تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

دوربین عکاسی حرفه ای

دوربین عکاسی حرفه ای

دوربین عکاسی حرفه ای

ایا نیاز است بهترین دوربین عکاسی حرفه ای سال 2023 را بشناسید ؟

پاسخ این سوال قطعا “بله ” است . برای انتخاب یک دوربین و بزار خوب برای عکاسی قطعا لازم است بهترین و حرفه ای ترین دوربین ها را بشناسید تا متناسب با نیاز خود ان را تهیه کنید . خوشبختانه ما در این مقاله با شما هستیم تا بتوانید یک دوربین فوق العاده کاربردی برای خود خریداری کنید.

ما تمام دوربین های عکاسی حرفه ای برتر را به شدت آزمایش کرده ایم تا مطمئن شویم که می توانیم بهترین آنها را برای شما شناسایی کنیم. فرقی نمی‌کند که از ورزش‌ها، عروسی‌ها و یا … عکس می‌گیرید، ما بهترین دوربین عکاسی حرفه ای را برای شما جمع اوری کرده ایم.

بنابراین بهترین دوربین عکاسی حرفه ای که می توانید در سال 2022 بخرید دقیقا کدام است ؟

به طور کلی برای حرفه ای ها، هیچ اندازه ای برای همه دوربین ها وجود ندارد. با این حال، اگر مجبور شویم، بهترین انتخاب ما در حال حاضر نیکون Z9 است. این دوربین با ویژگی‌های باکلاس خود از جمله سنسور 45.7 مگاپیکسلی، عکاسی سریع سریع و فیلمبرداری 8K/30p، یکی از قوی‌ترین دوربین‌های هیبریدی است که تاکنون آزمایش کرده‌ایم. با این حال، مطمئناً ارزان نیست، بنابراین بعید است که به سلیقه همه باشد.

برای آن دسته از مشتریانی که تقاضای بالایی دارند و انتظار بهترین دوربین عکاسی حرفه ای را دارند، ممکن است بودجه بالایی داشته باشید که آماده خرج کردن آن هستید. به این ترتیب، دوربین قابل توجه سونی A1 با ترکیب بی‌نظیر سرعت و وضوح، سیستم فوکوس خودکار فوق‌العاده سریع و سنسور فول فریم 50.1 مگاپیکسلی که بهترین جزئیات را ثبت می‌کند (به‌علاوه فیلم‌برداری 8K) باقی می‌ماند.

وقتی صحبت از فیلم شد، اکثر دوربین های این لیست با در نظر گرفتن عکسبرداری طراحی شده اند. با این حال، از آنجایی که تقاضای ویدیو به طور فزاینده ای افزایش می یابد، افراد حرفه ای زیادی وجود خواهند داشت که تمایل جدی به ساخت فیلم دارند.

اگر شما هم به دنبال دوربین عکاسی حرفه ای هستید، سونی A7S III ارزش دیدن را دارد. در اینجا ویدیو ممکن است بالاتر از 4K باشد، اما این به این بستگی دارد که سونی به جای نگرانی در مورد 8K کمتر استفاده شده، روی انجام این کار عالی تمرکز کند. با استفاده از این دوربین، ضبط بی حد و حصر و قابل اعتماد، و همچنین محدوده خوبی از نرخ فریم ویدیویی 4K 10 بیتی (تا 120 فریم در ثانیه) را دریافت می کنید.

دوربین‌های فرمت متوسط، به لطف جزئیات فوق‌العاده‌ای که ارائه می‌دهند، اغلب برای حرفه‌ای‌ها وسوسه‌کننده هستند. به این ترتیب، راهنمای ما شامل چند مدل فوجی‌فیلم است که فرمت متوسط را به قلمرو حرفه‌ای‌های معمولی وارد می‌کنند – مانند مدل GFX100S با قیمت بسیار خوب، که شامل یک سنسور 100 مگاپیکسلی عظیم است که این دوربین جزو دوربین عکاسی نیمه حرفه ای قرار می گیرد.

یکی دیگر از دوربین عکاسی نیمه حرفه ای Canon EOS 1D X Mark III می باشد .

دوربین عکاسی حرفه ای – دوربین نیکون Z9 :

اگر به یک دوربین هیبریدی مقاوم در آینده نیاز دارید که بتواند تقریباً از هر سوژه ای فیلمبرداری کند و ویدیوی 8K بگیرد، نیکون Z9 بهترین گزینه ای است که می توانید بخرید. Z9 بسیار آینده نگر است، حتی شاتر مکانیکی ندارد – به این دلیل است که سنسور 45.7 مگاپیکسلی روی هم دارد و پردازنده Expeed 7 بسیار سریع است که به سادگی نیازی به آن ندارد. این فناوری جدید، پلتفرمی را برای مهارت‌های عکاسی چشمگیر Z9 فراهم می‌کند، از توانایی آن در عکس‌برداری با رزولوشن کامل با سرعت 20 فریم بر ثانیه تا سیستم فوکوس خودکار بسیار بهبود یافته که آن را در سطح Canon و Sony قرار می‌دهد.

دوربین عکاسی حرفه ای - دوربین نیکون Z9

 

دوربین عکاسی حرفه ای – دوربین کنون EOS R3 :

فریب پوسته قدیمی را نخورید: این یک دوربین DSLR مربوط به یک دهه پیش نیست، بلکه یک دوربین پیشرفته است که اوج عملکرد بدون آینه را در سال 2022 نشان می دهد. ترکیبی از هوشمندی هیبریدی EOS R5 با دوربین درشت فاکتور شکل 1D X Mark III، دارای نوآوری های زیادی در داخل آن است. سنسور با رزولوشن پایین جذابیت آن را برای برخی محدود می‌کند، اما طراحی انباشته آن عکس‌برداری پیاپی خام با سرعت 30 فریم در ثانیه را ارائه می‌کند.

همراه با ردیابی فوکوس خودکار پیشرفته (از جمله فوکوس خودکار کنترل چشم، که نگاه شما را از طریق منظره یاب دنبال می کند)، EOS R3 را به برنده ای برای عکاسان حیات وحش و ورزشی تبدیل می کند. R3 مطابق با طراحی هیبریدی خود، مجموعه ای از مهارت های ویدئویی را نیز ارائه می دهد: می تواند 6K ویدیوی خام را در داخل با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. یک صفحه نمایش لمسی واضح برای کادربندی ساده در دسترس است، در حالی که چیدمان کنترل برای هر کسی که با دوربین‌های DSLR حرفه‌ای Canon عکاسی می‌کند آشنا خواهد بود.

دوربین عکاسی حرفه ای - دوربین کنون EOS R3

 

دوربین عکاسی حرفه ای – دوربین کنون EOS R5 :

زمانی که Canon EOS R5 عرضه شد، سطح توقعات مشتریان از دوربین های عادی واقعاً بالا رفت. R5 با داشتن ویدیوی 8K، رزولوشن 45 مگاپیکسلی، عکاسی پیاپی تا 20 فریم در ثانیه، EVF با 5.76 میلیون نقطه و صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی کاملاً مفصلی، همه اینها را در بدنه ای با وزن 650 گرم فشرده کار می کند. همه اینها مانند یک لیست آرزوهای غیر واقعی خوانده می شود. یکی از بهترین دوربین عکاسی حرفه ای در رده خود می باشد .

این بهترین دوربین عکاسی حرفه ای بدون آینه کانن است. سنسور با وضوح بالا به خوبی توسط یک سیستم فوکوس خودکار فوق‌العاده موثر پشتیبانی می‌شود، در حالی که عکاسی پیاپی رقابتی 12 فریم بر ثانیه آن توسط پردازنده قدرتمند DIGIC X به خوبی پشتیبانی می‌شود.

سپس فیلمبرداری 8K وجود دارد که در هیچ دوربین دیگری با این قیمت یافت نمی شود. کیفیت تصویر ویدئویی فوق‌العاده واضح است که با پروفایل‌های رنگی به راحتی درجه‌بندی شده و اولین سیستم تثبیت‌کننده تصویر درون بدن (IBIS) کانن تکمیل می‌شود. یک هشدار خوب گزارش شده وجود دارد. گرمای بیش از حد با دوره های طولانی خنک شدن در نتیجه، زمان ضبط ویدیوی 8K محدود است و بنابراین برای حرفه‌ای‌های با استفاده سنگین غیرقابل استفاده است. با این حال، فیلمبرداری با کیفیت 4K بهتر است، حتی اگر هنوز درپوش فیلمبرداری وجود داشته باشد.

دوربین عکاسی حرفه ای - دوربین کنون EOS R5

 

دوربین عکاسی حرفه ای – دوربین سونی A7 IIIS :

هنگامی که ضبط ویدیوی 4K دغدغه اصلی شماست، سونی A7S III بهترین دوربین هیبریدی ما است. این یک ابزار حرفه ای، کاملا قابل اعتماد و بدون محدودیت واقعی است. به عنوان مدل A7 ویدیو محور، برخی امیدوار بودند که با فیلمبرداری 6K یا 8K غافلگیر شوند، اما در عوض سونی به وضوح بر روی درست کردن ویدیوهای 4K تمرکز کرد، بدون هیچ شگفتی ناخوشایندی. چیزی که ما داریم یک دوربین فنی کامل است. این دوربین جزء دوربین عکاسی حرفه ای به شمار می رود.

بدنه سبک وزن 600 گرمی آن بادوام است و دارای ارگونومی دوست داشتنی است، صفحه نمایش مفصلی دارای کنترل کامل لمسی است، IBIS واقعا موثر، عمر باتری مناسب و نرخ فریم ویدیویی 4K 10 بیتی جامع تا 120 فریم بر ثانیه بدون محدودیت ضبط و بدون گرم شدن بیش از حد وجود دارد. فوکوس خودکار یک رویای مطلق است، در حالی که شاتر به خوبی کنترل می شود.

از نظر کیفیت تصویر، ISO 640/ISO 16000 بومی دوگانه عملکرد بی نظیری در نور کم و محدوده دینامیکی ارائه می دهد. علاوه بر این، A7S III اخیراً از یک به‌روزرسانی میان‌افزار بهره می‌برد که نمایه رنگی زیبا S-Cinetone را که در ابتدا در دوربین سینمای Sony FX9 یافت می‌شد، معرفی کرد. اگر رزولوشن پایین 12 مگاپیکسلی برایتان مهم نیست، عکس‌ها نیز زیبا به نظر می‌رسند.

دوربین عکاسی حرفه ای - دوربین سونی A7 IIIS

 

دوربین عکاسی نیمه حرفه ای – دوربین سونی A1 :

سونی A1 با ترکیبی بسیار نادر از سرعت، عکس‌های با وضوح بالا و ویدیوی 8K، تقریباً بهترین دوربین بدون آینه و بدون شک پرچم‌دار سونی است. این واقعاً دوربینی است که می تواند با هر سوژه ای که دوست دارید به آن پرتاب کنید، برخورد کند و جزئیات دقیق و سرعت عکسبرداری فوق العاده سریع را با هم ترکیب کند.

البته، همه اینها ارزان نیستند، با برچسب قیمتی به اندازه یک ماشین که اگر بودجه زیادی نداشته باشید، ممکن است چشمان شما را خیس کند.

با این حال به آن نگاه دیگری داشته باشید، و مسلماً ارزش خوبی را نشان می دهد. دیگر برای کارهای استودیویی به یک دوربین و برای رفتن به پیست مسابقه به یک دوربین دیگر نیاز ندارید – وقتی یک دوربین دارید که همه این کارها را انجام می دهد، ممکن است در نهایت کمتر از آنچه ممکن است خرج کنید.

دوربین عکاسی نیمه حرفه ای - دوربین سونی A1

 

دوربین عکاسی نیمه حرفه ای – دوربین کنون 1D MARK III :

Canon EOS 1D X III پرچم‌دار DSLR این شرکت است، دوربینی که معمولاً در دستان عکاسان اکشن حرفه‌ای در رویدادهای بزرگ دیده می‌شود. این یک کیت قابل توجه و ناهموار است که برای سرعت و تحمل شرایط سخت طراحی شده است.

تا زمانی که کارت حافظه پر شود، می توانید تصاویر ثابت 20.1 مگاپیکسلی را با سرعت 16 فریم بر ثانیه به صدا درآورید. در واقع، هیچ محدودیتی در عملکرد دوربین برای اکشن وجود ندارد و با عمر باتری خیره کننده نزدیک به 3000 عکس (که در استفاده واقعی برای عکاسی مداوم نیز بسیار بالاتر است) از آن پشتیبانی می کند. عملکرد فوکوس خودکار ردیابی سوژه نیز به سادگی خیره کننده است.

اما این فقط یک دوربین اکشن نیست – EOS 1D X III نیز یک ابزار ویدیویی درخشان است، با ویدیوی 10 بیتی 5.5K RAW تا 60 فریم در ثانیه. مراقب باشید، باید برای تعداد انگشت شماری از کارت های گران قیمت CFexpress صرفه جویی کنید زیرا آن فایل های ویدیویی بسیار بزرگ هستند. برخلاف سایر دوربین‌های DSLR رقیب، دوربین Dual Pixel AF Canon در Live View به خوبی کار می‌کند، جایی که تقریباً عملکرد فوکوس خودکار برابر با زمانی که از منظره یاب نوری روشن استفاده می‌کنید، دارید.

دوربین عکاسی نیمه حرفه ای - دوربین کنون 1D MARK III

 

شما از کدام دوربین عکاسی حرفه ای نامبرده شده استفاده می کنید؟

در این مقاله سعی داشتیم با نکاتی بسیار فشرده از هر دوربین انتخاب شما را اسان کنیم . اگر این مقاله برای شما مفید بود برای دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید .

تصویرگستر نمایندگی رسمی محصولات و تجهیزات جانبی سونی ,کنون , نیکون در ایران می باشد برای اطلاع از قیمت دقیق هر یک از دوربین ها با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

 

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ