تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

بالاترین مدل دوربین کانن

بالاترین مدل دوربین کانن

بالاترین مدل دوربین کانن

به دنبال بالاترین مدل دوربین کانن هستی؟

در این قسمت قصد داریم تا جدیدترین و با کیفیت ترین دوربین های کانن را نام ببریم. بالاترین مدل دوربین کانن قطعا از قیمت بالایی نیز برخوردار است. دوربنی های کانن انواع مختلفی از جمله کامپکت و بدون آینه را طراحی کرده است و به عرضه رسانده است.

جدا از سطح حرفه ای بودن شما نسبت به عکاسی، می توانید نسبت به بودجه ای که دارید اقدام به خرید دوربین مناسب خود بکنید. بالاترین مدل دوربین کانن دارای ویژگی های قدرتمندی می باشد که ممکن است کار را برای شما سخت کند. شما می توانید نسبت به سطحی که دارید دوربین مناسب خود را بخرید.

دوربین های کانن در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند که این پیشرفت باعث شده نسبت به رقبای خود خیلی بهتر دیده شود. در واقع توانسته بهترین مدل دوربین کانن را از ان خود کند در قسمت زیر بالاترین مدل دوربین کانن را مشاهده می کنیم:

بهترین دوربین های کانن به دو دسته فول فریم و aps-c تقسیم می شوند.

لیست بالاترین مدل دوربین کانن:

دوربین‌ APS-C بیشتر مناسب شروع عکاسی، عکاسی نیمه‌حرفه‌ای و استفاده علاقه‌مندان به عکاسی می‌باشند؛ انواع فول‌فریم اما کاربران حرفه‌ای‌تری داشته و بازار هدف متفاوتی دارند.

دوربین کانن Mirrorless :

دوربین کانن Canon EOS R7 Mirrorless Camera

دوربین کانن Canon EOS R10 Mirrorless Camera

دوربین کانن Canon EOS R5 Mirrorless Camera

دوربین کانن Canon EOS R6 Mirrorless Camera

دوربین کانن Canon EOS R3 Mirrorless Camera

دوربین کانن Canon EOS M50 Mark II Mirrorless

دوربین کانن DSLR :

دوربین کانن Canon EOS 90D DSLR Camera

دوربین کانن Canon EOS 5D Mark IV DSLR Camera

دوربین کانن Canon EOS 6D Mark II DSLR Camera

دوربین کانن Canon EOS 7D DSLR Camera

دوربین کانن Canon EOS-1D X Mark III DSLR Camera

دوربین عکاسی کانن مدل EOS R6 یکی از بالاترین مدل دوربین کانون:

یکی از بهترین دوربین های عکاسی کانن، مدل EOS R6 است که به عنوان یک دوربین دیجیتالی بدون آینه شناخته می شود. این دوربین دارای کاربری های متفاوتی بوده و در موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل کیفیت و کارایی بالای این مدل در کنار طراحی ظاهری زیبا و خوش دست آن، توانسته نظر اغلب کابران را جلب کند.

این دوربین دارای استحکام بالایی بوده و در برابر رطوبت و گرد و غبار از مقاومت بسیاری برخوردار است. برخورداری از ویژگی های حرفه ای از قبیل سنسور فول فریم، کیفیت رزولوشن 20 مگا پیکسلی، لرزش گیر داخلی دوربین، قابلیت عکاسی پیوسته و با سرعت 20 فریم در ثانبه، امکان فیلم برداری حرفه ای با کیفیت 4K، توانسته این دوربین کانن را به بهترین دوربین دیجیتالی بدون آینه در بازار تبدیل کند.

بالاترین مدل دوربین کانن

دوربین عکاسی کانن مدل Canon 5D Mark IV Body:

چنانچه در بین بالاترین مدل دوربین کانن به دنبال یک دوربین حرفه ای و پیشرفته هستید که دارای ویژگی های برتر باشد، بدون شک مدل Canon 5D Mark IV Body بهترین گزینه است. این دوربین از یک سنسور فول فریم برخوردار است که می تواند با رزولوشن 30.4 مگا پیکسلی، یا کیفیت ترین تصاویر را ثبت و ضبط کند.

همچنین این دوربین به فناوری فوکوس خودکار نیز تجهیز شده که قادر به تشخیص 61 نقطه است. بالا بودن کارایی و کیفیت فوکوس خودکار در نور، در این دستگاه باعث شده کیفیت تصویربرداری و عکاسی ارتقای قابل توجهی داشته باشد. این دوربین کانن علاوه بر عملکرد حرفه ای در عکاسی، در فیلم برداری نیز توانسته عملکرد منحصر به فردی از خود به نمایش بگذارد و فیلم های با کیفیت 4K ضبط کند.

بالاترین مدل دوربین کانن

دوربین عکاسی کانن مدل EOS R5

در بین بالاترین مدل دوربین کانن ، بدون شک دوربین کانن EOS R5 از بهترین ها است. این دوربین ترکیبی از بهترین و حرفه ای ترین دوربین ها است. این مدل به یک سنسور فول فریم CMOS مجهز شده که دارای وضوح تصویر 45 مگاپیکسل است. همچنین قابلیت فوکوس خودکار نیز در این دستگاه به کار رفته است.

برخورداری از یک صفحه نمایش لمسی 3.15 اینچی و سیستم جامد IBIS، می تواند مشتریان را به خرید این دوربین ترغیب کند. با این دوربین علاوه بر عکاسی، می توان فیلم برداری با کیفیت و حرفه ای نیز انجام داد. به طوری که برخی از کاربران از این مدل به عنوان غول عکاسی حرفه ای یاد می کنند.

بالاترین مدل دوربین کانن

 

دوربین Canon 6D Mark II Body یکی از بالاترین مدل دوربین کانن:

برای خرید بهترین دوربین های کانن 2022، می توانید دوربین چند منظوره و با کیفیت Canon 6D Mark II Body را تهیه کنید. این دوربین که از جدیدترین محصولات کمپانی کانن به شمار می رود، برای تمام کاربری ها و گروه ها اعم از عمومی تا حرفه ای مناسب بوده و دارای کیفیت و کارایی بالایی است.

برای فوکوس خودکار در این دوربین از فناوری Dual Pixel استفاده شده و می تواند تصاویری با کیفیت 26 مگا پیکسل ارائه کند. برخورداری از ویژگی ها و قابلیت های حرفه ای در ابن دوربین، باعث شده عملکرد آن در نمای زنده فوق العاده عالی باشد. همچنین در این مدل به منظور اتصال و کاربری راحت دوربین، از فناوری های روز از قبیل وای فای، بلوتوث و NFC استفاده شده است.

علاوه بر این، با دوربین Canon 6D Mark II Body می توانید ویدئو های با کیفیت و واضحی نیز ثبت کنید. به طوری که کیفیت تصویر در این دوربین به60 پیکسل نیز می رسد. تمام ویژگی های این مدل بهبود یافته و با توجه به کارایی آن، به جرات می توان این دوربین کانن را به عنوان یکی از برترین مدل های بازار معرفی کرد.

بالاترین مدل دوربین کانن

دوربین کانن Canon EOS R10 یکی از بالاترین مدل دوربین کانن:

دوربین Canon EOS R10 یکی از بالاترین مدل دوربین کانن  میرورلس برای ارتقادهندگان REBEL SLR کانن است. این دوربین از مزایای زیادی برخوردار است که از میان آنها می توان به تشخیص سوژه عالی و فوکوس خودکار، شاتر مکانیکی 15 فریم در ثانیه و شاتر الکترونیکی 23 فریم بر ثانیه، سازگاری با بسیاری از لنزها و پشتیبانی از لنزهای Canon SLR از طریق آداپتور اشاره کرد. دوربین EOS R10 کانن یک دوربین همه کاره بوده و برای تصویربرداری در شرایط مختلف مناسب است.

این دوربین بسیار جمع و جور است و برای عکاسی در سفر هم گزینه خوبی می‌باشد. دوربین عکاسی Canon EOS R10 از سنسور CMOS 26 مگاپیکسلی و پردازنده DIGIC X برخوردار است و تقسیم نور بهتری را در زمان پردازش عکس انجام می‌دهد. علاوه بر این از آنجایی که محدوده ایزو و دامنه حساسیت دوربین 100 الی 3200 است، در شرایط کم نور و تاریک نیز میتوان با آن به عکاسی پرداخته و تصاویر با کیفیتی را ثبت کرد. با این حال بهتر است اشاره شود که این دوربین از لرزشگیر داخلی برخوردار نیست.

بالاترین مدل دوربین کانن

خرید وسایل جانبی برای بالاترین مدل دوربین کانن:

امید است تا اینجای کار از بالاترین مدل دوربین کانن مطلع شده باشید. بهترین مدل دوربین کانن از ویژگی های بسیار خوبی بر خوردار است که قیمت آن نیز از سایر دوربین ها متمایز است.

یکی زا وسایلی که هر عکاس نیاز دارد، لنز آن می باشد. شما ابتدا باید نسبت به حوزه ای که می خواهید عکاسی کنید، دوربنی مناسب خود را تهیه کنید و سپس به دنبال یک لنز مناسب باشید. انواع مختلفی از لنز ها را می توانید در تصویر گستر خریداری نمایید. 

 

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ