تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا

بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا

بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا

معرفی بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا:

همه ولاگر ها و تولید کنندگان یوتیوب علاوه بر یک دوربین خوب نیاز به یک نور خوب دارند. در واقع فاکتور مهم و اصلی برای داشتن ویئوی عالی نور است. بسیاری از عکاسان معتقدند استفاده از نور طبیعی خورشید برای تولید کردن محتوا عالی است اما برای بعضی زا تولید کنندگان محتوا و عکاسان این امکان وجود ندارد پس باید به دنبال راه حلی برای این مشکل باشند.

یکی از راه حل های فوق العاده برای حل این مشکل استفاده از بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا می باشد. تولید محتوا اگرچه کار آسانی به نظر می رسد، اما در صورتی که ولاگر ویدئو های با کیفیتی نسازد هیچ گاه جایگاه مناسبی در بین دیگر ولاگر ها پیدا نمی کند.

به عنوان مثال در سالن‌های زیبایی، گالری‌های هنری، کلاس‌های آموزشی آنلاین و … که دسترسی دائمی به نور طبیعی وجود ندارد، استفاده از رینگ لایت بریا عکاسی واجب است . شاید فکر کنید که تمامی رینگ لایت ها یکسان هستند و نیاز به بررسی و انتخاب دقیق ندارند، اما باید به شما بگوییم که هر رینگ لایت باید متناسب با کار شخص انتخاب شود.

برای مثال یک آرایشگاه زیبایی نمی تواند از یک رینگ لایت کوچک برای عکس های خود استفاده نماید زیرا نور کافی به شخص نمی رسد و هیچ فایده ای ندارد.

رینگ لایت چیست؟

رینگ لایت در واقع یه دایره متشکل از نورهای LED بوده که معمولا گوشی موبایل یا دوربین در قسمت مرکزی آن قرار می‌گیرد و به این ترتیب نور به طور یکنواخت به سوژه می‌تابد. رینگ لایت‌ها اگر چه کاربری تقریبا مشابهی دارند، اما شامل انواع مختلفی بوده و از جهات زیادی با هم تفاوت دارند. در ادامه بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا را معرفی می کنیم.

بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا

ویژگی بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا:

اندازه رینگ لایت:

همانطور که گفتیم یک سالن زیبایی نمی تواند از یک رینگ لایت کوچک برای عکاسی های خود استفاده نماید پس بهترین کار این است که پیش از خرید رینگ لایت ان را بررسی نمایید.به طور کلی رینگ لایت‌ها شامل قطرهای 2 اینچ تا 50 اینچ هستند که انواع کوچک آن برای عکاسی با موبایل مناسب بوده و اندازه‌های بزرگ‌تر آن عموما برای تولید محتوای آموزشی به کار می‌روند. مثلا در سالن‌های زیبایی برای آموزش میکاپ یا دیگر محیط‌ها رینگ لایت بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نوردهی:

یکی دیگر از ویژگی های بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا، نوردهی است. نوردهی رینگ لایت های موجود در بازار به سه دسته تقسیم بندی می شوند:

برخی از رینگ‌ لایت‌ها از چراغ‌های LED کوچک تشکیل شده‌اند که بسیار کم حجم و کم مصرف هستند و امکان تنظیم میزان نوردهی در آن‌ها وجود دارد. نکته مثبت دیگر درباره این مدل رینگ لایت‌ها عدم تولید گرما در هنگام روشن بودن است.

دسته دوم رینگ لایت‌ها مجهز به چراغ مهتابی بوده که برای افرادی که مدام در حال جابه‌جایی هستند گزینه مناسبی محسوب نمی‌شود؛ چراکه احتمال شکستن آن‌ها در هنگام جابه‌جایی بسیار زیاد است. از طرفی این رینگ لایت‌ها قابلیت تغییر دمای نور را ندارند.

دسته سوم و باکیفیت‌ترین و محبوب‌ترین مدل رینگ لایت‌ها، انواع مجهز به لامپ SMD بوده که علاوه بر مصرف بسیار کم انرژی، بسیار کم حجم بوده و امکان تغییر متناسب با طراحی مد نظر را دارند. تنوع رنگ و زاویه دید مناسب نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل رینگ لایت محسوب می‌شود.

میزان نور و قدرت نور:

بسیاری از افراد به چندین نور احتیاج دارند تا بتوانند تولید محتوای خود را انجام دهند. پس قدرت نور و میزان نور برای این افراد بسیار مهم است. به عنوان مثال کسانی که از میکاپ یا رنگ مو عکاسی می‌کنند باید از رینگ لایت‌هایی استفاده کنند که لومن (شاخص شدت نور) بالاتری دارد تا به این ترتیب کیفیت عکاسی آن‌ها افزایش یافته و رنگ‌ها با جزئیات کامل ثبت شود.

بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا

تعداد چراغ:

در بعضی از رینگ لایت ها تعداد بیشتری چراغ یا LED بکار رفته است که در این صورت قطعا قیمت این رینگ لایت نیز بالا تر می رود. انتخاب رینگ لایت بر اساس تعداد چراغ به کاربری مد نظر و شدت نور مورد نیاز وابسته است.

توان خروجی:

اگر چه اکثر رینگ لایت های یکه تولید می شوند کم مصرف هستند اما اما متناسب با تعداد چراغ LED به کار رفته در آن و قدرت نوردهی آن‌ها، توان خروجی دستگاه و مصرف انرژی آن متفاوت خواهد بود. از طرفی به واسطه اینکه چراغ‌های LED به کار رفته در رینگ لایت گرما تولید نمی‌کند، تمامی انرژی صرف نوردهی می‌شود. چنانچه مصرف انرژی رینگ لایت برای شما مهم است باید از انواعی استفاده کنید که تعداد چراغ یا قدرت نوردهی کمتری دارند.

پس قطعا برای انتخاب بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا باید این مورد را بررسی نمایید.

وزن رینگ لایت:

بدیهی است که اگر از رینگ‌ لایت‌های بزرگ استفاده شود، به واسطه تعداد چراغ بیشتر در آن، وزن آن نیز افزایش می‌یابد. اگر کاربری دائما در حال جابه‌جایی رینگ لایت و تجهیزات عکاسی خود بوده، بهتر است از نمونه‌های سبک‌تر استفاده کند. اما در صورتی که نیاز به چراغ های بیشتر دارید باید وزن این رینگ لایت را نیز تحمل کنید. در زمان انتخاب بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا حتما به وزن آن توجه کنید.

پورت USB

دارا بودن پورت USB جهت اتصال رینگ لایت به پاوربانک و موبایل برای شارژ کردن آن، سبب می‌شود تا در شرایط مختلف امکان استفاده از رینگ لایت وجود داشته باشد و دیگر نیازی به جریان برق نباشد. این ویژگی برای عکاسانی که در فضای باز و محیط‌های دور از جریان برق عکاسی می‌کنند، گزینه بسیار مهمی محسوب می‌شود.

10 مدل از بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا:

رینگ لایت Yidoblo Ring light FX-480 III 2021 100W به عنوان بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا:

قطر این رینگ لایت ۴۵ سانتی‌متر بوده و زاویه نوردهی ۱۲۰ درجه‌ای را پوشش می‌دهد. محدوده دمای رنگ آن هم ۳۲۰۰ الی ۵۵۰۰ درجه کلوین است. همچنین از این رینگ لایت برای گوشی ، دوربین یا آینه نیز می توانید استفاده کنید تا روند تولید محتوا و نورپردازی را برایتان آسان کند.امکان تنظیم و تغییر توان و قدرت رینگ لایت هم وجود دارد.

همچنین دارای ۴۸۰ ال‌ای‌دی است که در مجموع میزان روشنایی و نور بسیار خوبی را ارائه می‌دهند.

این رینگ لایت قابلیت نصب بر روی سه‌پایه را دارد؛ اما در جعبه آن هیچ سه‌پایه‌ای عرضه نمی‌شود؛ بنابراین توصیه می‌کنیم در صورت خرید رینگ لایت Yidoblo FX-480 III، برای استفاده راحت‌تر از آن نسبت به خرید سه‌پایه هم اقدام کنید.

رینگ لایت LED SY-3161 II:

رینگ لایت LED SY-3161 II یکی از رینگ لایت های جدید موجود در بازار است که به تازگی معرفی شده است. تعداد ال ای دی های به کار برده شده در این رینگ لایت برابر با 480 عدد میباشد که می تواند نور بسیار زیادی را تولید نماید  این موضوع برای عکاسان و ارایشگران بسیار حائز اهمیت است چرا که سایه های ناخواسته بر روی سوژه پدیدار نمیشود و به واسطه حالت حلقه ای که دارد می تواند تمام چهره سوژه را روشن نماید.

این دلیل رینگ لایت را یک وسیله بسیار مناسب و ضروری برای کار های بیوتی و سالن های ارایشگاهی کریده است. یکی از ویژگی های این محصول امکان تغییر دمای نوری آن است و با استفاده از دیمر مخصوص میتوان بین 3200 تا 5600 کلوین دمای آن را تغییر داد. رینگ لایت LED SY-3161 II دارای وزن کم معادل 3 کیلوگرم است و سبک میباشد. این رینگ لایت جز رینگ لایت های پر فروش در بازار است که بیشتر سالن های زیبایی ، میک آپ ارتیست ها ، بلاگر ها و آتلیه داران از این مدل استفاده می نمایند. این رینگ لایت جزو بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا معرفی شده است.

برای خرید رینگ لایت LED SY-3161 II کلیک کنید.

بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا

رینگ لایت LED FE-580II به عنوان بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا:

چیز جالبی که در مورد رینگ لایت LED FE-580II وجود دارد کچ لایتی است که در چشم سوژه به وجود می آورد که مدور بوده و جذابیت خاصی به چشم ها میدهد و عکس پرتره شما را تبدیل به عکسی منحصر به فرد میکند. همچنین میتوان چندین شاخه از این نور ها را به کار گرفت تا عکس هایی خلاقانه و حرفه ای را گرفت که انگار با تجهیزات استدیو ای حرفه ای و گران قیمت گرفته شده است.

از ویژگی های رینگ لایت LED FE-580II میتوان به تغییر کلوین آن از 3200 تا 5600 اشاره نمود که نور سر و یا نور گرم Daylight تولید میکند که اسکین تون کاملا طبیعی را بتوان به وجود آورد. این رینگ لایت دارای 2 دیمر بوده که یکی برای تغییر کلوین و دیگری برای تغییر شدت نور مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از ریموت Ring Light می توان آن را از دور تنظیم نمود. این رینگ لایت وزن معادل 3700 گرم است. علاوه بر برق مستقیم می توان از دو عدد باتری سری NP-F استفاده نمود. زوایه تابش نور این رینگ لایت برابر با 60 درجه است.

رینگ لایت LED FE-580II بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا معرفی شده است.

رینگ لایت LED FE-480II:

اگر به دنبال یک رینگ لایت با ریموت هستید به شما پیشنهاد می کنیم این رینگ لایت که به عنوان بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا معرفی شده است را بررسی کنید.

از ویژگی های رینگ لایت LED FE-480II می توان به تغییر کلوین آن از 3200 تا 5600 اشاره نمود که نور سر و یا نور گرم Daylight تولید میکند که اسکین تون کاملا طبیعی را بتوان به وجود آورد. رینگ لایت ال ای دی FE-480II دارای 2 دیمر بوده که یکی برای تغییر کلوین و دیگری برای تغییر شدت نور مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از ریموت Ring Light می توان آن را از دور تنظیم نمود.

از دیگز مزایای رینگ لایت FE-480II استفاده آن بر روی سه پایه نور است به علاوه از باتری و همین طور برق مستقیم به عنوان منبع انرژی برای آن استفاده نمود.این مدل از رینگ لایت دارای ریموت کنترل برای تنظیم رینگ لایت از راه دور می باشد.

برای خرید کلیک کنید.

 

همانطور که در قسمت های بالا اشاره نمودیم ابتدا بهتر است مشخص کنید  که برای چه عنوانی می خواهید از رینگ لایت استفاده نمایید و سپس به خرید رینگ لایت بپردازید. در قسمت های قبل بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا را مشخص نمودیم. برای خرید می توایند بر روی لینک های موجود کلیک کنید.

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ