تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟

حتما برای شما هم پیش امده موقع خرید اولین دوربین خود به این سوال بر خورده باشید که برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟

در این مقاله بهترین دوربین ها برای شروع عکاسی و مبتدیان را به شما پیشنهاد می دهیم و شما را به پاسخ برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ نیز می رسانیم

انتخاب بهترین دوربین برای عکاسی  همیشه سرگرم کننده است. اما می تواند حتی برای عکاسان کهنه کار نیز ترسناک باشد. به هر حال، خرج کردن چندین میلیون تومان که به سختی به دست آورده اید می تواند ترسناک باشد. فارغ از سطح تجربه شما، یک دوربین ممکن است استانداردهای شما را برآورده کند یا مورد نظر شما نباشد.

بنابراین بهترین روش برای خرید یک دوربین جدید چیست؟ باید تحقیق کنید! بنابراین ما این کار را برای شما انجام دادیم. و برای کمک به شما بهترین دوربین ها را برای عکاسی مبتدیان گردآوری کردیم. بنابراین شما می توانید بهترین گزینه را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده می کند!

در مورد پاسخ به برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ باید بدانید که ما باید دوربینی با ویژگی های زیر پیدا کنیم که به ما در گرفتن عکس به عنوان یک مبتدی کمک کند:

  • اولین چیزی که یک دوربین مبتدی باید داشته باشد، کنترل های آسان برای استفاده است.
  • دوربین های حرفه ای معمولا سیستم پیچیده تری نسبت به دوربین های ساده دارند و همین سادگی دوربین به شما کمک می کند تا مراحل یادگیری راحت تر شود.
  • دوربین همچنین باید دارای بدنه جمع و جور باشد که قابل حمل و حمل آسان باشد.
  • آخرین اما نه کم اهمیت، باید فوکوس خودکار سریع و ویژگی های آسان برای استفاده داشته باشد.

 دوربین های پیشنهادی برای مبتدیان :

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین کنون M50 :

یکی از اولین دوربین های کانن برای مخاطبان کم تجربه تر ارائه شد. این دوربین کانن که اخیراً به عکاسی و فیلمبرداری پرداخته است، کار کردن با آن لذت بخش است. این دوربین برای ساختن ولاگ و فیلم برداری عالی است و برای وبلاگ نویسی دیگر نیازی به دوربین دیگری نیست . این دوربین کانن یک دوربین 24 مگاپیکسلی APS-C بدون آینه است. وضوح تصویر برای چنین دوربین کامپکتی چشمگیر است. حال یکی از دوربین هایی که در پاسخ به برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ پیشنهاد می شود را می دانید

گرفتن دوربین بدون آینه با کسری از قیمت نیز عالی است.همچنین به شما امکان عکاسی با کیفیت 4K را می دهد!

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین کنون M50

فوکوس خودکار یکی از ویژگی های مهم دوربین برای استفاده مبتدیان است. این یکی از اولین چیزهایی است که هنگام خرید دوربینی با کاربری آسان باید به دنبال آن باشید. این دوربین کانن دارای فوکوس خودکار سریع و ساده است. سوژه/شی را ردیابی می کند و فوکوس را در کسری از ثانیه ثابت می کند. حتی در نور کم، فوکوس را به خوبی نشان میدهد. استفاده، حمل و نقل آسان و ارزان است، اما همچنان عکس ها و فیلم های حرفه ای تولید می کند.

برای خرید دوربین کنون M50 کلیک کنید.

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین نیکون 3500D :

این دوربین نیکون یک دوربین 24 مگاپیکسلی DSLR با پردازنده تصویر به روز شده است. تصاویر در حالت فوکوس به صورت واضح دیده می شوند همچنین در عکسبرداری با دامنه بالای ISO شفافیت و وضوح عکس دیدنی است.این دوربین نیکون دارای ساختاری محکم و در عین حال نسبتا جمع و جور است. همچنین به علت سبک بودن این دوربین در هنگام عکس برداری دست شما خسته نمی شود.

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین نیکون 3500D

این دوربین دارای ویژگی های ناوبری آسان است که به من کمک می کند بدون تجربه عکس های حرفه ای بگیرم. این یک ویژگی فوکوس خودکار زیبا دارد، که فوکوس روی سوژه را به محض اینکه دوربینم را روی آن نگه می دارم قفل می کند. همچنین قابلیت عکاسی پشت سرهم این دوربین شگفت اور است و برای عکاسی در طبیعت عالی است.

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین نیکون 3500D کلیک کنید 

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین سونی ZV-1

این دوربین سونی بهترین دوربینی است که می توانید در صورت علاقه مندی به وبلاگ نویسی تهیه کنید. این دوربین سونی جزو بهترین دوربین ها در رده قیمت خودش می باشد . محدوده ISO چشمگیر است، با ISO اصلی 125 تا 12800. دارای قابلیت فوکوس خودکار سریع و تثبیت کننده تصویر است.  همچنین دارای فوکوس خودکار چشمی بلادرنگ است که هنگام عکاسی از یک مدل فوق‌العاده است.

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین سونی ZV-1

این دوربین سونی بسیار جمع و جور است. گرفتن آن آسان است و در دست احساس خوبی و سبکی دارد. گیره های آن در راحت ترین مکان ها قرار می گیرند که به گرفتن آسان کمک می کند. همچنین دارای LCD قابل جدا شدن و میکروفون داخلی است.

برای خرید دوربین سونی SONY ZV-1 کلیک کنید

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین کنون CANON 250D :

دوربین فوق‌العاده سبک ;CANON 250D  از حسگر و فناوری تصویربرداری مشابه با دوربین‌های بدون آینه سری EOS M بهره می‌برد، اما همچنین دارای یک منظره یاب اپتیکال است.

از نظر ارگونومی، دوربین برای کار و حرکت ساده است. در دست، خوب به نظر می رسد، اما با این وجود صاف و راحت است. در بررسی Canon 250D، ما فکر کردیم که آن را رقیب خوبی برای عکاسان و فیلمبرداران نوظهور می‌دانیم که به دنبال چیزی کوچک و سبک هستند.

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین کنون CANON 250D

SL3 دارای اتصال بلوتوث و Wi-Fi برای انتقال ساده تصویر به تلفن هوشمند یا تبلت است. این مدل دارای یک حالت آموزشی برای کمک به مبتدیان برای رسیدن به عکس عالی است و می توانید تصاویر را در خود دوربین دستکاری کنید. همچنین می‌توانید جلوه‌های ویژه و فیلترها  را بدون نیاز به پردازش اضافه کنید تا بتوانید عکس‌های سبک شده خود را سریع‌تر به اشتراک بگذارید.

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین کنون CANON 250D کلیک کنید

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین نیکون Z FC :

اولین چیزی که در مورد Z fc شما را جلب می کند، رویکرد نیکون در طراحی و ساخت دوربین است. ما فکر می کنیم که این یک دوربین عالی است که قدیمی را با جدید ترکیب می کند و با سلیقه ویژگی های مدرن را در خود جای می دهد. بدنه دوربین با کیفیت و محکم احساس می شود.

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین نیکون Z FC

این دوربین بدون اینه قدرتمند بسیار سبک است و برای عکاسی پیاپی مناسب است. همچنین ویژگی ضد اب بودن و استفاده از لنز های زوم و پرایم بر روی این دوربین شگفت انگیز است . در کل این یک دوربین اقتصادی و به صرفه برای مبتدیان خواهد بود.

برای خرید دوربین نیکون Z FC کلیک کنید 

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین سونی a6600 :

Sony A6600 که در سال 2019 عرضه شد، جزو جدیدترین دوربین در طیف آلفای دوربین های برش سنسور سونی است. در حالی که این دوربین برای یک دوربین مبتدی گران‌تر است، ما فکر می‌کنیم که ارزش آن را به خاطر مقدار زیادی از ویژگی‌هایی که دارد و آنچه می‌تواند به دست آورد، دارد. اگر یک عکاس مبتدی با بودجه بیشتر هستید و دوربینی می خواهید که تقریباً همه کارها را انجام دهد، نمی توانید با نخریدن A6600 اشتباه کنید.

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین سونی6600 A

دارای فوکوس خودکار هیبریدی سریع با ردیابی در زمان واقعی برای چشم انسان و حیوان، تثبیت کننده تصویر 5 محوره و کیفیت تصویر خیره کننده ای است. دارای باتری با ظرفیت بالا و فیلمبرداری جدی 4K HDR (HLG)2 است که برای فیلمبرداری و همچنین عکاسی عالی است. ناگفته نماند که این صفحه نمایش تاشو دارد که برای وبلاگ نویسی نیز خوب است.

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین سونی a6600 کلیک کنید.

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین کنون 2000D :

دوربین کنون 2000D که DSLR می باشد . قابلیت های منحصر به فردی از جمله فیلم برداری دارد . این دوربین 24 مگاپیکسلی قادر است تا حداکثر 3 فریم در ثانیه عکس برداری کند.قیمت دوربین کانن 2000D  نسبت به دیگر دوربین های سری D  مناسب تر می باشد همچنین از این دوربین برای اموزش های عکاسی , رشته های گرافیک ,  سینما و غیره استفاده می شود.

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین کنون 2000D

این دوربین مقرون به صرفه دارای سیستم AF 9 نقطه ای می باشد که قادر از به صورت پیاپی فوکوس کند. پیشنهاد ما برای کسانی که هنوز پاسخ سوال برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ این دوربین کنون مدل 2000D  می باشد .

خرید دوربین کنون 2000D کلیک کنید.

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین فوجی فیلم X100V :

یکی از دوربین های کامپکت مقرون به صرفه و مقدماتی دوربین فوجی X100V می باشد که با سیستم 26 مگاپیکسلی قادر است به صورت پیاپی در ثانیه 11 بار عکس برداری کند. این برای نخستین بار است که فوجی فیلم در خانواده ایکس ۱۰۰ از یک صفحه نمایش چرخان استافده کرده است و این کار انعطاف کار با درویت را بیشتر می کند و البته لمسی بودن نمایشگر نیز در فوکوس کردن به صورت دستی به شما کمک می کند.

زاویه چرخش این نمایشگر ۳۶۰ درجه است که در دوربین های کامپکت دیده نمی شود و این یعنی شما در زاویه های غیر متعارف بسیار بهتر و با تسلط بیشتر کار خواهید کرد.

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین فوجی فیلم X100V

دوربین بدون آینه فوجی فیلم Fujifilm x100V دارای بلوتوث و وای فای بوده که شما می توانید به راحتی عکس های خود را به گوشی موبایل و یا لب تاب انتقال دهید.

برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ دوربین فوجی فیلم X100V

برای عکاسی خود به چه چیزهایی نیاز دارید؟

به نظر من تنها چیزی که شما نیاز دارید یک دوربین با یک یا دو لنز کیت، همراه با چند وسیله اضافی مانند باتری، کارت حافظه و سه پایه است. همانطور که علایق شما رشد می کند، ممکن است به لنزهای پرایم، زاویه باز یا ماکرو تنوع دهید تا در زمینه های جدید متخصص شوید. همانطور که استعدادهای شما رشد می کند، به دنبال دوربینی باشید که پتانسیل گسترش را داشته باشد. من دوست دارم از تجهیزات Nikon Z50 یا Canon M50 به دلیل کیفیت و استقامت آنها استفاده کنم.

چهار موردی که یک عکس خوب باید داشته باشد چیست؟

یک عکاس خوب، به نظر من، علاوه بر یک دوربین عالی، باید چهار ویژگی زیر را نیز داشته باشد – یک موضوع جالب. من باید ابتدا از هر چیزی که دیگران را جذب می کند و به نظر من زیبا یا جذاب است، عکس بگیرم. F-Stop، سرعت شاتر، ISO، نور خوب و ترکیب خوب همگی نمونه هایی از تکنیک های مناسب هستند.

این به شما اعتماد به نفس فوق العاده ای برای ایجاد مواد خارق العاده می دهد. همه این چهار چیز به من محتوای عالی می دهد.

ما سعی کردیم در این مقاله به پاسخ سوال “برای شروع عکاسی چه دوربینی بخریم؟ ” برسیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد . اگر مطالب فوق برای شما جذاب بود برای دوستان خود هم به اشتراک بگذارید.

چرا بوکه به وجود می اید ؟

در مقاله کاملا به این سوال پاسخ داده شده . اما اگر بخواهیم در چند سطر پاسخ دهیم . بوکه به معنای تار شدن کناره های تصویر است . در واقع دوربین ها فقط می تونن روی یک نقطه فوکوس کنن و قسمت های عقب تر و جلوتر تار میشه .

انواع افکت عکس در هنگام عکس برداری

در واقع ب بروی روربین های جدید قابلیت های مختلفی اضافه شده که این قابلیت ها به عکس برداری بهتر با افکت های مختلف کمک می کند. چندین نوع افکت مختلف از جمله انتزاعی . سیاه و سفیده . بوکه وجود دارد .

ایا در خانه هم می توان به عکاسی بوکه دست پیدا کرد؟

همانطور که در مقاله اشاره شده بوکه از فوکوس یک نقطه و تار شدن اطراف ان تشکیل شده است پس در صورتی که نور مناسب و سوژه مناسب پیدا کردید می توانید از ان چه در خانه و محیط های بیرون عکس برداری کنید

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید

چرا بوکه به وجود می اید ؟

در مقاله کاملا به این سوال پاسخ داده شده . اما اگر بخواهیم در چند سطر پاسخ دهیم . بوکه به معنای تار شدن کناره های تصویر است . در واقع دوربین ها فقط می تونن روی یک نقطه فوکوس کنن و قسمت های عقب تر و جلوتر تار میشه .

انواع افکت عکس در هنگام عکس برداری

در واقع ب بروی روربین های جدید قابلیت های مختلفی اضافه شده که این قابلیت ها به عکس برداری بهتر با افکت های مختلف کمک می کند. چندین نوع افکت مختلف از جمله انتزاعی . سیاه و سفیده . بوکه وجود دارد .

ایا در خانه هم می توان به عکاسی بوکه دست پیدا کرد؟

همانطور که در مقاله اشاره شده بوکه از فوکوس یک نقطه و تار شدن اطراف ان تشکیل شده است پس در صورتی که نور مناسب و سوژه مناسب پیدا کردید می توانید از ان چه در خانه و محیط های بیرون عکس برداری کنید

phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ