تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای کدام است؟

ممکن است بهترین دوربین عکاسی برای هر شخصی تفاوت هایی داشته باشد. در واقع همه افراد از یک چیز عکسبرداری نمی کنند و هر شخصی نسبت به موارد عکاسی خودش باید بهترین دوربین عکاسی حرفه ای را تهیه کند.

اما در این قسمت به شما بهترین دوربین های بدون آینه و برند های مختلف را معرفی می کنیم تا شما بتوانید بهترین دوربین را انتخاب نموده و خریداری کنید.

برای مثال بعضی از افراد عکاس های مد و فشن هستند و از چهره افراد عکس برداری می کنند این نوع از عکاسان باید به دنبال خرید دوربین های با وضوح بالا باشند تا تمامی جزییات را بتوانند عکس برداری کنند.

در قسمتی دیگر بعضی از عکاسان از منظره عکسبرداری می کنند که نیاز به دوربین هایی با فوکوس خودکار قوی و منظره یاب عالی دارند.

اما نگران نباشید ما بهترین دوربین عکاسی حرفه ای را جمع آوری نمودیم تا شما بتوانید نسبت به بودجه و سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید.

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024

دوربین سونی A7 IV به عنوان بهترین دوربین عکاسی حرفه ای:

اگر به دنبال دوربینی پر قدرت با بهترین امکانات هستید اما می خواهید به صرفه باشد و از نظر هزینه شما را اذیت نکنید می توانید این دوربین را انتخاب کنید.

 سنسور 33 مگاپیکسلی فول فریم آن همچنان شفافیت فوق‌العاده و محدوده دینامیکی عالی را ارائه می‌دهد و حداکثر سرعت پشت سر هم 10 فریم در ثانیه آن هنوز بسیار جالب است.

همچنین دارای تثبیت کننده درون بدنه است اما کاهش نویز عالی نیز دارد که به شما امکان می دهد سرعت ISO را بدون کاهش بیش از حد کیفیت تصویر افزایش دهید.

ویدیو با کیفیت 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه بالاتر می‌رود، اما مانند A1 می‌توانید با فرمت 10 بیتی S-LOG برای کنترل بیشتر می توانید بعد از گرفتن فیلم ها ان را ادیت بزنید. پس یکی از بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024 دوربین سونی A7 IV می باشد.

خرید دوربین سونی a7 iv

دوربین کانن EOS R5:

اکنون یکی از بهترین دوربین عکاسی حرفه ای کانن را مورد بررسی قرار می دهیم. دوربین کانن EOS R5 بهترین دوربین همه کاره این شرکت است که هم در تصاویر ثابت و هم در ویدیو، مشخصات بسیار خوبی را برای حرفه ای ها ارائه می دهد.

اگر بخواهیم در قسمت عکس برداری بررسی کنیم، سنسور تصویر فول فریم آن دارای 45 مگاپیکسل است و تا 8 استاپ تثبیت‌کننده تصویر را دارد که به وضوح تصاویر دستی حتی در سرعت‌های شاتر پایین‌ تر کمک می‌کند.

می تواند تا 20 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند و صفحه نمایش آن به صورتی است که می توانید در تمامی شرایط به راحتی عکس برداری خود را انجام دهید. جدیدترین و بهترین دوربین عکاسی حرفه ای  همین دوربین است.

در بخش فیلم برداری این دوربین اتفاقات شگفت انگیزی رخ داده، این اولین دوربین کانن بود که رزولوشن فوق‌العاده 8K را در 12 بیت خام ارائه می‌کرد که اگرچه برای فیلم برداری های خانوادگی و عکس برداری عادی شما این دوربین بیش از ان چیزی که تصور دارید را ارائه می دهد، اما به عکاسان حرفه‌ای فضای بیشتری برای برش در پس‌تولید ارائه می‌دهد.

با رزولوشن 4K، تا 120 فریم در ثانیه برای حرکت آهسته روان در فرمت CLog Canon برای ویرایش آسان‌تر رنگ فیلم‌برداری می‌کند.

خرید دوربین eos r5

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024

دوربین نیکون Z7 II:

دوربین نیکون Z7 II یک دوربین بدون آینه (mirrorless) حرفه‌ای است که توسط شرکت نیکون تولید شده است. این دوربین نسخه به‌روز شده نیکون Z7 است و با ویژگی‌ها و بهبودهای متعدد عرضه شده است.

اندازه جمع و جور آن را به گزینه ای عالی برای مسافرانی تبدیل می کند که نمی خواهند عکس و فیلم های خود را در حرکت به صورت تار بگیرند.

همان مسافران از ساخت آلیاژ منیزیم آن قدردانی خواهند کرد که در برابر رطوبت و گرد و غبار در برابر آب و هوا مقاوم است، بنابراین هیچ نگرانی از بابت مکان هایی که می روید نداشته باشید. بهترین دوربین عکاسی حرفه ای قادر است در تمامی شرایط آب و هوایی عکسبرداری کند.

حسگر فول فریم 45.7 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت بسیار بالا قادر است بهترین تصاویر و فیلم ها را برای شما بگیرد. سپس قابلیت فیلمبرداری 4K 60 فریم در ثانیه آن وجود دارد که به شما امکان می‌دهد فیلم‌های خیره‌کننده بگیرید تا در کنار عکس‌های خود بروید.

طرفداران نیکون که به دنبال دوربین های ثابت هیبریدی و دوربین فیلمبرداری هستند، به خوبی مورد توجه قرار گرفته اند.بهترین دوربین عکاسی حرفه ای  قطعا این دوربین است.

خرید دوربین z7 ii

دوربین کانن EOS R6 II بهترین دوربین عکاسی حرفه ای :

جدیدترین دوربین ها را از ما بخواهید. بهترین دوربین عکاسی حرفه ای می تواند از نظر شما دوربین کانن EOS R6 II باشد.

دوربین کانن EOS R6 II یکی از جدیدترین مدل‌های سری دوربین‌های بدون آینه (mirrorless) کانن است که با امکانات و قابلیت‌های پیشرفته، توجه عکاسان و فیلم‌برداران حرفه‌ای را به خود جلب کرده است.

این دوربین بهبودهای چشمگیری نسبت به مدل قبلی خود دارد و با ارائه کیفیت تصویر بالا، عملکرد سریع و امکانات گسترده، انتخابی ایده‌آل برای افراد حرفه‌ای و حتی علاقه‌مندان جدی به عکاسی و فیلم‌برداری است.

کانن EOS R6 II به حسگر فول فریم 24.2 مگاپیکسلی CMOS مجهز شده است که ترکیبی از وضوح بالا و عملکرد عالی در نور کم را فراهم می‌کند. این حسگر در کنار پردازنده جدید DIGIC X، قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای در ارائه تصاویر با جزئیات بالا، دقت رنگ بی‌نظیر و نویز کم در شرایط نوری مختلف دارد.

رزولوشن 24 مگاپیکسلی آن نسبت به 20 مگاپیکسل R6 اول بیشتر است و در کل شاهد ارتقاء مشخصات آن بوده است.

سرعت عکسبرداری پشت سر هم اکنون به 40 فریم در ثانیه (با شاتر الکترونیکی) می رسد که باعث می شود در هنگام استفاده از ردیابی فوکوس سریعتر از R3  شده است  و سرعتی را که از نسل اول R6 دریافت می کنید را دو برابر کرده است.

پس می توان از این دوربین به عنوان بهترین دوربین عکاسی حرفه ای یاد کرد.

زمانی که صحبت از فوکوس خودکار می شود این دوربین نقش خود را نشان می دهد، با تشخیص بهبود یافته برای صورت، حیوانات یا اتومبیل ها و با قفل و ردیابی سریع رعد و برق. در فیلم نیز عالی عمل می کند، سوژه شما را می شناسد و در حین حرکت در صحنه قفل می شود.

این دوربین به صورت داخلی تا رزولوشن 4K در 10 بیت خام یا تا 6K با استفاده از یک ضبط کننده خارجی از طریق درگاه HDMI فیلمبرداری می کند و کلیپ های ویدیویی اکنون می توانند فراتر از محدودیت 30 دقیقه ای R6 تا 6 ساعت طول بکشند.

خرید دوربین کانن eos r6 ii

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024

دوربین سونی A7C II:

Sony A7C II یکی دیگر از بهترین دوربین های سونی می باشد که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم، و در حالی که ارتقاء تدریجی آن نسبت به نسخه اصلی است، برخی از پیشرفت‌های بسیار خوب در فوکوس خودکار و افزایش وضوح به 33 مگاپیکسل دارد.

دوربین هنوز یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولیدکنندگان محتوا است که به دنبال کوچک‌ترین و جمع‌وجورترین دوربین هستند، در حالی که هنوز دارای ویژگی های حرفه ای است که به عنوان یکی از بهترین دوربین عکاسی حرفه ای آن را آوردیم.

همانند دیگر دوربین‌های اخیر سونی، سونی بهترین قابلیت‌های فیلم‌برداری خود را ارائه کرده است، اما A7C II همچنین بدنه سازندگان هیبریدی است که به همان اندازه به عکاسی عکس اهمیت می‌دهند، با EVF سبک فاصله یاب.

علیرغم بیشتر بهبود ها در این دوربین اما هنوز شاهد ارگونومی نامنظم آن هستیم. قرار گرفتن این دروبین در دست ممکن است در بعضی از شرایط بریا شما دشوار باشد و نتوانید به راحتی آن را هندل کنید.

دوربین سونی a7c ii

دوربین سونی A7C R:

A7CR یک دوربین عالی است که دارای ویژگی های فراوان، پردازنده قدرتمند، وضوح شگفت انگیز 61 مگاپیکسلی و عملکرد قابل اجرا در نور کم است. از همه جهات قابل بحث است و یک همراه فوق العاده برای سفر خواهد بود. سوال این است که آیا فکر می کنید 800 دلار / 850 پوند بهتر از A7C II تقریبا یکسان اما با وضوح پایین تر است یا خیر.

برای اکثر مردم، 33 مگاپیکسل بیش از حد کافی است. در حالی که هر دو دوربین در نور کم خوب هستند، A7C II یک مزیت دارد، به این معنی که باید از لنزهای سنگین تر و روشن تر در A7CR استفاده کنید. به دنبال بهترین دوربین عکاسی حرفه ای  هستید؟ این دوربین را در نظر داشته باشید.

همچنین دارای نقاط فوکوس خودکار کمی کمتر در 693 است (A7C II دارای 759 است) اگرچه در عمل احتمالاً تأثیر زیادی نخواهد داشت. محدوده ISO اصلی A7C II از 32000 تا 51200 A7CR فراتر می رود.

علاوه بر این، تفاوت بسیار کمی وجود دارد. هر دو دوربین طراحی بدون فیلتر ضد آلیاسینگ دارند، دارای IBIS 7 استاپ و موتور پردازش Bionz XR هستند. از همین رو جزو بهترین دوربین عکاسی حرفه ای  شناخته شده است. 

خرید دوربین a7c r

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024

دوربین کانن EOS R10 بهترین دوربین عکاسی حرفه ای :

کانن در عصر امروز در حال رقابت به سونی و دیگر برند های دوربین های عکاسی حرفه ای می باشد. از همین رو دوربین کانن EOS R10  را تولید کرده است. به همین دلیل جزو بهترین دوربین عکاسی حرفه ای  شناخته می شود.

دوربین کانن EOS R10 یکی از مدل‌های جدید و مقرون‌ به‌ صرفه‌ ی سری دوربین‌های (mirrorless) کانن است که با امکانات و قابلیت‌های پیشرفته، توجه علاقه‌مندان به عکاسی و فیلم‌برداری را به خود جلب کرده است.

این دوربین با طراحی جمع‌وجور، عملکرد عالی و قیمت مناسب، انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال یک دوربین حرفه‌ای با بودجه محدود هستند.

کانن EOS R10 که جزو بهترین دوربین عکاسی حرفه ای شناخته شده به حسگر APS-C 24.2 مگاپیکسلی CMOS مجهز شده است که وضوح بالایی را برای ثبت تصاویر با کیفیت فراهم می‌کند. این حسگر در کنار پردازنده DIGIC X، عملکردی عالی در پردازش تصاویر و کاهش نویز دارد.

سیستم فوکوس خودکار دوربین EOS R10 با بهره‌گیری از فناوری Dual Pixel CMOS AF II، دقت و سرعت بالایی در فوکوس روی سوژه‌ها دارد. این سیستم با 651 نقطه فوکوس قابل انتخاب، پوشش گسترده‌ای را در قاب تصویر فراهم می‌کند و عملکردی عالی در دنبال کردن سوژه‌های متحرک دارد.

کانن EOS R10 که جدیدترین دوربین کانن است و با قابلیت ضبط ویدئو 4K UHD با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد، که برای فیلم‌برداری با کیفیت بالا مناسب است.

این دوربین همچنین امکان ضبط ویدئوهای Full HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند که برای ایجاد ویدئوهای اسلوموشن بسیار ایده‌آل است. سیستم تثبیت‌کننده تصویر داخلی (IS) نیز لرزش‌های دست را به طور موثری جبران کرده و تصاویری پایدار و روان را ارائه می‌دهد.

دوربین کانن eos r10

 

دوربین سونی a7 C به عنوان بهترین دوربین عکاسی حرفه ای:

دوربین سونی A7C یکی از مدل‌های جدید و پیشرفته‌ی سری دوربین‌های بدون آینه فول فریم (full-frame mirrorless) سونی است که با طراحی جمع‌وجور و عملکرد بی‌نظیر، توجه عکاسان و فیلم‌برداران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی را به خود جلب کرده است.

این دوربین با امکانات و قابلیت‌های پیشرفته، انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال یک دوربین حرفه‌ای با قابلیت حمل بالا هستند.

سونی A7C که شرکت سونی آن را جزو برترین دوربین های خود می داند، به حسگر فول فریم 24.2 مگاپیکسلی Exmor R CMOS مجهز شده است که توانایی ثبت تصاویر با وضوح و جزئیات بالا را فراهم می‌کند. این حسگر، با پردازنده‌ی BIONZ X ترکیب شده است که عملکرد فوق‌العاده‌ای در پردازش تصاویر و کاهش نویز دارد.

دوربین A7C از سیستم فوکوس خودکار هیبریدی با 693 نقطه فوکوس تشخیص فاز و 425 نقطه فوکوس تشخیص کنتراست بهره می‌برد که پوشش تقریباً کامل قاب تصویر را فراهم می‌کند.

این سیستم فوکوس سریع و دقیق، عملکردی عالی در دنبال کردن سوژه‌های متحرک دارد و قابلیت تشخیص چهره و چشم انسان و حیوانات را نیز شامل می‌شود. قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای سونی ممکن است نسبت به نوسانات ارز بازار در حال تغییر باشد.

سونی A7C با طراحی جمع‌وجور و بدنه‌ای سبک، تجربه عکاسی راحت و مطمئنی را برای کاربران فراهم می‌کند.

قیمت دوربین دارای یک منظره‌یاب الکترونیکی با وضوح 2.36 میلیون نقطه و یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی با قابلیت چرخش است که استفاده از آن در زوایای مختلف را آسان می‌کند

 

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای

خرید بهترین دوربین عکاسی حرفه ای SONY A7C

شما می توانید با کلیک کردن بر روی اسم دوربین ها به صفحه اصلی راه پیدا کنید، می توانید نسبت به بودجه ای که دارید دوربین خود را انتخاب نموده و در واتساپ از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

واتساپ تصویرگستر

منبع: best camera 2024

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ