تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن

بهترین قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن:

در این مقاله قصد داریم تا با قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن آشنا شویم و بهترین دوربین عکاسی حرفه ای کانن را بررسی کنیم. کانن یکی از بهترین برند های دوربین عکاسی و فیلم برداری می باشد که انواع مختلفی از دوربین ها را تولید کرده و به عرضه رسانده است.

کانن دوربین های بدون آینه و DSLR زیادی تولید کرده است که قطعا انتخاب یکی از این دوربین ها دشوار است. اما در این مقاله  قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن را با شما در میان می گذاریم تا نسبت به خواسته هایتان و بودجه ای که دارید بهترین دوربین حرفه ای عکاسی کانن را انتخاب نمایید و خریداری کنید.

دو دوربینی که کانن در هنگام معرفیشان توجه همه افراد را به خودشان جلب کردند، EOS R5 و EOS R6  می باشند که هر دو دوربنی های بدون آینه هستند. ویژگی ها و پیشرفت هایی که رد این دو دوربین مشاهده می شود فوق العاده هستند . اما کانن دوربین های مختلف دیگری نیز تولید کرده است که نیاز های همه افراد را برطرف کند .

این شما هستید که باید با توجه به بودجه و خواسته هایتان از دوربین ها، دوربین مناسب خود را خریداری کنید.

یکی از نکاتی که توجه افراد را بسیار جلب می کند، قسمت فیلم برداری دوربین های کانن می باشد که قابلیت های بسیاری را رد اختیار مشتری قرار می دهد.

برترین دوربین حرفه ای عکاسی کانن 2023:

در این قسمت با بهترین دوربین های حرفه ای کانن آشنا می شویم و تمامی مواردی که نیاز است اطلاع داشته باشید را در اختیار شما قرار می دهیم. در عصر امروز و با پیشرفت چشمگیری که شرکت های دوربین داشتند، شاهد قابلیت های فوق العاده دوربین های کانن هستیم.

دوربین های DSLR کانن قیمت معقول تری داشته و کارایی بهتری ارائه می دهند و نمی توان این موارد را در نظر نگرفت . از این رو بهترین دوربین های DSLR کانن را نیز به شما معرفی می کنیم.

این دوربین های DSLR به دو قسمت فول فریم و APS-C  تقسیم می شوند که دوربین های فول فریم معمولا برای افراد حرفه ای تر می باشد.

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن مدل EOS R5:

عمر باطری مناسب این دوربین توجه اکثر افراد را به خود جلب کرده است و این  CANON R5 برای افرادی که به دنبال عکس برداری های حرفه ای هستند مناسب است. صفحه لمسی و منظره یاب الکترونیکی این دوربین، عملکرد دوربین را بالا برده و در تسریع کار ها نقش بسیاری دارد.

یکی از معایب این دوربین حرفه ای گرمایش بیش از حد این دوربین است . برای مثال برای افرادی که به دنبال فیلم برداری در زمان زیاد هستند، مناسب نیست. اما با توجه به ازمایشاتی که انجام شده است این دوربین حرفه ای در دمای 32 درجه توانایی خودش را نشان داده است.

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن

 

برای اطلاع از قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن مدل EOS R5 کلیک کنید 

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن مدل EOS R10:

یکی از بهترین دوربین های اکشن کانن دوربین  R10  می باشد که سرعت عکاسی پیاپی 15 فریم بر ثانیه با شاتر مکانیکی همه افراد را متحیر کرده است.

در واقع این دوربین می تواند در نور کم بهترین شکل را از خودش نشان دهد. این دوربین حرفه ای قادر است به دلیل داشتن یک تثبیت کننده قوی در خودش، تصاویری بدون نویز و لرزش را بگیرد. . مهارت‌های ویدیویی نیز قوی هستند، با فیلم‌های 4K که با سرعت 30 فریم بر ثانیه نمونه‌برداری می‌شوند. به شرط اینکه Canon لنزهای اصلی APS-C بیشتری برای رشد داشته باشد، R10 به بهترین نقطه برای مبتدیان می رسد.

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن

برای اطلاع از قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن مدل EOS R10 کلیک کنید

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن مدل EOS R7:

یکی از بهترین دوربین های APS-C کانن دوربین R7  آن می باشد که با دستگیره ای که برای آن تعبیه شده است، کارکرد نسبتا آسانی را برای مشتریان خود رقم زده است.

یکی از نکات برجسته، آخرین فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS AF II کانن است که هم سریع و هم قابل اعتماد بودن توانایی نگه داشتن سوژه ها را نشان داد. سرعت‌های پشت سر هم الکترونیکی تا 30 فریم در ثانیه نیز آن را به رویایی برای عکاسی ورزشی و حیات وحش تبدیل می‌کند، با تثبیت‌کننده تصویر درون بدنه که 8 استاپ جبران را هنگام عکاسی با دست ارائه می‌دهد.

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن

برای اطلاع از قیمت دوربین کانن eos r7  کلیک کنید

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن EOS R6 II:

یکی از دوربین های حرفه ای دیگر کانن، دوربین کانن  6 ii می باشد . این دوربین پیشرفته دوربین  6  می باشد حتی اگر از 20.1 مگاپیکسل به 24.2 مگاپیکسل ارتقا یافته باشد، سنسور آن همچنان تعداد پیکسل کمتری نسبت به EOS 6D Mark II دارد. و در 4K/60p، وضوح ویدیوی آن نمی تواند 8K ارائه شده توسط R5 را به چالش بکشد.

با این حال، در آزمایش متوجه شدیم که EOS R6 II یک ابزار عکاسی فوق‌العاده است: فوکوس خودکار مجهز به هوش مصنوعی آن بسیار موثر و عملکرد در نور کم فوق‌العاده بود.

EOS R6 II سرعت عکاسی پیاپی را دو برابر کرده و به حداکثر 40 فریم در ثانیه رسیده است و آن را به بهترین انتخاب برای عکاسی اکشن تبدیل می‌کند همچنین رندر رنگی این دوربین کارکرد فوق العاده ای داشت.

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن

برای اطلاع از قیمت دوربین حرفه ای کانن مدل EOS 6 II کلیک کنید

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن مدل EOS RP:

با اینکه دوربین EOS RP یکی  از قدیمی ترین دوربین های کانن می باشد اما جزو دوربین های پرفروش و عملکرد بالای این شرکت است. بسیاری از مشتریان این شرکت هنوز حاضر نیستند EOS RPفول فریم خود را بفروشند و دوربین دیگری خریداری کنند. از لحاظ قیمتی این دوربین عملکرد بالایی را نشان داده است.

عملکرد فوکوس خودکار عالی دارد، تصاویری پر جنب و جوش و واضح تولید می کند، صفحه نمایش لمسی LCD پشتی با واکنش فوق العاده ای دارد و می تواند با لنزهای EF موجود با آداپتور لنز استفاده شود.

این لنز دارای عملکرد فوکوس خودکار کانن نمی باشد اما به طور عادی حاوی فوکوس خودکار می باشد.

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن

برای اطلاع از قیمت دقیق دوربین EOS RP کلیک کنید.

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن مدل EOS 250 :

یکی از دوربین هایی کانن برای افراد مبتدی ساخته است که نسبت قیمت به عملکرد این دوربین چشمگیر است، دوربین EOS 250D می باشد.

دوربین EOS 200D کانن یک دوربین DSLR سطح ابتدایی با آرزوهای مشتاقان بود. جانشین آن بر این رویکرد استوار است و چند به‌روزرسانی ساده را اضافه می‌کند تا دوربین مبتدی حتی با مهارت‌تری ایجاد کند که اصول اولیه را به کار می‌گیرد. در آزمایش‌هایمان، متوجه شدیم که عمر باتری آن عالی است، در حالی که سیستم Dual Pixel CMOS AF نرخ ضربه قابل‌توجهی تولید می‌کند.

همانطور که از یک دوربین DSLR کانن انتظار دارید، کیفیت تصویر نیز با رنگ های دلپذیر و نوردهی خوب در شرایط مختلف تحت تاثیر قرار گرفت.

در دست، بدنه کوچک، سبک و مناسب برای در دست گرفتن است، در حالی که صفحه نمایش لمسی پاسخگو استفاده از 250D را لذت بخش می کند. مطمئناً، سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه‌ای آن انقلابی نیست و احتمالاً به‌روزرسانی‌ها آنقدر ناچیز هستند که نمی‌توانند سوئیچ 200D را توجیه کنند، اما با یک پایه در بالای آن که با تعداد زیادی لنز و لوازم جانبی خوب بازی می‌کند، 250D یک دستگاه است.

این دوربین همه کاره و همه جانبه می تواند مزایای زیادی برای عکس برداری شما داشته باشد. با این حال، چیزی که شایان ذکر است این است که Canon به تازگی Canon EOS R10 را معرفی کرده است، دوربینی بدون آینه که روی کاغذ مانند یک جایگزین خوب برای مبتدیان به نظر می رسد.

قیمت دوربین حرفه ای کانن

برای اطلاع از قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن مدل E250 D کلیک کنید

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن مدل EOS R3:

Canon EOS R3 جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه بدون آینه کانن است که ویدیوی خام 6K، عکاسی پیاپی 30 فریم در ثانیه و فوکوس خودکار کنترل چشم را ارائه می دهد تا بتوانید با نگاه کردن به سوژه، یک نقطه کانونی را به سادگی قرار دهید. دارای بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته است که این واقعیت را جبران می‌کند که «فقط» ۲۴.۱ مگاپیکسل است.

ممکن است این سنسور بالاترین رزولوشن نباشد، اما حداقل زمانی که صدها عکس را در حالت پشت سر هم می‌گیرید، اندازه فایل‌ها کوچک‌تر می‌شود و انتقال آن نسبت به زمانی که با چیزی شبیه به Sony A1 عکاسی می‌کردید، زمان کمتری می‌برد. 

فیلم‌های ویدئویی 6K و 4K شفاف هستند اما باید به شما بگوییم که این دوربین مانند r6 و r5 هنوز هم داغ میکند و نمی تواند در مدت زیادی به شما خدمات رسانی کند. زمانی که R3 را به صورت دستی با آن انجام دادیم، به‌طور جدی تحت تأثیر قرار گرفتیم. این یک دوربین فوق سریع و بصری است که بیش از آن قادر به تولید تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا است.

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن

برای اطلاع از قیمت دوربین حرفه ای EOS R3 کلیک کنید

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای مدل EOS 5D MARK IV:

حرفه ای ها مدت هاست که Canon EOS 5D Mark IV را به عنوان یک اسب کاری قدرتمند و همه کاره پذیرفته اند و ما معتقدیم که حتی برای فیلمبرداری صحنه های نمایش تلویزیونی موفق The Mandalorian از آن استفاده می شود و در حالی که برخی پیش بینی می کنند که این پایان خط برای EOS 5D DSLR است.

سری، 5D Mark IV احتمالاً برای مدتی آینده یکی از بهترین دوربین ها برای حرفه ای ها خواهد بود. یکی از برترین قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن با قیمتی متناسب با ویژگی هایی که دارد این دوربین است.

به دنبال یک دوربنی تخصصی هستید؟ این دوربین همه این موارد را برای شما فراهم می سازد. دوربین های تخصصی در واقع باید رزولوشن بالایی داشته باشند و نباید در مدت زمان فیلمبرداری و عکسبرداری داغ کنند.. سیستم فوکوس خودکار 61 نقطه‌ای سریع و قدرتمند است و فناوری Dual Pixel CMOS AF کانن باعث می‌شود AF با نمای زنده سریع و سریع باشد. رزولوشن 30.4 مگاپیکسلی بالاترین کیفیت نیست، اما تعادل عالی بین وضوح و عملکرد کم نور و نویز کم را ارائه می دهد.

قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن

برای اطلاع و خرید دوربین کانن مدل EOS 5D MARK IV کلیک کنید.

امید است با این مقاله توانسته باشید دوربین کانن خود را انتخاب کنید. بهترین قیمت دوربین عکاسی حرفه ای کانن به شما معرفی شد. با اشتراک گذاری این مقاله با دوستان خود به ما یاری رسانید.

بهترین دوربین های بدون آینه

دوربین حرفه ای ارزان قیمت

کدام دوربین کانن برای مبتدیان مناسب است؟

دوربین EOS 250 را به افرادی که به تازگی می خواهند عکاسی یاد بگیرند پیشنهاد می کنیم

جدیدترین دوربین کانن EOS کدام است؟

EOS R10 جدیدترین دوربین این شرکت است

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید

کدام دوربین کانن برای مبتدیان مناسب است؟

دوربین EOS 250 را به افرادی که به تازگی می خواهند عکاسی یاد بگیرند پیشنهاد می کنیم

جدیدترین دوربین کانن EOS کدام است؟

EOS R10 جدیدترین دوربین این شرکت است

phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ