تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

نمونه عکس Canon 50mm f/1.8 STM

نمونه عکس Canon 50mm f/1.8 STM

نمونه عکس Canon 50mm f/1.8 STM

نمونه عکس Canon 50mm f/1.8 STM

نمونه عکس Canon 50mm f/1.8 STM

لنز Canon 50 f/1.8 STM یک لنز بسیار سبک و ارزان قیمت با کیفیت نسبتا بالا و بوکه ای کم نظیر می باشد که مناسب دوربین های مانت EF طراحی شده و فاصله کانونی آن در قطع APS-C برابر با 80 میلی متر می باشد. محدوده دیافراگم این لنز  f/1.8 تا f/22 می باشد همچنین در ساخت این لنز از یک دیافراگم 7 تیغه استفاده شده است.

فاصله کانونی این لنز بر روی یک بدنه‌ ی فول فریم 50 میلی متر است تقریبا معادل تصویری است که چشم انسان به صورت طبیعی می بیند. همچنین زاویه‌ی دیدلنز Canon 50 f/1.8 STM در دوربین‌های فول فریم با این لنز، 46 درجه و در دوربین‌های کراپ سنسور،30 درجه است. ابعاد مناسب،دیافراگم و فاصله کانونی بسیار خوب،این لنز را به یکی از پرکاربرد ترین لنزهای کانن تبدیل کرده است. در واقع می توان از لنز Canon 50 f/1.8 STM در عکاسی پرتره، مد، عروسی، مستند، ورزشی، معماری، طبیعت، پانوراما و در عکاسی‌های استودیویی استفاده کرد.

با تمامی این تفاسیر و مشاوره ی که شما می توانید با افراد آگاه درباره ی قابلیت ها و نکات مثبت و منفی این لنز داشته باشید ما نیز در اینجا می خواهیم چند نمونه از عکس های گرفته شده با این لنز را برای شما نشان دهیم تا شاید بتوانیم کمی شما در انتخاب نهایی لنز مد نظر خود راهنمایی کرده باشیم.

نمونه عکس Canon 50mm f/1.8 STM

برای نمایش سایز اصلی عکس بروی آنها کلیک کنید.

عکس اول :

عکس دوم :

عکس سوم :

عکس چهارم :

عکس پنجم :

عکس ششم :

برای مشاهده مشخصات کامل و یا خرید لنز کانن 50mm f/1.8 STM میتوانید به لینک های زیر مراجعه نمایید.

لنز کانن 50mm f/1.8 STM

برای خرید لنز کانن 50mm f/1.8 STM با بهترین قیمت و تخفیفات ویژه با ما تماس بگیرید.

021-66761768

تماس آنلاین : واتس آپ ( Whats app )

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ