تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه 2023

اگر به تازگی اتلیه عکاسی باز کرده اید و میخواهید دوربینی مناسب مراسمات و اتلیه عکاسی انتخاب کرده و خریداری کنید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. قطعا انتخاب بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه کار سختی است زیرا باید بهترین دوربین با بودجه شما انتخاب شود . در این مقاله لیستی از بهترین دوربین ها برای اتلیه همراه با قیمت ان ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

در واقع خرج کردن ملیون ها تومان برای دوربینی که ممکن است واقعا برای شما کارساز نباشد دلهره اور است پس بدون شک قبل از خرید باید تصمیم خود را بگیرید و دانش خود را افزایش دهید تا بهترین دوربین با بودجه مورد نظرتان را خریداری کنید.

چه در حال خرید اولین دوربین استودیوی عکاسی خود باشید و چه قصد دارید تجهیزات خود را ارتقا دهید، این لیست دارای گزینه های زیادی است که ارزش بررسی را دارند.

  • دوربین کنون eos r3  بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه :

اجازه ندهید نمای بیرونی قدیمی Canon EOS R3 شما را گول بزند—این یک دوربین DSLR مربوط به یک دهه پیش نیست، بلکه دوربینی مدرن است که بالاترین سطح عملکرد بدون آینه را در سال 2022 ارائه می‌کند که آن را به یکی از بهترین دوربین‌ها تبدیل می‌کند. آتلیه های عکس این دستگاه دارای بسیاری از ویژگی‌های داخلی بهبود یافته است و هوش ترکیبی EOS R5 را با فرم فاکتور بزرگ 1D X Mark III ترکیب می‌کند.

دیگر نکات این دوربین :

سنسور Stacked: در حال حاضر فقط چند دوربین فول فریم در بازار وجود دارد که با سنسورهای تصویر انباشته عرضه می شوند و Canon EOS R3 یکی از آنهاست.

کنترل و جابجایی: تعداد زیادی از کنترل های مفید در R3 موجود است، از جمله دکمه ها، صفحه ها و حتی سطوح حساس به لمس.

منظره یاب HDR: یکی از بهترین ویژگی های EOS R3 منظره یاب الکترونیکی آن است. در طول یک دهه گذشته یا بیشتر از تکامل سیستم‌های بدون آینه، EVFها پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته‌اند، اگرچه بهبودها عمدتاً تدریجی بوده‌اند.

شما می توانید به این دوربین به عنوان بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه نگاه کنید.

دوربین کنون eos r3  بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه :

برای خرید دوربین کنون eos r3 کلیک کنید 

  • دوربین نیکون z7  جزو بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه :

نیکون Z7 دوربین بدون آینه فول فریم ممتاز این شرکت است. این شامل یک سیستم فوکوس خودکار ترکیبی با 493 نقطه و پوشش 90 درصدی، سنسور 45.7 مگاپیکسلی BSI-CMOS و تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره در بدنه است. Nikon Z7 دارای بدنه محکمی است که کاملاً در برابر باران و گرد و غبار مقاوم است و طراحی مشابه دوربین DSLR نیکون D850 دارد.

  1. منظره یاب الکترونیکی: یکی از بهترین ویژگی های نیکون Z7 یک OLED EVF 0.5 اینچی با 3690 هزار پیکسل و بزرگنمایی 0.8 برابر است. با چنین وضوح و بزرگنمایی بالایی، عکاسی واقعا طبیعی به نظر می رسد.
  2. ال سی دی عقب بسیار خوب: صفحه نمایش 3.2 اینچی که وضوح خوب 2100 هزار نقطه را ارائه می دهد، برای قاب دوربین کوچک به طرز شگفت انگیزی بزرگ است. صفحه نمایش می تواند به بالا و پایین خم شود و زاویه دید عالی دارد.
  3. سرعت یکنواخت و سریعتر: این دوربین بدون آینه با وضوح بالا، قابلیت‌های رندر استثنایی لنزهای NIKKOR Z را با سرعت شگفت‌آوری روان به حداکثر می‌رساند. و با توجه به بهبود یافته آن، به شما امکان می دهد روی هدف تمرکز کنید و سریعتر شلیک کنید.

دوربین نیکون z7  جزو بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه

برای خرید دوربین نیکون z7 به عنوان بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه کلیک کنید .

  • دوربین کنون eos r5  بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه :

زمانی که Canon EOS R5 در بازار عرضه شد، استاندارد دوربین ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته بود. R5 می تواند تا 20 فریم بر ثانیه عکسبرداری متوالی، فیلمبرداری 8K، وضوح 45 مگاپیکسل، EVF با 5.76 میلیون نقطه و صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی را با وزن 650 گرم در دستگاهی قرار دهد که آن را به یکی از بهترین ها تبدیل می کند. بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه

  1. سنسور با وضوح بالا: سنسور با وضوح بالا به خوبی توسط مکانیزم فوکوس خودکار فوق العاده عالی پشتیبانی می شود و موتور قدرتمند DIGIC X عکاسی پیاپی 12 فریم بر ثانیه رقابتی خود را کاهش می دهد.
  2. کیفیت تصویر ویدئویی: کیفیت تصویر ویدئویی فوق‌العاده واضح است و اولین سیستم تثبیت‌کننده تصویر درون بدن (IBIS) و پروفایل‌های رنگی که به راحتی درجه‌بندی شده‌اند، آن را بیشتر می‌کنند.
  3. عملکرد سریع فوکوس خودکار: Canon EOS R5 به‌خاطر فوکوس خودکار (AF) فوق‌العاده سریع خود مشهور است که می‌تواند تنها در 0.5 میلی‌ثانیه فوکوس کند.

 

برای خرید دوربین کنون eos r5 کلیک کنید

 

  • دوربین سونی A7R IV به عنوان بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه :

Sony A7R IV به لطف سنسور فوق العاده 61 مگاپیکسلی خود می تواند بهترین جزئیات را حتی در شرایط نوری ضعیف به نمایش بگذارد و آن را به یک دوربین عالی برای عکاسی نجومی تبدیل کند. در واقع، در نور کم آنقدر خوب کار می کند که در بهترین دوربین های ما برای راهنمای عکاسی در نور کم نیز مورد علاقه است. اما، اگر 61 مگاپیکسل برای کارت حافظه یا رایانه شما کمی زیاد است، گزینه ای برای تبدیل دوربین به یک دوربین 26 مگاپیکسلی APSC سازگارتر با فایل ها با ضریب برش 1.5 برابر وجود دارد.

در بررسی عملی دوربین بدون آینه سونی A7R IV، متوجه شدیم که حتی اگر به‌روزرسانی‌های ظریف بعد از Sony A7R III روی کاغذ چندان شبیه به نظر نمی‌رسند، اما در استفاده از آن در زندگی واقعی دنیای متفاوتی ایجاد کردند. دستگیره دستی بهبود یافته باعث می‌شود در دست گرفتن آن بسیار زیباتر و راحت‌تر باشد، دکمه‌های برجسته‌تر و در نتیجه لمسی بیشتری دارد که به ویژه هنگام کار با انگشتان سرد یا هنگام پوشیدن دستکش مفید هستند.

Sony A7R IV ارزان نیست، اما برای عکاسی عروسی، پرتره، کار در استودیو و عکاسی منظره که واقعاً می خواهید روی تجهیزات خود سرمایه گذاری کنید، چیز بهتری پیدا نخواهید کرد.

دوربین سونی A7R IV به عنوان بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه :

برای خرید دوربین سونی A7R IV کلیک کنید 

  • دوربین نیکون Z9  به عنوان بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه :

ما فکر می‌کنیم که نیکون Z9 یکی از بهترین دوربین‌های دیجیتالی است که تا کنون ساخته شده است و در بررسی نیکون Z9، امتیاز 4.5 از 5 را به آن دادیم. این یک کیت گران قیمت است، بنابراین برای حرفه‌ای‌هایی که از عکس‌ها یا ویدیوها کسب درآمد می‌کنند، بیشتر مناسب است زیرا در هر دوی آنها عالی است در واقع میتوان به عنوان بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه که قیمت بالایی دارد اما در عین حال جزو بهترین کیفیت و عملکرد است .

به لطف عکاسی پشت سر هم «پیشرو در بازار»، Z9 برای عکاسی ورزشی و حیات وحش و همچنین ثبت لحظات خاص زودگذر در عروسی ها یا رویدادها ایده آل است. با 20 فریم بر ثانیه RAW و 120 فریم بر ثانیه تا JPEG با رزولوشن کم عکس می گیرد. همچنین در تشخیص چشم ها و چهره ها بسیار خوب است، چیز دیگری که به عروسی ها و رویدادهای ورزشی کمک می کند. هرگز یک ضربه را از دست ندهید. در حالی که این دوربین فوق‌العاده است، ما فکر نمی‌کنیم برای عکاسان نجومی که فقط از اختر عکاسی می‌کنند، انتخاب خوبی باشد  اما برای عکس‌برداری گاه به گاه اختر همراه با اهداف ذکر شده فوق‌العاده خواهد بود.

دوربین نیکون Z9  به عنوان بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه

برای خرید دوربین نیکون z9  کلیک کنید 

در این مقاله سعی کردیم بهترین دوربین عکاسی حرفه ای برای اتلیه را به شما معرفی کنیم تا بهترین را نسبت به بودجه خود انتخاب کنید . اگر این مقاله برای شما مفید بود ان را برای دوستان خود نیز ارسال کنید .

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ