تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024

بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024

بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024

بررسی بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024:

جدیدترین میکروفون های بی سیم را از ما بخواهید! بسیاری از ولاگر ها و افرادی که به دنبال ضبط ویدئو و صدا هستند به دنبال میکروفون هایی می گردند که علاوه بر قیمت اقتصادی دارای بالاترین تکنولوژی و پیشرفته باشند. بهترین میکروفون یقه ای بی سیم ( وایرلس) 2024 در این مقاله معرفی می شود و شما می توانید تمامی این میکروفون ها را از ما خریداری کنید.

در عصر امروز با توجه به پیشرفته شدن تمامی اجسام، ولاگر ها نیز باید خودشان را بروز کنند. ولاگر ها می توانند از میکروفون های بی سیم استفاده کنند و نگران صدای خود نباشند. همانطور که میکروفون های با سیم دارای بالاترین کیفیت هستند، میکروفون های بی سیم از این قاعده مستثنی نیستند! میکروفون های بی سیم بدون دسترس هستند و کاربردی آسان دارند. می توانند در هر جایی متصل شوند و به یک گیرنده متصل شوند. بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024 را از ما بخواهید.

بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024

 

معرفی بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024:

در این قسمت به بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024 می پردازیم و آن ها را بررسی می کنیم. شما می توانید انواع میکروفون وایرلس را از تصویرگستر خریداری کنید.

Rode Wireless pro:

همه افراد تصور می کنند که این میکروفون مانند سایر میکروفون های رود می باشد اما این میکروفون ویژگی های پیشرفته ای را در خود بر جای گذاشته است که در ادامه این موارد را بررسی می کنیم.

برخلاف سایر کیت های این برند، Rode Pro دارای توانایی ضبط 32 بیتی است. فرمت های فایل را مستقیماً روی فرستنده های آن پیاده سازی کنید. این فرمت حاوی اطلاعات زیادی در مورد صدای ضبط شده است که نیازی به نگرانی در مورد تنظیم سطوح صدا ندارید. اگر صدای میکروفون بالا باشد دیگر صدای نویز دار و خش دار را دریافت نمی کنید.

می‌توانید فرستنده‌ها را طوری تنظیم کنید که از GainAssist برای ضبط صدا های واضح استفاده کنند. شما می توانید تمامی این موارد را به صورت دستی و یا خودکار انجام دهید. از آنجایی که این کیت برای سازندگان حرفه‌ای ویدیو طراحی شده است، از کد زمانی پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید دارایی‌های صوتی و تصویری را با دقت همگام‌سازی کنید.

شما حتی می توانید فرستنده این میکروفون را به لباس خود متصل نموده و به راحتی به ضبط صدای خود بپردازید و گیرنده این میکروفون را بر روی دوربین و یا قسمتی دیگر نصب نموده و از صدای لذت بخش استفاده کنید.

این میکروفون به عنوان بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024 شناخته شده است.

بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024

DJI MIC:

اکثر ولاگر ها و یوتیوبر ها مشکلات بسیاری با میکروفون ها دارند از این رو که نمی توانند به راحتی آن ها را به خودشان متصل نموده و کابل آن را پنهان کنند. در این میکروفون دیگر شاهد چنین چیزی نخواهید بود و با یک فرستنده و گیرنده از راه دور تمامی مشکلاتتان حل می شود.

این میکروفون با تمامی گوشی های هوشمند و دوربین ها قابل سازگار است.  با این حال، باید بدانید که آداپتور به طور محکم به گیرنده DJI فشار داده شده است، در غیر این صورت هیچ صدایی ضبط نمی کنید. دی جی آی مایک به عنوان بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024 شناخته شده است.

لازم به ذکر است که شما باید برای استفاده از گوشی همراه خود آن را از قاب خارج نموده تا میکروفون راه اندازی شود.

این دوربین به خوبی مقاوم شده است و با ضربه های کوچک مشکلاتی برای آن ایجاد نمی شود همچنین مانند بسیاری از کیت‌های بی‌سیم ، دو فرستنده و گیرنده DJI در یک کیف شارژ قرار می‌گیرند که در یک کیف محافظ مقاوم حمل می‌ شود.

گیرنده دارای یک صفحه نمایش حساس به لمس است که به شما امکان می دهد برای تنظیم ویژگی هایی مانند سطح صدای فرستنده در زیر منوها جستجو کنید. جستجو کردن در منوی این میکروفون ممکن است کمی گیج کننده باشد، اما آنها کنترل کاملی بر ویژگی هایی مانند سطوح صدا به شما می دهند. اگر به دنبال خرید بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024 هستید، به شما این میکروفون را پیشنهاد می کنیم.

فرستنده ها همچنین ضبط داخلی را ارائه می دهند که می توانید در صورت افت سیگنال آن را به صورت خودکار و یا دستی راه اندازی کنید. ما متوجه شدیم که فرستنده‌ها صدای شفاف و غنی تولید می‌کنند که نیازی به ویرایش و دست کاری تنظیمات ندارید. بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024 باید دارای ویژگی های خاصی باشد که این دوربین تمامی آن ها را داراست. 

Rode wireless go ii:

زمانی که این میکروفون در سال 2021 به بازار ارائه شد، بسیاری از برند های دیگر تلاش کردند مانند این میکروفون را تولید کنند اما هزینه نهایی آن ها تفاوت بسیاری با این دوربین داشت. یکی از مهمترین ویژگی های این میکروفون، امنیت فوق العاده ای است که به شما می دهد. در واقع شما می توانید در دو کانال ایمنی صدای خود را ضبط نموده و در ادامه به راحتی ویرایش های لازم را انجام دهید. این کانال به شما امکان می دهد یک نسخه ترکیبی از صدای خود را در دو سطح مختلف ضبط کنید.

ایجاد یک نسخه پشتیبان با سطح افزایش سطح پایین تر از ضبط شما مفید است. فقط در صورتی که منبع صوتی بیش از حد بلند شود و کلیپ های صوتی اصلی شما پخش شود. بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024 قطعا دارای بالاترین پیشرفتگی ها می باشد.

در حالی که دو فرستنده از دو سیستم از بیرون تقریباً یکسان به نظر می رسند، تفاوت های بزرگ و قابل توجهی بین گیرنده ها وجود دارد.در مرحله اول، هیچ صفحه نمایش OLED در جلوی گیرنده وجود ندارد تا سطوح صدای ورودی، قدرت باتری، قدرت سیگنال و غیره را به شما نشان دهد. اما در مقابل در فرستنده این میکروفون شاهد یک صفحه نمایشگر هستیم که تمامی موارد را به شما نشان می دهد. بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024 این میکروفون می باشد.

 

بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024

 

Sony ECM-W3 Wireless Mic:

کمپانی سونی به تازگی یک کیت میکروفون وایرلس را برای مشتریان خود به بازار عرضه کرده است. این کیت میکروفون قابل استفاده بر روی دوربین های آلفای سونی می باشد. در گیرنده این میکروفون دیگر کابلی برای وصل و قطع کردن وجود ندارد و شما می توانید در لحظه به میکروفون وصل شده و به راحتی قابل استفاده است.

به همراه این کیت یه منبع شارژ قرار داده شده است تا فرستنده و گیرنده مانند ایرپاد درون جعبه قرار بگیرند و شارژ شوند. صدا عالی به نظر می رسد، اما وقتی از دوربین در فاصله 50 متری یا بیشتر با دید ضعیف بین میکروفون و گیرنده دور می شوید، شروع به کاهش می کند.

واحدهای میکروفون فرستنده دارای گیره های فنری برای اتصال آنها به لباس و پردازش سیگنال دیجیتال خود هستند، بنابراین از آن نقطه، ارتباط با گیرنده و ضبط صدا روی دوربین کاملا دیجیتال است. اگر به دنبال جدیدترین و بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024 هستید به شما این میکروفون را پیشنهاد می کنیم.

 

برای خرید هر یک از میکروفون ها و خرید بهترین میکروفون یقه ای بی سیم (وایرلس) 2024 می توانید از طریق واتساپ با ما ارتباط برقرار کنید.

منبع:

Dijitalcameraworld

 

4.8/5 - (14 امتیاز)
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ