیابی سوژه مبتنی بر هوش مصنوعی است. پس مطلع شدیم که بعد از دوربین سونی a7r iv جدیدترین دوربین سونی 2024 دوربین a6700 می باشد.

خرید دوربین سونی a6700

جدیدترین دوربین سونی 2024

دوربین سونی a7r v:

قیمت حدودی دوربین برای شما اهمیت ندارد؟ شما می توانید دوربین سونی a7r v را خریداری کنید. به جرات می توان گفت این دوربین جدیدترین دوربین سونی 2024 می باشد همچنین هیچ از دوربین های دیگر هنوز نتوانسته با این دوربین رقابت کند.از نظر فنی، A7R V خیره کننده است. با 61 مگاپیکسل جفت شده با تشخیص سوژه جدید هوش مصنوعی، AF قابل توجه است، هم به دلیل شناسایی و جذب سریع و هم به دلیل «ردیابی» فوق العاده ای که دارد.

بدنه دوربین برای لنزهای حرفه‌ای بزرگی که با آن استفاده می‌کنید بسیار کوچک است  یا به اندازه کافی بلند نیست  و کنترل‌ها به جای تطبیق با نقاط قوت این دوربین، از یک طرح کلی پیروی می‌کنند که شاید برای شما استفاده از دوربین های بزرگ را دشوار کند.

شما می‌توانید دکمه‌ها را به‌طور بی‌پایان مطابق با روش کارتان به صورت اختصاصی در بیاورید، اما این کار به زمان نیاز دارد و همچنین حافظه خوبی برای اینکه کدام دکمه را برای انجام چه کاری اختصاصی کرده‌اید، نیاز دارد.پس به دنبال جدیدترین دوربین سونی 2024 هستید؟ این دوربین را امتحان کنید.

خرید دوربین سونی a7r v

جدیدترین دوربین سونی 2024

دوربین سونی a7 iii:

قیمت جدیدترین دوربین سونی 2024 برای شما مهم است؟ این دوربین را امتحان کنید. دوربین سونی a7 iii شامل سیستم فوکوس خودکار 696 نقطه‌ای بسیار مؤثر و سیستم لرزش‌گیر تصویر 5 محوره است که نوید جبران 5 EV را می‌دهد. یک سنسور تصویر 24.2 مگاپیکسلی، همراه با آخرین نسل پردازشگر تصویر وجود دارد، و این دو طیف رنگی عالی را ارائه می‌کنند و تنظیمات ISO فوق‌العاده بالا را ممکن می‌سازند.

هندلینگ خوب است، اگرچه برخی ممکن است بدن را در هنگام جفت شدن با لنزهای حرفه ای کمی کوچک بدانند، اما در محدوده دوربین های سونی آلفا قابل بحث است. برای بالاترین عملکرد با قیمت معقول، ما فکر می‌کنیم که این دوربین بهترین قیمت سونی موجود است.

خرید دوربین سونی a7iii

جدیدترین دوربین سونی 2024

دوربین سونی a7c ii:

یکی از جدیدترین و بروزترین مدل های دوربین سونی از نوع آلفای آن دوربین سونی a7c ii  می باشد.

Sony A7C II مجموعه‌ای از قطعاتی است که قبلاً در دوربین‌های دیگر سونی دیده‌ایم، و در حالی که ارتقاء تدریجی آن نسبت به نسخه اصلی است، برخی از پیشرفت‌های بسیار خوب در فوکوس خودکار و افزایش وضوح به 33 مگاپیکسل دارد. دوربین هنوز یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولیدکنندگان محتوا است که به دنبال کوچک‌ترین و جمع‌وجورترین دوربین هستند، در حالی که هنوز از ویژگی‌های سطح حرفه‌ای برخوردار هستند.

علیرغم برخی بهبودها در ارگونومی دوربین، هنوز در دست گرفتن این دوربین با لنزهای بزرگتر سونی دشوار است، که گنجاندن سنسور فول فریم نشان می دهد که برای آن طراحی شده است.  سونی بهترین قابلیت‌های فیلم‌برداری خود را ارائه کرده است، اما A7C II همچنان دارای بدنه هیبریدی می باشد  که به همان اندازه به عکاسی عکس اهمیت می‌دهند، با EVF که فاصله یابی دقیق است.

خرید دوربین سونی a7c ii

جدیدترین دوربین سونی 2024

دوربین سونی zv-e10:

به دنبال جدیدترین دوربین سونی 2024 و یک دوربین برای ولاگری هستید؟ در حالی که سونی در سال‌های اخیر فناوری ویدیوی APS-C 4K خود را تغییر نداده است، ZV-E10 اولین بدنه APS-C سازنده است که دارای صفحه نمایش لمسی مفصلی است. شاید تصور کنید که این دوربین برای عکس برداری از بیرون منزل مناسب نباشد اما برای بلاگر های یوتیوب و اینستاگرام کاملا مناسب است.

این دستگاه دارای یک میکروفون داخلی بزرگ و با عملکرد خوب ، فوکوس خودکار عالی سونی، و قیمت جذاب است. اما شرم آور است که لرزشگیر درون بدنه وجود ندارد و منوها را نمی توان با لمس کنترل کرد. پس این دوربین را می توان جزو جدیدترین دوربین سونی 2024 معرفی نمود اما برای بلاگر ها!

در این مقاله سعی کردیم بهترین و جدیدترین دوربین سونی 2024 را برای شما معرفی کنیم و ویژگی های هر یک را بیان نمودیم تا به راحتی نسبت به قیمت هر یک اقدام به خرید نمایید. با کلیک بر روی هر یک از دوربین ها می توانید در ان صفحه اقدام به خرید کنید.

خرید دوربین سونی zv-e10

تمامی خرید ها و اطلاعات از طریق واتساپ صورت می گیرد و شما می توانید به صورت رایگان در واتساپ تصویرگستر مشاوره لازم را بگیرید.

واتساپ تصویر گستر

1/5 - (1 امتیاز)
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ