تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

قیمت بهترین دوربین عکاسی ارزان

قیمت دوربین عکاسی ارزان

قیمت بهترین دوربین عکاسی ارزان

قیمت بهترین دوربین عکاسی ارزان


مهم ترین سوال برای کسی که به فکر خرید دوربین فیلمبرداری و عکاسی است ، پیش می آید این است که برای خرید دوربین عکاسی و یا فیلمبرداری بهترین گزینه کدام است؟ جواب به این سوال منوط به این می‌شود که کاربرد ما از دوربین چه خواهد بود؟ ما اگر این سوال را به خودمان جواب بدهیم، بسیار راحت تر می‌توانیم گزینه های مناسب تر را برای خودمان انتخاب کنیم. حال اگر به فکر خرید یک دوربین عکاسی حرفه‌ای ارزان قیمت می‌باشید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله تصویرگستر را بخوانید.

دوربین کانن 4000D

قیمت دوربین عکاسی ارزان

کسانی که می‌خواهند یک دوربین DSLR داشته باشند ولی هزینه زیادی پرداخت نکنند این دوربین یکی از بهترین دوربین های عکاسی موجود در بازار است. که ویژگی های لازم یک دوربین DSLR دارای منظره یاب اپتیکال و همچنین با سنسور ASP-C بزرگ و کنترل دستی (manual) و … را به همراه خود دارد . این دوربین دارای یک حسگر ۱۸ مگاپیکسلی می‌باشد و پردازشگر این دوربین digic4+ و با توجه به سرعت بالای این دوربین توانایی قابلیت عکاسی۳ فریم بر ثانیه است . نمایشگر ۲.۷ اینچی که یکی از علت های قیمت مناسب این دوربین، استفاده کانن از این سری نمایشگر برای کانن 4000D می‌باشد و iso این دوربین از ۱۰۰ تا ۶۴۰۰ می‌باشد. همچنین برای جا به جایی فایل ها میتوان از طریق بلوتوث و WI-FI این دوربین استفاده کرد. فیلم برداری این دوربین دارای قابلیت Full HD با سرعت 30fps است. در سیستم فوکوس این دوربین 9 نقطه به کار رفته است و یک عدد Cross-Type دارد که در شرایط کم نور مناسب است.

دوربین عکاسی ارزان دوربین کانن 4000D
دوربین عکاسی ارزان دوربین کانن 4000D

دوربین کانن 2000D

قیمت دوربین عکاسی ارزان

یک دوربین DSLR مبتدی است که از قابلیت هایی نظیر حسگر 24MP APS-C CMOS در محدوده 100 تا 6400 قرار دارد. همچنین دارای قابلیت فیلم‌ برداری Full HD با سرعت 30fps و کیفیت 1080p داراست. همچنین قادر به عکاسی پیاپی با سرعت 3 فریم بر ثانیه می باشد. همچنین دارای یک صفحه نمایش ۳ اینچی با دقت 920 هزار نقطه است. حال اگر بخواهیم به مشخصات فنی این دوربین ارزان قیمت اشاره کنیم باید بگوییم که این دوربین دارای یک پردازشگر تصویر DIGIC 4+ که موجب می شود تا این دوربین از حساسیت بالایی برخوردار باشد. همچنین از دیگر ویژگی های 2000D می توان به ۹ نقطه فوکوس خودکار که شامل یک نقطه کراس می باشد اشاره کرد. دارای WiFi و NFC برای به انقال فایل ها به صورت بی سیم است.

خرید دوربین عکاسی ارزان دوربین کانن 2000D
خرید دوربین عکاسی ارزان دوربین کانن 2000D

دوربین کانن 850D با لنز 18-55

قیمت دوربین عکاسی ارزان

اگر به دنبال یک دوربین قیمت مناسب همه کاره هستید پیشنهاد گروه تصویرگستر به شما دوربین کانن 850D با لنز 18-55 که با این دوربین میتوان هم عکاسی و هم فیلم برداری با کیفیتی داشته باشیم. از لحاظ عکس برداری میتوان عکاسی پیاپی با سرعت 7 فریم بر ثانیه داشته باشیم. برای ضبط ویدئو می توانیم از کیفیت UHD 4K و با سرعت 24 فریم بر ثانیه  بهره مند شویم. این دوربین دارای یک صحفه نمایش لمسی 3 اینچی و با دقت 1.04 میلیون نقطه را در پشت خود داراست همچنین این صحفه نمایش دارای قابلیت چرخش است که میتواند برای بلاگر ها بسیار مناسب باشد. دارای سیستم APS-C از نوع CMOS با دقت  24.1 مگاپیکسل و پردازشگر تصویر DIGIC 8 سبب می شود که دوربین از حساسیت بالایی برخوردار باشد. دامنه ی حساسیت این سنسور 100 الی 25600 است که سبب می شود مخاطب بتواند در تمام شرایط نوری عکس برداری کند.

 

ارزان ترین دوربین عکاسی حرفه ای دوربین کانن 850D با لنز 18-55
ارزان ترین دوربین عکاسی حرفه ای دوربین کانن 850D با لنز 18-55

دوربین کانن Canon EOS M50 Mark II

قیمت دوربین عکاسی ارزان

این دوربین مناسب بلاگرا و تولید کنندگان محتوا است. دارای یک سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C CMOS و پردازنده تصویر DIGIC 8 است و سبب می شود که سرعت عکس براری 8 فریم بر ثانیه باشد. قابلیت فیلم برداری UHD 4K با سرعت 23.98 فریم بر ثانیه، داراست و همچنین دارای حالت Movie Servo AF است که موجب می شود تا فوکوس صاف و طبیعی داشته باشیم. با توجه به ال سی دی ۳ اینچی که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و رزولوشن ۱۰۴۰۰۰۰ دارد می توان گفت بسیار مناسب تولید محتوا عکاسی و فیلم برداری از زوایای بالا و پایین می باشد. همچنین دوربین دارای قابلیت نوسان چه اتوماتیک است که با توجه به فلاش درونی سوژه هایی که در فاصله ۳۵ متری آن است و آن است را نور رسانی می کند. این دوربین دارای یک لرزشگیر ۵ محوره و ترکیبی IS می باشد که سبب می شود عکس ها نویز کمتری داشته باشند و واضح تر باشند. دارای یک باتری لیتیوم یون است که می توان با یک بار شارژ کردن ۳۰۵ بار عکس گرفت و یا ۳۰ دقیقه فیلم برداری کرد. با WI-FI داخلی و NFC امکان برقراری اشتراک گذاری فایل ها به صورت بی سیم در این دوربین وجود دارد.

دوربین فیلمبرداری حرفه ای ارزان قیمت دوربین کانن Canon EOS M50 Mark II
دوربین فیلمبرداری حرفه ای ارزان قیمت دوربین کانن Canon EOS M50 Mark II

دوربین نیکون D5600 با لنز 18-55

قیمت دوربین عکاسی ارزان

یکی از دوربین های مبتدی کمپانی نیکون دوربین d۵۶۰۰ است. این دوربین دارای یک سنسور ۲۴.۲ مگاپیکسلی بافرمت DX از نوع CMOS داراست. اگر بخواهیم از قابلیت فیلم برداری این دوربین صحبت کنیم دارای کیفیت FULL HD با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است می توانید تایم‌ لپس بگیرید. با پردازشگر EXPEED4 میتواند عکاسی پیاپی با سرعت ۵ فریم بر ثانیه فراهم سازد. یک LCD به اندازه3.2 اینچی است و دقت ۱.۰۳۷ نقطه به همراه دارد همچنین صفحه نمایش قابلیت چرخش نیز داراست و از زوایای مختلف می توان به راحتی عکاسی و یا فیلم برداری کرد. دارای یک سیستم فوکوس خودکار ۳۹ نقطه ای است که می تواند تک نقطه ، ۹ نقطه ، ۲۱ نقطه و یا حتی از تمام نقاط فوکوس خود استفاده کند. از این ۳۹ نقطه تنها ۹ نقطه از نوع Cross Type می باشند این نقاط بیشترین حساسیت را دارد و دقت بالاتری نسبت به نقاط دیگر دارند. و در آخر می توان گفت که یک دوربین قیمت مناسب برای شروع عکاسی و یا فیلم برداری باشد.

دوربین حرفه ای ارزان دوربین نیکون D5600 با لنز 18-55
دوربین حرفه ای ارزان دوربین نیکون D5600 با لنز 18-55

دوربین نیکون Nikon Z50

قیمت دوربین عکاسی ارزان

دوربین نیکون Z۵۰ اولین دوربین بدون آینه و با سنسور APS-C از خانواده Z نیکون محسوب می شود. طراحی این دوربین هم مناسب فیلمبرداری است و هم عکاسی، همانطور که گفتیم این دوربین دارای سنسور APS-C از نوع CMOS با دقت ۲۰.۹ مگاپیکسل می باشد و همچنین دارای یک پردازشگر EXPEED6 است. حساسیت این سنسور بین ۱۰۰ الی ۵۱۲۰۰ و حتی می تواند تا ۲۰۴۸۰۰ نیز گسترش یابد. علاوه بر اینها دارای یک سیستم فوکوس خودکار پیشرفته است که از ۲۰۹ نقطه تشکیل شده و ۹۰ درصد محدوده را پوشش می دهد همچنین این سنسور از قابلیت بسیار پر کارآمد لرزشگیر دیجیتالی بهره می برد و می‌توانید فیلمی بدون نویز داشته باشید. حال که بحث فیلم برداری شد دوربین نیکون z۵۰ از کیفیت UHD ۴k با حداکثر سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه بهره می برد با این دوربین می توان اسلوموشن با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه و با کیفیت ۱۰۸۰p گرفت. همانطور که در بالا گفتیم این دوربین دارای پردازشگر EXPEED6 است که به وسیله آن می توان از عکاسی پیاپی با سرعت ۱۱ فریم بر ثانیه بهره مند شد. همچنین نیکون z50 دارای یک بدنه کامپکت و سبک وزن است اما در برابر گرد غبار مقاوم است و بدنه دارای یک صفحه نمایش لمسی 3.2 انچی همراه با 104 میلیون نقطه است.

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت دوربین نیکون Nikon Z50
دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت دوربین نیکون Nikon Z50

دوربین سونی آلفا a6400 با لنز 16-50

قیمت دوربین عکاسی ارزان

دوربینی قیمت مناسب از برند جذاب سونی می توان به جرأت گفت یک دوربین همه کاره است. سونی a6400 از سنسور APS-C با دقت ۲۴.۲ مگاپیکسل بهره میبرد. در کنار این سنسور پردازشگر معروف سونی به نام BIONZ X ‏در a۶۴۰۰ دیده می شود. و به لطف سنسور و پردازشگر این دوربین دامنه حساسیت از ۱۰۰ الی ۱۰۲۴۰۰ است و می‌ توان به صورت پی در پی با سرعت ۱۱ فریم در ثانیه عکاسی کرد. a6400 از کیفیت فیلم برداری UHD ۴k با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه بهره مند است. دارای حالت Eye AF در سیستم فوکوس است که قابلیت تشخیص چشم سوژه را داراست. برای انتقال فایل ها میتوان از اتصال WI-FI و NFC استفاده کرد.

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت دوربین سونی آلفا a6400 با لنز 16-50
دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت دوربین سونی آلفا a6400 با لنز 16-50

دوربین سونی ZV-E10 با لنز 16-50

قیمت دوربین عکاسی ارزان

این دوربین که به صورت اختصاصی برای تولید کنندگان محتوا طراحی شده است دارای حسگر ۲۴.۲ مگاپیکسلی از نوع APS-C Exmor CMOS است و با دامنه حساسیت بین ۱۰۰ الی ۳۲۰۰۰ که سبب می شود تا عکس و فیلم های با رزولوشن بالا گرفته شود. دارای یک صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی و قابلیت چرخشی است و حتی اگر صفحه نمایش بسته باشد شما می توانید آن را خاموش کنید. از طریق وای فای و بلوتوثی که در این دوربین به کار رفته است است به راحتی می توان به صورت بی سیم فایل ها را به اشتراک گذاشت. سرعت عکس برداری این دوربین ۱۱ فریم در ثانیه است. یکی دیگر از قابلیت‌ های این دوربین افکت مهم Soft Skin است است که سبب می شود چین و چروک و لک های صورت کم شود و زیبایی بیشتری به صورت اضافه شود.

دوربین عکاسی ارزان دوربین سونی ZV-E10 با لنز 16-50
دوربین عکاسی ارزان دوربین سونی ZV-E10 با لنز 16-50

دوربین سونی آلفا a6100

قیمت دوربین عکاسی ارزان

یک دوربین بدون آینه با سنسور APS-C با ۲۴.۲ مگاپیکسلی و دارای پردازشگر BIONZ X است. حساسیت این دوربین بین ۱۰۰ تا ۳۲۰۰۰ می باشد و همچنین می‌تواند تا ۵۱۲۰۰ گسترش پیدا کند، این دوربین می تواند با سرعت ۱۱ فریم در ثانیه به صورت پی در پی عکاسی کند قابلیت فیلم برداری آن UHD ۴k با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه صورت می گیرد. یک صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی با دقت ۹۲۱ هزار نقطه و قابلیت چرخش به سمت بالا و پایین و حتی پرتره داراست. از طریق وای فای و بلوتوثی که این دوربین دارد می‌توان به گوشی همراه برای انتقال فایل ها و دسترسی به دوربین از راه دور متصل کرد.

خرید دوربین عکاسی ارزان دوبین سونی a6100
خرید دوربین عکاسی ارزان دوبین سونی a6100

دوربین کانن 250D

قیمت دوربین عکاسی ارزان

دوربین ۲۵۰d یک دوربین ارزان قیمت و کامپکت و سبک وزن ساخته کمپانی کانن است. دارای سنسور CMOS در ابعاد APS-C و با دقت نقطه ۲۴.۱ مگاپیکسلی است در کنار این سنسور از پردازشگر DIGIC 8 به کار برده شده است، دامنه حساسیت آن بین ۲۵۶۰۰ تا ۵۱۲۰۰ است. به وسیله این سنسور و پردازشگر می‌توانند به صورت پی در پی با سرعت ۵ فریم بر ثانیه عکاسی کند. قابلیت فیلمبرداری Full HD ۱۰۸۰p با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه در این دوربین وجود دارد. برای اتصالات بی سیم مجهز به وای فای بلوتوث و NFC است همچنین یک صفحه نمایش ۳ اینچی لمسی و با قابلیت چرخش و با دقت ۱.۰۴ میلیون داراست.

دوربین کانن 250D  ارزان ترین دوربین عکاسی حرفه ای 
دوربین کانن 250D  ارزان ترین دوربین عکاسی حرفه ای
قیمت دوربین عکاسی ارزان
5/5 - (1 امتیاز)
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ