تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

بهترین دوربین برای یوتیوب

بهترین دوربین برای یوتیوب

بهترین دوربین برای یوتیوب

بهترین دوربین برای یوتیوب کدام دوربین است ؟

در ابتدا بیایید قبل از بررسی دوربین ها متعدد برای ساخت ویدئو های یوتیوب , موارد مورد نیاز شما به جز دوربین را برای ساخت یک ویدئوی خوب بررسی کنیم .

برای بسیاری از افرادی که تازه وارد ساخت ویدیوهای یوتیوب شده اند، بهترین دوربین دوربینی است که از قبل در جیبشان است: یک گوشی هوشمند . استفاده از چیزهایی که از قبل دارید کاملا عاقلانه است ، بنابراین فضای بیشتری در بودجه خود برای سرمایه گذاری روی یک میکروفون و تنظیم نور خوب خواهید داشت.

پس از ساخت چند ویدئوی متععد با گوشی هوشمند خود می توانید دوربینی مناسب تهیه کرده و ما بقی ویدئو و محتوا های خود را با کیفیت تولید کنید. نکته چشمگیری که در دوربین ها به چشم میخورد , کیفیت ویدئو و تصاویری است که تولید می کند در واقع شما با خرید لنز های متعدد و ادیت عکس ها و فیلم هایتان می توانید ویدئوی با کیفیت و خلاقانه ای ارائه دهید.

بررسی بهترین دوربین برای یوتیوب :

  • دوربین فوجی فیلم X-S10 بهترین دوربین برای یوتیوب :

Fujifilm X-S10 بهترین دوربین 4k برای YouTube است که ما آزمایش کرده‌ایم، با ویژگی‌های ویدیویی فراوان با قیمت مناسب. این یک دوربین خوش ساخت با کنترل های راحت و صفحه نمایش کاملاً مفصلی برای نظارت آسان بر ضبط شما است. این همچنین یکی از معدود دوربین‌هایی است که در محدوده قیمتی خود دارای تثبیت‌کننده تصویر درون بدنه (IBIS) است که می‌تواند به آرام کردن لرزش دوربین هنگام عکاسی دستی کمک کند. یک سیستم فوکوس خودکار را اضافه کنید که می‌تواند به خوبی در فیلم‌برداری و یک حالت نرخ فریم بالا در 1080p برای ضبط حرکت آهسته نگه دارد، و یک دوربین فوق‌العاده همه کاره برای طیف وسیعی از سبک‌های ویدیویی دارید.

در واقع این دوربین برای تازه کارانی که به تازگی شروع به تولید محتوا در یوتیوب کرده اند عالی است .

دوربین فوجی فیلم X-S10 بهترین دوربین برای یوتیوب

برای خرید دوربین فوجی X-S10 کلیک کنید 

  • دوربین سونی A6400  جزو بهترین دوربین برای یوتیوب :

اگر Fujifilm X-S10 خارج از محدوده قیمت شماست، گزینه ای میان رده مانند Sony α6400 را در نظر بگیرید. اگرچه مانند فوجی‌فیلم تثبیت‌کننده تصویر درون بدنه ندارد، اما خوش ساخت است و بدنه‌ای قابل حمل و آب‌بندی دارد که استفاده از آن را در حین حرکت آسان می‌کند. با این حال، جذابیت واقعی استفاده از سونی، پشتیبانی گسترده از لنزهای بومی و شخص ثالث است که اگر می‌خواهید تنظیمات خود را در خط ارتقا دهید، گزینه‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد.

عمر باتری نیز ثابت است، و دوربین هیچ محدودیت زمانی برای ضبط اعمال نمی کند، که برای ضبط طولانی بدون وقفه عالی است. این صفحه نمایش مفصلی ندارد، اگرچه صفحه نمایش کج آن همچنان می تواند 180 درجه به سمت بالا برگردد تا رو به شما باشد. اگرچه این ایده آل نیست، از آنجایی که میکروفون نصب شده روی کفش داغ می تواند دید شما را مسدود کند، که با همه این مواردی که دوربین ارائه می دهد این مورد باعث نارضایتی کاربران شده است .

دوربین سونی A6400  جزو بهترین دوربین برای یوتیوب

برای خرید دوربین سونی A6400 کلیک کنید.

  • دوربین سونی ZV-E10 جزو بهترین دوربین برای یوتیوب :

اگر بودجه کمتری دارید و به منظره یاب نیاز ندارید، Sony ZV-E10 یکی از بهترین دوربین‌های مقرون به صرفه‌ای است که می‌توانید برای vlogging تهیه کنید. برخلاف سونی α6400 که عکاسی‌تر است، صفحه‌نمایش کاملاً مفصلی دارد که نظارت بر خود را در حین ضبط آسان‌تر می‌کند. نداشتن منظره یاب باعث می‌شود کمی همه‌کاره بودن آن را کاهش دهد و مانند α6400 گران‌تر به نظر نمی‌رسد، اما اگر می‌دانید که بیشتر فیلم‌برداری می‌کنید، ZV-E10 ارزش آن را دارد که قیمتش را در نظر بگیرید. .

یکی از بزرگترین مزایا برای ولاگرها حالت‌های فوکوس اختصاصی مانند «نمایش محصول» است که به طور خودکار فوکوس را به هر جسمی که در قاب نگه داشته می‌شود تغییر می‌دهد. AF عموماً سریع و قابل اعتماد است و هیچ محدودیت زمانی برای ضبط وجود ندارد. اگر به دنبال چیزی با تثبیت‌کننده بهتر هستید، Olympus OM-D E-M10 Mark IV با قیمت مشابه با لرزش‌گیر ۵ محوره درون بدنه عرضه می‌شود، که اگر تثبیت‌کننده و قابلیت حمل در اولویت باشند، آن را به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند. ZV-E10 به لطف سنسور بزرگتر، فوکوس خودکار پیشرو در کلاس و ورودی میکروفون، همچنان بهترین دوربین برای مبتدیان YouTube با بودجه کم است.

دوربین سونی ZV-E10 جزو بهترین دوربین برای یوتیوب

برای خرید دوربین سونی ZV-E10 کلیک کنید.

  • دوربین سونی ZV-1 جزو بهترین دوربین برای یوتیوب :

اگر ترجیح می دهید نسخه ای از دوربین sony zv-e10  را داشته باشید به صورتی که یک لنز ثابت برروری ان باشد ما به شما دوربین سونی ZV-1 را پیشنهاد می کنیم. این در اصل یک Sony ZV-E10 کوچکتر با لنز ثابت است. درست مانند آن دوربین، دارای صفحه نمایش کاملاً مفصلی، حالت های فوکوس اختصاصی vlogging، و میکروفون بهینه سازی شده برای vlogging، با شیشه جلو قابل جدا شدن برای کاهش صدای محیط است. در حالی که با یک لنز ثابت انعطاف‌پذیری زیادی ندارید، اما این یک پرش راحت‌تر از گوشی هوشمندتان است زیرا لازم نیست نگران باشید که کدام لنز را بخرید و هزینه آن چقدر است.

فقط توجه داشته باشید که دوربین کوچکتر به معنای باتری کوچکتر و عمر باتری کمتر است، که این نشان دهنده داغ شدن مکرر درضبط و فیلم برداری مداوم است.

دوربین سونی ZV-1 جزو بهترین دوربین برای یوتیوب

برای خرید دوربین سونی ZV-1  کلیک کنید 

  • دوربین پاناسونیک LUMIX S5  جز بهترین دوربین برای یوتیوب :

Lumix S5 ویدیوهای 4K/60p 10 بیتی 4:2:0 فیلمبرداری می کند، یا برای کسانی که دوست دارند درجه رنگ را انتخاب کنند، گزینه ضبط داخلی ویدیوهای 4K/30p 10 بیتی 4:2:2 نیز وجود دارد. اگرچه محدودیت 30 دقیقه ای برای ویدئوهای 10 بیتی وجود دارد، اما لازم نیست منتظر بمانید تا ضبط مجدد شروع شود، و ما دریافتیم که عملکرد فوکوس خودکار یک گام بزرگ در دوربین های قبلی سری S است. اگر هنگام فیلم‌برداری از یوتیوب زیاد جابجا می‌شوید، احتمالا سونی A7S III را نسبت به S5 در نظر می‌گیریم، اما در غیر این صورت تشخیص چهره و چشم آن برای این کار به اندازه کافی قابل مشاهده است .

دوربین پاناسونیک LUMIX S5  جز بهترین دوربین برای یوتیوب

برای خرید دوربین پاناسونیک لومیکس S5 بهترین دوربین برای یوتیوب کلیک کنید

  • دوربین کنون EOS R10 بهترین دوربین برای یوتیوب :

Canon EOS R10 ترکیبی از قابلیت دسترسی و عملکرد است، یک هیبریدی عالی APS-C برای یوتیوب‌برهای نوپا که می‌توانند با آن کنار بیایند. در آزمایش، ما در دست گرفتن آن را راحت دیدیم، با ترکیبی از شماره گیری، جوی استیک و صفحه لمسی مفصلی که کنترل و عکاسی با آن را آسان می کند. علاوه بر ورودی میکروفون، EOS R10 دارای کفش جانبی چند منظوره Canon است، چیزی که حتی در برخی از مدل‌های فول فریم کانن یافت نمی‌شود.

گزینه‌های ضبط در نور کم محدود هستند زیرا سنسور از پشت روشن نمی‌شود و لرزش‌گیر تصویر درون بدنه وجود ندارد. با این وجود، EOS R10 در برابر رقبای بدون آینه عملکرد خوبی دارد. 4K/30p بدون کراپ از رزولوشن 6K سنسور نمونه برداری شده است، و حتی با برش 1.56 برابری، توانایی عکاسی 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه برای یوتیوبرهایی که می خواهند صحنه های برش نیمه سرعت ایجاد کنند مفید است.

دوربین کنون EOS R10 بهترین دوربین برای یوتیوب

برای خرید دوربین کنون EOS R10 به عنوان بهترین دوربین برای یوتیوب کلیک کنید 

  • دوربین گوپرو HEO11  به عنوان بهترین دوربین برای یوتیوب :

ممکن است به نظر یک ارتقاء بزرگ نسبت به نسخه قبلی خود نباشد، اما Hero 11 Black برای یوتیوب‌برانی که به دنبال تولید محتوای زیاد در فضای باز هستند، بسیار متنوع‌تر است. در مرحله اول، سنسور جدید 1/1.9 اینچی آن با نسبت تصویر 8:9 وجود دارد که به این معنی است که می‌توانید به سرعت ویدیوها را برای کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف به غیر از یوتیوب دوباره قاب کنید. اگر از رنگ آمیزی ویدیوها خوشحال هستید، اکنون یک گزینه ویدیوی 10 بیتی نیز وجود دارد .

در آزمایش‌هایمان، متوجه شدیم که کیفیت ویدیوی 5.3K/60p آن در نور خوب چشمگیر است، در حالی که استعدادهای Horizon Lock و HyperSmooth همچنان بهترین‌ها برای تثبیت دوربین اکشن هستند. باتری Enduro بزرگتر GoPro نیز اکنون به عنوان استاندارد ارائه می شود، که برای عکاسی در سرمای شدید بسیار مفید است و همچنین می توانید به راحتی عکس های ۲۴.۷ مگاپیکسلی را از ویدیوی ۵.۳K آن برای اشتراک گذاری سریع و آسان بگیرید. این دوربین میتواند بهترین دوربین برای یوتیوب شما باشد.

دوربین گوپرو HEO11  به عنوان بهترین دوربین برای یوتیوب

برای خرید دوربین گوپرو HERO 11 کلیک کنید 

 

در این دوره ویدئو های یوتیوب و اینستاگرام بسیار ترند شده اند و اکثر افراد به دنبال تولید کردن محتوا هایی با کیفیت برای یوتیوب و اینستاگرام هستند در این مقاله سعی کردیم بهترین دوربین ها را برای ساخت ویدئو های یوتیوبی برای شما گرداوری کنیم تا به راحتی بتوانید تصمیم گیری کنید و انتخاب کنید . امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد .

شما  کدام دوربین را برای تولید کردن محتوای یوتیوبی ترجیح می دهید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

تصویرگستر ارائه دهنده بهترین دوربین برای یوتیوب در ایران است .

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ