تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

کوله پشتی دوربین

کوله پشتی دوربین

بهترین کوله پشتی دوربین در سال 2023

چه به دنبال یک کوله پشتی عکاسی ارزان قیمت باشید، چه یک کوله پشتی عکاسی سبک برای رفتن به کوه یا یک کیف دوربین لوکس شیک برای مخفی کردن دوربین خود در مهمانی ها , در این مقاله قصد داریم بهترین کوله پشتی دوربین را به شما معرفی کنیم.اگر عکاس هستید، می‌دانید که دوربین‌ها، لنزها و سایر تجهیزات چقدر گران هستند. و همچنین می دانید که محافظت از تجهیزات خود در هنگام حرکت چقدر مهم است.

البته انتخاب بهترین کوله پشتی دوربین و یا لنز برای شما ممکن است دشوار باشد. کوله پشتی دوربین علاوه بر ظاهر ان باید در برابر گرد و خاک و اب و هوا نیز مقاوم باشد تا بهترین کارایی را برای شما داشته باشد.

پیدا کردن کوله پشتی دوربین مناسب تا حد زیادی به نحوه استفاده از آن و نوع تجهیزاتی که حمل می کنید بستگی دارد. در این راهنمای مختصر، چند مورد از ملاحظات اصلی را که هنگام خرید کوله پشتی دوربین دار باید در نظر داشته باشید، مرور خواهیم کرد.

سایز 

برای انتخاب بهترین کوله پشتی های دوربین، می توانید روی داشتن یک جیب مجزا برای نگه داشتن لپ تاپ و مقداری فضای اضافی برای نگهداری سایر لوازم جانبی دوربین مانند لنز، کارت SD، کابل، هارد اکسترنال و غیره حساب کنید.

معمولا باید یک فضای اضافی علاوه بر خود کیف برای سه پایه دوربین شما و یا لوازم دیگر شما جا باشد . اگر قصد دارید با کوله پشتی دوربین خود با هواپیما سفر کنید، ابعاد آن را بررسی کنید تا ببینید آیا به عنوان یک وسیله شخصی یا کیف دستی محسوب می شود.

اندازه کوله پشتی دوربین معمولاً بر حسب لیتر اندازه گیری می شود. آنها می توانند از کیسه های کوچکتر با ظرفیت 15 لیتر که فقط می توانند یک دوربین را در خود جای دهند تا بسته های بزرگ 40 لیتری یا بیشتر، که در آن می توانید چندین دوربین و سایر وسایل مسافرتی – حتی لباس های خود را حمل کنید!

وزن 

تجهیزات عکاسی و لوازم الکترونیکی به خودی خود سنگین هستند، بنابراین بسیار مهم است که اگر می‌خواهید تجهیزات خود را از جایی به جای دیگر بروی شانه خود حمل کنید، کوله پشتی شما باید تا حد امکان سبک باشد. کوله‌پشتی‌های عکاسی به دلیل داشتن بالشتک و ساختار محکم‌تر کمی سنگین‌تر از کوله‌پشتی‌های معمولی برای پیاده‌روی و مسافرت هستند، اما همچنان می‌توانید گزینه‌های سبکی را بین ۱.۵ تا ۵ پوند (۱ کیلوگرم تا ۲.۵ کیلوگرم) پیدا کنید.

همچنین ایده خوبی است که کوله پشتی را با تمام وسایل داخل آن وزن کنید تا مطمئن شوید که هیچ غافلگیری ناخوشایندی در فرودگاه نخواهید داشت.

همه کاره بودن

 فقط به این دلیل که کوله پشتی دوربین است به این معنی نیست که فقط می توان از آن برای حمل تجهیزات دوربین استفاده کرد. برخی از روزها، ممکن است بخواهید دوربین و وسایل خود را در خانه یا اتاق هتل بگذارید، در حالی که می‌روید و کار دیگری انجام می‌دهید.

حمل و نقل بیشتر از آنچه نیاز دارید در حین مسافرت بسیار دشوار است، بنابراین اگر کوله پشتی دوربین شما می تواند وسایل شما را حمل کند و یک کیف روزانه عمومی باشد، بهتر است!

مواد مصرفی

چیزی که یک کیف دوربین را از یک کیف معمولی متمایز می کند، درج های فومی است که از وسایل شما در داخل آن محافظت می کند.در حالت ایده‌آل، کیف شما نه تنها دارای این لایه‌های فوم در اطراف است، بلکه چندین جداکننده فوم نیز دارد تا از برخورد وسایل شما در جاده جلوگیری کند.

قیمت 

اگر شما یک عکاس سرسخت هستید که هرگز بدون دوربین خود جایی نمی‌روید، احتمالاً ارزش این را دارد که برای چیزی با کیفیت بالا که مدت طولانی دوام می‌آورد کمی پول بیشتری خرج کنید. از سوی دیگر، اگر به تعطیلات یک هفته‌ای می‌روید و می‌خواهید یک کوله‌پشتی برای حمل دوربین خود در این مدت داشته باشید، می‌توانید یک کیف ارزان قیمت با کیفیت خوب پیدا کنید که کار را به خوبی انجام دهد.

انتخاب یک کیف دوربین با دوام بالا و قیمت مناسب برای دوربین و تجهیزات عکاسی شما بسیار مهم است پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین کوله پشتی دوربین را به شما معرفی کنیم.

انواع کوله پشتی دوربین سایز کوچک

ONA CLIFTON

به دنبال کوله پشتی دوربین جمع و جور و کوچک هستید؟ ONA CLIFTON کیفی جمع و جور و مناسب استفاده روزمره شما است که از جنس چرم درست شده است و دارای بالشتک های مقاوم در برابر ضربه است تا لنز و دوربین شما در امان بماند همچنین میتوانید یک لبتاب 13 اینچی در ان جای دهید . برای دسترسی بیشتر شما یک جیب در جلوی ان تعبیه شده است تا لوازم دوربین خود را درون ان قرار دهید.

کوله پشتی دوربین

PETTER MCKINNON

در دسته های کوله پشتی دوربین جمع و جور به شما کیف های مک کینون را پیشنهاد می کنیم که این کیف ها برای سفر های شما فوق العاده است زیرا این کیف ها بعد از باز شدن تبدیل به 3 برابر خود می شوند. مانند اینکه چگونه با ظرفیت سفر محدود، از حمل دوربین خود بهره بیشتری ببرید؟ به بسته مک‌کیب مک‌کینون نوآورانه 21L وارد شوید. این طراحی هوشمندانه به عنوان یک مکعب دوربین 7 لیتری عمل می کند تا در یک کیف بزرگتر قرار بگیرد. اما هنگامی که به مقصد خود رسیدید، به یک کوله پشتی 21 لیتری تبدیل می شود و به یک کیف روز مفید برای کاوش با تجهیزات دوربین و وسایل شخصی تبدیل می شود. مکعب دارای تقسیم‌کننده‌های قابل تنظیم است و بسته گسترش‌یافته بادوام و مقاوم در برابر آب برای آرامش خاطر در حرکت است.

کوله پشتی دوربین

 

انواع کوله پشتی دوربین سایز متوسط

TENBA AXIS

خط Axis از کیف‌های نظامی تنبا الهام گرفته است، با طراحی‌های سخت و قابل انطباق که می‌تواند طیف وسیعی از لوازم جانبی سازمان‌دهنده اضافی را به لطف بافت MOLLE در خود جای دهد. این تار همچنین بازتابنده است و به شما کمک می کند در شرایط کم نور قابل مشاهده باشید. اندازه 24 لیتری یک ابزار همه جانبه عالی برای طیف وسیعی از بارها و تنظیمات است، اگرچه خط Axis V2 اندازه های مختلفی از جمله بسته های 16 لیتری، 20 لیتری، 24 لیتری و 32 لیتری را ارائه می دهد.

مهار جریان هوا دارای بند هوای سه بعدی برای تنفس و تسمه های تنظیم خودکار Pivot-Fit Tenba برای راحتی است. یکی از ویژگی های بسیار خوب، تنظیم بند دوگانه جناغ سینه برای افزایش تعادل بار برای کاربران مرد و زن است، با گزینه ای برای برداشتن بند پایینی جناغ در صورت نیاز. و برای حمل فرودگاهی، بند چرخ دستی عقب به شما امکان می دهد بسته را با چمدان های چرخدار ترکیب کنید.

از آنجایی که دسترسی آسان به تجهیزات دوربین کلیدی است، سه مورد برای انتخاب دارید. دسترسی جانبی برای دسترسی سریع به دوربین در حین پوشیدن کوله پشتی دوربین ، دسترسی از بالا برای خارج کردن دوربین و تجهیزات خود از کوله  زمانی که می‌خواهید همه وسایل خود را در دسترس داشته باشید. تسمه های امنیتی همراه به شما امکان می دهد اقلام بزرگتری مانند سه پایه را نیز حمل کنید و حتی یک جیب مخفی برای AirTag یا Tile Bluetooth Tracker وجود دارد.

Nomatic x peter 25L برای حرفه ای ها

این کیف نیاز همه افراد را برطرف میکند از سفر های چند روزه گرفته تا استفاده به صورت روزانه . یکی از ویژگی های کلیدی کوله پشتی دوربین ، سیستم نردبان مفصلی داخلی است. این سیستم به شما امکان می دهد دنده ها را جدا کرده و قسمت بالایی کیف را باز کنید و در صورت تمایل قابل جابجایی باشد. این بسته همچنین می تواند با مکعب های اختیاری جفت شود تا سفارشی سازی بیشتر شود. مجموعه‌ای از جیب‌های داخلی و خارجی شامل جیب‌های بطری آب مغناطیسی/سه‌پایه، نقاط اتصال جلو، و یک محفظه لپ‌تاپ با قابلیت دسترسی خارجی، سازمان را تشکیل می‌دهند. می توان به سرعت از بالا یا به طور کامل از عقب به دنده دسترسی داشت، در حالی که عبور چمدان نیز به راحتی سفر شما می افزاید.

کوله پشتی دوربین

 

PEAK Design 30L 

به جرات می توان گفت که کوله پشتی دوربین  Peak Design Everyday یک تغییر بازی در صحنه حمل روزانه/دوربین بود. و کوله پشتی روزانه 30 لیتری که جدیدترین محصول ان است راحتی بسیاری برای شما به ارمغان می اورد. این بسته دسترسی را در جلو و مرکز قرار می‌دهد، با دسترسی بی‌صدا با یک دست به بالا توسط سیستم MagLatch و دسترسی دو طرفه برای دسترسی کامل به محتویات در سراسر کوله پشتی.

کوله پشتی دوربین Everyday طیف وسیعی از گزینه‌های سازماندهی متفکرانه از جمله تقسیم‌کننده‌های FlexFold، فضای ذخیره‌سازی اختصاصی لپ‌تاپ با دسترسی خارجی و انتخابی از جیب‌ها را ارائه می‌دهد. به علاوه این بسته با استفاده از سیستم MagLatch برای 8 لیتر اضافی قابل افزایش است و با تسمه‌های حمل خارجی عرضه می‌شود، بنابراین در مواقعی که نیاز دارید مقداری لوازم اضافی با خود حمل کنید قادر از تا 8 لیتر به شما جا دهد تا لوازم خود را جاسازی کنید.

پوسته این کوله پشتی دوربین 40% از مواد بازیافتی تشکیل شده است . میتوانید در روز هایی که میخواهید دوربین و لنز خود را حمل کنید ازین کوله پشتی سبک استفاده کنید.

کوله پشتی دوربین

 

shimoda explore 30l

هنگامی که برای عکاسی از منظره به مکان‌های سختی می‌روید، به یک کوله پشتی دوربین قابل اعتماد نیاز دارید. Shimoda Explore V2 30 به گونه ای ساخته شده است که از پس آزمایش های سفرهای سخت برآید و در عین حال تجهیزات عکاسی شما را محافظت، سازماندهی و در دسترس نگه می دارد. این بسته که مطابق با قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا و آسیا طراحی شده است، طیف وسیعی از ویژگی‌های مناسب سفر مانند زیپ‌های قابل قفل، دسته چمدان، جیب مخفی برای پاسپورت، پوشش باران و دسته پایه را ارائه می‌دهد. حمل دو دست و مانور در فضاهای تنگ. این بسته همچنین دسترسی سریع جانبی و دسترسی کامل به پنل پشتی از عقب را ارائه می دهد.

دو جیب کناری بطری‌های آب یا سه پایه را در خود جای می‌دهند . و از آنجایی که راحتی هنگام سفر با وسایل سنگین کلیدی است، شیمودا نیز طراحی متفکرانه ای را در اینجا ارائه می دهد. ارتفاع تنه را می توان به سه گزینه مختلف تنظیم کرد و بند های شانه مخصوص زنانه را می توان به صورت رایگان گنجاند و طیف وسیعی از کاربران را در خود جای داد. این کوله پشتی دوربین مخصوص سفرهای شما ساخته شده است بدین صورت بریا سفرهای بلند مدت خود میتوانید از این کوله پشتی استفاده کنید.

کوله پشتی دوربین

 

manfrotto bumbleblee

Manfrotto یکی دیگر از محصولات عکاسی درجه یک است که شامل همه چیز از سه پایه، تثبیت کننده، کیف دوربین، نورپردازی و غیره می شود.نمی توان انکار کرد که Manfrotto Bumblebee از نظر ظاهری امتیازات بالایی کسب می کند. این کوله پشتی دوربین فوق العاده براق و شیک، بادوام و راحت است و از پارچه ای قابل تنفس ساخته شده است تا در عین ایمن نگه داشتن تمام وسایل شما، سبک وزن شود.علاوه بر کیف دوربین اصلی، جیب‌های ذخیره‌سازی اضافی برای وسایل شخصی و یک بند برای اتصال سه پایه حرفه‌ای وجود دارد.

برای انتقال آسان لنزها در هنگام عکاسی، یک کیسه لنز به کمر وصل شده است. جیب پشتی آن می تواند لپ تاپ تا 17 اینچ را در خود جای دهد.یک پوشش باران همراه با Manfrotto Bumblebee در صورت گرفتار شدن در باران ارائه می شود. به دلیل اندازه و محفظه بزرگ لپ تاپ، اگر به دنبال یک کوله پشتی دوربین بزرگتر برای مسافرت هستید، این گزینه خوبی است.

کوله پشتی دوربین

 

lowepro flipe side400 aw

و در آخر، یک کوله پشتی دوربین لوپرو  Lowepro! به خاطر کوله پشتی های عکاسی باکیفیت خود شناخته شده است، بنابراین هیچ لیست بهترین کوله پشتی دوربین بدون آنها کامل نخواهد بود.

Lowepro Flipside 400 AW یک گزینه عالی است اگر چیزی خیلی بزرگ یا دست و پا گیر نمی خواهید. این کیف ممکن است از بیرون کوچکتر به نظر برسد، اما می تواند مقدار مناسبی از دنده را در داخل جای دهد!جیب اصلی می تواند یک دوربین DSLR، چهار لنز و سایر لوازم جانبی را در خود جای دهد. مانند اکثر کوله پشتی های دوربین، می توانید به راحتی سه پایه را به آن وصل کنید.

برای دسترسی سریع به وسایل خود، زیپ پشت آن باز می شود و یک کیسه جلویی برای وسایل شخصی اختصاص داده شده است

 

📸در این مقاله قصد داشتیم بهترین کوله پشتی دوربین را به شما معرفی کنیم تا انتخابی مناسب نسبت به هزینه ای که میخواهید بکنید و نیازهایتان را بسنجید و بهترین گزینه را انتخاب کنید . تمامی کوله پشتی های دوربین معرفی شده در بالا در تصویرگستر موجود می باشد و میتوانید با شماره گیری و ارتباط با مشاورین ما درخواست خود را ثبت کرده و خریداری کنید.

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ