تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

معرفی دوربین گوپرو هیرو 7

معرفی دوربین گوپرو هیرو 7

معرفی دوربین گوپرو هیرو 7

معرفی دوربین گوپرو هیرو 7

اکشن کمرا های متعددی با برند های مختلف در بازار وجود دارند که یکیاز این برند ها که جزء بهترین ها و معروفترین ها در این زمینه است گوپرو نام دارد حتی این برند به گونه ای است که برخی افراد اکشن کمرا ها را با نام گوپرو میشناسند. در این پست میخواهیم در مورد جدید ترین دوربین این برند با نام گوپرو هیرو 7 صحبت کنیم.

این سری از دوربین های گوپرو در سه مدل با نام ها Gopro hero 7 White , Gopro hero 7 Black و Gopro hero 7 Silver عرضه میشوند. در صدر این سری Gopro hero 7 Black قرار دارد. تفاوت این دوربین را با نسل قبلی خود یعنی Gopro hero 6 به سختی میتوان دید. این دوربین از همان سنسور 12 مگاپیکسلی با همان پردازشگر GP1 بهره میبرد. و همانند نسل قبلی خود فیلمبرداری را با کیفیت های 4K سرعت 60 فریم بر ثانیه ، 2K با سرعت 120 فریم بر ثانیه و 1080P با سرعت 240 فریم بر ثانیه انجام میدهد.

معرفی دوربین گوپرو هیرو 7

معرفی دوربین گوپرو هیرو 7
معرفی دوربین گوپرو هیرو 7

مقاومت این دوربین نسبت به آب نیز همان 10 متر است. این دوربین از GPS برای دنبال کردن لوکیشن و livestream برای تماشای ویدئو به هنگام ضبط بهره میبرد. اما دلیل اصلی گوپرو برای مجاب کردن شما به خرید این دوربین و اپگرید کردن از Hero 6 به آن ویژگی جدید Gopro hero 7 Black که از آن با نام HyperSmooth stabilization یاد میشود است. که به گفته کمپانی این تکنولوژی همانند گیمبال ها و لرزشگیر های مکانیکی عمل میکند و ویدئو های ضبطی با این دوربین را صاف و بدون لرزش میسازد. اما باید به این نکته اشاره نمود که این لرزشگیر نرم افزاری است و این بدان معنا است که پردازشگر اطلاعات را از سیستم gyro تعبیه شده در دوربین را دریافت کرده و به هنگام لرزش گوشه های ویدئو شما کراپ میشود تا ویدئو صاف را ارائه دهد. ویدئو های تبلیغاتی که این کمپانی از دوربین خود در YouTube قرار داده نشان دهنده قدرت بالای این تکنولوژی در یک دست کردن ویدئو ها است. اما با این حال نمیتواند جایگزینی برای لرزشگیر های مکانیکی باشد و راه درازی در پیش دارد.

معرفی دوربین گوپرو هیرو 7

معرفی دوربین گوپرو هیرو 7
معرفی دوربین گوپرو هیرو 7

همان طور که گفته شد این سری دارای 3 مدل دوربین است. Gopro hero 7 Black با قیمت 399 دلار عرضه میشود. مدل های بعدی یعنی Hero 7 Silver با قیمت 299 دلار و Hero 7 White با قیمت 199 دلار عرضه میگردند. تفاوت این مدل ها در سنسور و پردازشگر و عدم وجود HyperSmooth stabilization در دو مدل ارزان تر است. همچنین Gopro hero 7 Black دارای LCD دیگری در جلو خود است که اطلاعات ویدئو ها را در جلو دوربین نیز نمایش میدهد. این دوربین ها در 5 مهر 1397 وارد بازار جهانی میشوند.

معرفی دوربین گوپرو هیرو 7

 

منبع : سایت رسمی گوپرو

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ