تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

قیمت رینگ لایت ارزان

رینگ لایت

قیمت رینگ لایت ارزان

رینگ لایت چیست؟

آیا تاکنون به این مورد برخورد کرده اید که اکثر فیلم ها و عکس هایی که می بینید، چقدر با کیفیت و نور مناسب هستند؟ شاید فکر می کنید که از یک دوربین حرفه ای و قوی استفاده می کنند اما در اشتباه هستید، این ولاگر ها از رینگ لایت استفاده می کنند. اکثر این عکاسان و سازندگان ویدیو قادر به تولید این فیلم ها و عکس های با کیفیت هستند، فقط به این دلیل که از یک قطعه نورپردازی منحصر به فرد به نام رینگ لایت استفاده می کنند.

اگر به دنبال قیمت رینگ لایت ارزان هستید می توانید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

در واقع رینگ لایت ها قابلیت این مورد را دارند که به شما کمک کنند تا بتوانید با نور بیشتری از اجسام و لوازم خود عکسبرداری و فیلم برداری کنید. این دستگاه روشنایی معمولاً از یک لامپ فلورسنت دایره ای یا چند چراغ LED کوچک متصل که شکل یک دایره را تشکیل می دهند ساخته می شود.

در ابتدا رینگ لایت ها را برای استفاده در لوازم پزشکی و دندانپزشکی ها تولید کرده بودند. با این حال، با توجه به قابلیت‌های بالقوه گسترده، رینگ لایت برای استفاده‌های تجاری مختلف که شامل موارد زیر می‌شود:

جزییات دقیق :

در صورتی که می خواهید بر روی یک قسمتی از عکس فوکوس کنید، بهترین راه کار برای  شما استفاده از رینگ لایت ها می باشد. در واقع طراحی این رینگ لایت ها از آنجایی شروع شد که مردم به فکر دایره ای کردن لایت ها افتادند، با این کار شاهد افزایش نور و فوکوس بر روی یک نقطه بودیم.. برای مثال ولاگر هایی که می خواهند از صورت خود فیلم برداری کنند ، این رینگ لایت تمامی جزییات صورت فرد را نشان می دهد. در ادامه این مقاله به قیمت رینگ لایت ارزان می پردازیم.

قیمت رینگ لایت ارزان

عکاسی ماکرو:

استفاده از نور حلقه هنگام عکس‌برداری، نور کاملاً متعادلی تولید می‌کند که به طور مساوی در هر طرف مدل یا شی ای که کاربران می‌خواهند روی آن تمرکز کنند، توزیع می‌شود. برای عکس برداری فوق العاده به صورت ماکرو باید از نور کایف برخوردار باشید شما می توانید با استفاده از نور رینگ لایت می توانید بهترین عکس های ماکرو را بگیرید. اگر به دنبال قیمت رینگ لایت ارزان هستید به شما پیشنهاد می کنیم به سایت تصویر گستر سر بزنید.

ایجاد جلوه های رنگی:

در واقع رینگ هایت ها را می توانید با تعویض رنگ لامپ های درونش تغییر داده و نسبت به طرح دلخواه خود رنگ های مناسب کار خود را بزنید. بعضی از رینگ لایت ها به صورتی هستند که می توانید تنها با چرخاندن دکمه بر روی رنگ لایت، رنگ ان را تعویض کنید. در بعضی دیگر از رینگ لایت ها قابلیت بیرون آوردن لامپ ها وجود دارد و در صورت سوختن می توانید آن را با رنگ دیگری تغییر دهید.

تولید ویدئو:

وقتی از رینگ لایت ها به عنوان تنها منبع نور برای عکاسی یا تبلیغات استفاده می شود، رینگ لایت هاله ای جذاب ایجاد می کند که به طرز درخشانی موضوع عکس یا فیلم را مشخص می کند. این یک نگاه دراماتیک و حرفه ای برای فیلمبرداری فراهم می کند. برای داشتن یک ویدیوی حرفه‌ای‌تر، سافت‌باکس‌ها یا چراغ‌های کناری می‌توانند چراغ‌های حلقه‌ای مانند کیت استودیویی کامل Beauty Ring Light یا Side Fill Lights را تکمیل کنند.

آیا برای تولید ویئوهایتان نیاز به قیمت رینگ لایت ارزان دارید؟ تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا بهترین رینگ لایت ها را به شما معرفی کنیم.

حذف سایه:

در زمانی که دوربین یا موبایل به شما نزدیک است، نور سایه ایجاد می کند که باعث کاهش کیفیت تصویر شده و می تواند در تولید محتوا به مشکلاتی برخورد کنید. رینگ لایت حرفه ای می تواند با ایجاد نور یکنواخت، سایه را از بین ببرد و کیفیت تصویر را بهبود بخشد.

قیمت رینگ لایت ارزان

انتخاب بهترین قیمت رینگ لایت ارزان:

اگر قصد خرید رینگ لایت را برای نیازهای شخصی یا کاری خود دارید، ممکن است در انتخاب نوع چراغ حلقه برای خرید کمی مشکل داشته باشید. ابتدا باید نوع مصرف خود را مشخص کنید. آیا رینگ لایت را برای گرفتن ولاگ با دوربین می خواهید؟ یا می خواهید از رینگ لایت برای گوشی خود استفاده نمایید.

اگر برای گرفتن عکس های سلفی روی دوربین DSLR یا آیپد خود به یک چراغ حلقه ای نیاز دارید، بهتر است یک رینگ لایت بخرید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا در داخل آن قرار گیرد.

شاید تاکنون در یوتیوب به رینگ لایت های خود ساخته برخورد کرده باشید و اقدام به ساخت این رینگ لایت ها با قیمت رینگ لایت ارزان کرده باشید. اما باید به شما بگوییم که این سرهم کردن این رینگ لایت ها کار دشواری است و نیاز به تخصص دارد.

البته ممکن است این نوع رینگ لایت ها را ساخته باشید و چند روز برای شما کار کرده باشد اما قطعا نور مطلوب را به شما راائه نخواهد داد. برای یافتن رینگ لایت خوب با قیمت مناسب کافی است، ابتدا نوع کار خود را رینگ لایت را مشخص کنید.

پیدا نمودن قیمت رینگ لایت ارزان کار آسانی به نظر نمی رسد اما در این مقاله بهترین قیمت رینگ لایت ارزان را به شما معرفی می کنیم.

انواع قیمت رینگ لایت ارزان:

رینگ لایت کوچک :

قطعا قیمت رینگ لایت ارزان از نوع کوچک آن ، تفاوت بسیاری با سایر رینگ لایت ها دارد. از رینگ لایت‌های کوچک برای استفاده از دوربین تلفن همراه استفاده می‌شود؛ رینگ لایت با یک گیره روی گوشی متصل می‌شود.

رینگ لایت پایه دار:

رینگ لایت‌هایی که قابلیت نصب روی سه‌پایه را داشته و یا از ابتدا به صورت پایه‌دار طراحی و ساخته شده‌اند، عمدتا به عنوان منبع نور در استودیوهای عکاسی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین در سالن‌های زیبایی جهت عکاسی از خروجی کار میکاپ‌، شنیون، رنگ مو و… و یا برای عکاسی مدلینگ و تبلیغاتی استفاده می‌شود. قیمت رینگ لایت ارزان از نوع پایه دار آن را می توانید از تصویر گستر بخواهید.

قیمت رینگ لایت ارزان

رینگ لایت برای گوشی:

در واقع رینگ لایت ها را در ابعاد و سایز ها و وزن های متفاوتی نسبت به کاربرد های متفاوت تولید و ساختند. برخی از رینگ لایت‌ها جهت استفاده روی موبایل طراحی شده‌اند. این رینگ لایت‌ها معمولا سایز کوچکی (حداکثر 12 اینچ) داشته و از طریق یک گیره کلیپسی روی گوشی موبایل نصب می‌شوند.

در مواردی نیز در قسمت میانی رینگ لایت، یک پایه و گیره نگه‌دارنده برای موبایل تعبیه شده است. رینگ لایت‌های مخصوص موبایل یا به صورت شارژی بوده و یا با باتری کار می‌کنند که انتخاب بین این دو مدل متناسب با میزان استفاده از رینگ لایت می‌تواند متغیر باشد. رینگ لایت‌های گوشی معمولا برای سلفی گرفتن، ضبط ویدیوهای مختلف برای اینستاگرام و یوتیوپ توسط اینفلوئنسرها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت رینگ لایت ارزان برای گوشی را می توانید در سایت تصویر گستر پیدا نمایید.

بهترین قیمت رینگ لایت ارزان:

کارایی رینگ لایت‌ها در قیمت آن‌ها تأثیر بسزایی دارد؛ هرچه رینگ لایت بزرگتر و کارکرد بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز طبیعتا بیشتر خواهد شد.

اگر وضعیت شما به نحوی است که باید سوژه خود را با صحنه‌های حرفه‌ای‌ تر ثبت کنید، نیاز به یک رینگ لایت حرفه‌ای و بزرگ دارید؛ اما اگر تنها برای عکاسی از محصول خود آن را نیاز دارید، می‌توانید یک رینگ لایت کوچک تهیه کنید.

بهتر است از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید تا قیمت مناسبی داشته باشند. بهتر است رینگ لایتی خریداری کنید که هم کارکرد مناسبی داشته و قیمت آن نیز مقرون به صرفه باشد. برخی از فروشندگان با قیمت بسیار پایین اقدام به فروش رینگ لایت می‌کنند، شما باید هوشیار باشید که ممکن است قیمت‌های پایین، منجر به افت کیفیت تجهیزات شوند و شما مجبور باشید دو بار برای یک رینگ لایت هزینه کنید.

اگر به دنبال یک رینگ لایت خوب با قیمت مناسب هستید حتما به قسمت رینگ لایت های تصویرگستر سر بزنید.

 

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ