تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی:

کانن تعدادی از بهترین لنزها را برای مبتدیان در مجموعه هایش دارد. صرف نظر از اینکه کدام مدل بدنه DSLR یا بدون آینه را داشته باشید، می توانید به راحتی کالکشنی عالی از لنزهای مقرون به صرفه و با کیفیت را در لیست ارائه شده در این مقاله مشاهده کنید.

ما می دانیم پروسه خرید اولین لنز تان به دلیل گزینه های متعدد می تواند دلهره آور باشد. ما در این مقاله شش مورد از بهترین لنزهای Canon را برای مبتدیان انتخاب کرده‌ایم تا بتوانید لنز متناسب با نیازهای خود را در آن پیدا کنید.

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی

بهترین لنز های کانن:

  1. بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی- لنز Canon EF 50mm f/1.8 STM   

این لنز برای ثبت عکس های پرتره مبتدی عالی است. Canon EF 50mm f/1.8 STM یک لنز بسیار مقرون به صرفه است که نه تنها پول بیشتری در جیب کاربر حفظ می کند بلکه کیفیت خروجی هایتان را نیز کاهش نمی دهد.

نکات مثبت:

  • طراحی سبک
  • دیافراگم همه کاره برای عکس هایی در نور کم
  • بسیار مقرون به صرفه

نکات منفی:

  • لرزشگیر تصویر ندارد

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدیاز بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی لنز Canon EF 50mm f/1.8 STM باشد. این لنز به دلیل قیمت باورنکردنی اش و ویژگی‌های عالی و کیفیت تصویر برترش، از جمله بهترین لنزهای مجموعه کانن است.

به لطف دیافراگم f/1.8، می‌توانید جلوه‌های بوکه فوق‌العاده‌ای داشته باشید تا عکس‌های خود را به شکل جدی ارتقا دهید. این لنز همچنین دارای حداقل فاصله فوکوس است. 1.15 فوت در 0.35 متر است که به شما این امکان را می دهد تا به سوژه ای که در حال عکاسی هستید نزدیک شوید.

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی– بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی- از خصوصیات EF 50mm f/1.8 STM می توان به حداکثر دیافراگم f/1.8 اشاره کرد. این لنز می تواند برای تصویر برداری انواع عکس‌ها از پرتره تا عکس‌های خیابانی استفاده شود.

این لنز همچنین از جمله کوچک ترین و سبک ترین لنزهای 50 میلی متری موجود در لیست است که وزن آن 0.35 پوند/158 گرم است. خاصیت مذکور آن را برای کسانی که به دنبال سفر و عکس گرفتن در حال حرکت هستند ایده آل می کند.

 

                                مشاهده Canon EF 50mm f/1.8 STM Lens در آمازون

                                مشاوره رایگان و خرید لنز Canon RF 50mm f/1.8 STM

 

2. بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی- Canon EF 50mm f/1.4 USM

لنز تله فوتو استاندارد و متوسط Canon EF 50mm f/1.4 USM برای دوربین‌های Canon SLR مناسب است
این لنز برای پرتره های کم نور ایده آل است.
و علت برتری لنز Canon EF 50mm f/1.4 USM در این سبک عکاسی (پرتره در نور کم) حداکثر دیافراگم f/1.4 و فاصله کانونی 50 میلی متری اش است.

نکات مثبت:

  • ساخت لنز عالی
  • بدنه سبک و کوچک
  • حداکثر دیافراگم f/1.4 عالی

نکات منفی:

  • برخی متخصصان معتقدند ممکن است که ارتقاء های اجرا شده در لنز ارش افزایش قیمت اعمال شده را نداشته باشد.

جایگزین کمی گران‌تر برای انتخاب برتر ما می تواند Canon EF 50mm f/1.4 USM باشد. این لنز مشابه لنز  Canon EF 50mm f/1.4 USM است اما دو تفاوت اساسی دارد:

  1. در مرحله اول دارای حداکثر دیافراگم f/1.4 است که به این لنز لبه ای امکان عکاسی در نور کم را می دهد و همچنین می تواند جلوه های بوکه بهتری را به پس زمینه سوژه ببخشد.
  2. در مرحله دوم این لنز دارای یک موتور فوکوس خودکار USM به جای موتور STM است. این سیستم فوکوس خودکار به طور کلی با عنولن برتری از فناوری STM شناخته می شود. STM فوکوس سریع و دقیق را ممکن می کند.

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی- در کل، لنز Canon EF 50mm f/1.4 USM عملکرد نسبتا مشابهی را ارائه می دهد. این لنز یک انتخاب عالی برای عکاسی پرتره است و اگر بتوانید کمی بیشتر هزینه کنید، ارزش مبلغی که پرداخت می کنید را دارد.

لنز تله فوتو استاندارد و متوسط ​​Canon EF 50mm f/1.4 USM برای دوربین‌های Canon SLR، ثابت
تصویر از آمازون
این لنز تصاویر واضحی را به طور مداوم ارائه می دهد و دارای پوشش های پیشرفته ای برای کاهش اعوجاج در تصاویر شما است.

 

                             مشاوره رایگان و خرید لنز کانن Canon EF 50mm f/1.4 USM

                              مشاهده لنز Canon EF 50mm f/1.4 USM در سایت آمازون 

 

3. بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی- Canon RF 50mm f/1.8 STM

Canon RF50mm F1.8 STM برای دوربین‌های RF بدون آینه فول فریم کانن از جمله EOS R، EOS RP، EOS R5 و EOS R6 قابل استفاده است.

این دوربین حقیقتا برای عکاسی پرتره عالی است.
Canon RF50mm F1.8 STM برای RF مقرون به صرفه است. چرا که به دلیل فاصله کانونی 50 میلی متری و حداکثر دیافراگم f/1.8 می تواند یکی از بهترین انتخاب های مبتدی برای عکاسی پرتره باشد.

نکات مثبت:

  • دارای حلقه کنترل قابل برنامه ریزی
  • ساخت لنز با کیفیت بالا برای وضوح ثابت
  • فوکوس خودکار STM سریع و دقیق

نکات منفی:

  • به اندازه لنزهای RF سری L نیست

 

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی– اگر قصد خرید یک لنز برای شروع کار با دوربین Canon EOS R خود بخرید، این لنز یک رقیب عالی است. این لنز بسیار مقرون به صرفه تر است اما با این وجود به لحاظ کیفیتی ارزش خود را حفظ می کند.لقب این لنز را می توان لنز ضروری برای مبتدیان دانست. همچنین یک گزینه عالی برای عکاسی خیابانی و پرتره به شمار می رود.

Canon RF50mm F1.8 STM برای دوربین‌های RF بدون آینه فول فریم کانن مانند [EOS R، EOS RP، EOS R5، EOS R6]  مناسب است.

با تهیه لنز مذکور برای عکاسی پرتره، از حداکثر دیافراگم f/1.9 بهره خواهید برد. این لنز کنترل عالی و توانایی ایجاد جلوه های شگفت انگیز بوکه را فراهم می کند. در اصل، می‌توانید از این لنز اقتصادی جهت ثبت عکس‌های پرتره با کیفیت حرفه‌ای استفاده کنید.

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی

Canon RF50mm F1.8 STM همچنین دارای طراحی سبک وزن است، حلقه کنترل و فوکوس خودکار STM نیز می باشد. در نتیجه نوع چرخ دنده متفاوتش  تجربه کاربری مطوبی را ایجاد می کند. حلقه کنترل به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تغییرات سریع در تنظیمات دوربین را به سادگی اعمال کنید. در حالی که فوکوس خودکار STM امکان فوکوس سریع و دقیق تری را ممکن می کند.

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی– این لنز پرتره مقرون به صرفه همچنین دارای پوشش های مختلفی است که به کاهش شبح و شعله ور شدن لنز کمک می کند و در عین حال وضوح تصویر را برای کیفیت تصویر برتر حفظ می کند.

 

                           مشاوره رایگان و خرید لنز Canon RF 50mm f/1.8 STM

                            مشاهده لنز Canon RF 50mm f/1.8 STM در آمازون

4. بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی- Canon EF 24mm f/2.8 IS USM

لنز عریض Canon EF 24mm f/2.8 IS USM از دیگر لنز های مناسب افراد مبتدی است. این لنز برای ثبت عکس هایی با زاویه باز انتخابی ایده آل است.
Canon EF 24mm f/2.8 IS USM یک لنز همه کاره با زاویه دید عریض می باشد که مجهز به کیفیت ساخت بادوام، موتور فوکوس خودکار سریع و لرزشگیر داخلی تصویر است.

نکات مثبت:

  • طراحی سبک
  • پایه لنز فلزی
  • ساختار لنز عالی برای وضوح ثابت

نکات منفی:

  • به لحاظ وضوح در حد لنزهای سری L نیست

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی– سبک عکاسی پرتره یک گزینه عالی برای آغاز فعالیت مبتدیان است. با این حال، عکاسی با زاویه باز نیز نسبتا ساده و کار آمد می باشد. در نتیجه، Canon EF 24mm f/2.8 IS USM یک گزینه چیشنهادی برجسته برای متقاضیان مبتدی است.

Canon EF 24mm f/2.8 IS USM یک لنز قدیمی برند کانن است، اما همچنان به برجستگی ادامه داده و کیفیت و عملکرد تصویر با ثباتی را ارائه می دهد. می‌توانید عکس‌های با زاویه باز عالی از مناظر بگیرید و حتی به عکاسی خیابانی بپردازید. این لنز 24 میلی متری به دلیل اندازه و وزن کوچکتر برای عکاسی در سفر نیز کاربردی است.

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی- Canon EF 24mm f/2.8 IS USM از نظر امکانات، مجهز به لرزشگیر تصویر، موتور فوکوس USM و یک سری عناصر لنز ویژه برای افزایش کیفیت تصویر و کاهش امواج می باشد. تثبیت‌کننده تصویر به عکس‌های دستی (manual) بهبود می بخشد. در حالی که موتور فوکوس خودکار USM عملکردش را بر فوکوس سریع و عکس برداری از اجسام متحرک متمرکز می کند.

این لنز از جمله لنز های بسیار مقرون به صرفه است. می توان گفت یکی از با کیفیت ترین لنزهای با زاویه دید عریض و مناسب دوربین های Canon EF-mount است.

 

       مشاوره رایگان و خرید لنز کانن Canon EF 24mm f/2.8 IS USM

        مشاهده لنز Canon EF 24mm f/2.8 IS USM در آمازون 

 

5.بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی- Canon EF-M 22mm f/2 STM

لنز Canon EF-M 22mm f2 STM با سیستم فشرده عالی جهت عکاسی با زاویه باز می باشد. این محصول یکی از واضح‌ترین لنزهای مبتدی برای کار با دوربین‌های EOS M می باشد. مانند دوربین Canon EOS M50 Mark II.

نکات مثبت:

  • طرح پنکیک کوچک
  • نزدیکترین حداقل فاصله فوکوس 5.9 اینچ/0.15 متر
  • تصاویر به طور مداوم واضح

نکات منفی:

  • لرزشگیر تصویر ندارد

اگر یک مدل Canon EOS M دارید، لنز کانن Canon EF-M 22mm f/2 STM قطعا برای شما یک گزینه عالی است. این لنزی است که در بیشتر موارد عملکرد خوبی از خود نشان داده.

به لطف فاصله کانونی 22 میلی‌متری اش، می‌توانید عکس‌های منظره زیبایی بگیرید. همچنین با حداقل فاصله فوکوس کوچکش، می توانید عکاسی نزدیک‌تر و به قول معروف صمیمی‌تر را امتحان کنید.

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی- لنز سیستم فشرده Canon EF-M 22mm f2 STM به لحاظ قابلیت حمل نیز یکی از سبک ترین لنزهای موجود در بازار لنز جهانی است. وزنش تنها 0.27 پوند است و به دلیل طراحی مسطح متفاوتش در گروه لنز های پنکیک طبقه بندی می شود. شما می توانید این لنز خوش دست را به راحتی در جیب، کوله پشتی یا کیف دستی تان جا دهید.

Canon EF-M 22mm f2 STM یکی از شارپ ترین لنزهای EF-M موجود در بازار است. تیم تصویرگستر این لنز را به عنوان یک گزینه عالی برای کسانی که مشخصا  به دنبال بهترین کیفیت تصویر هستند تضمین می کند. این محصول قطعا یکی از اولین لنزهایی است که خرید آن برای دوربین EOS M شما توسط متخصصین توصیه می شود.

مشاهده لنز Canon EF-M 22mm f2 STM در آمازون

 

6. بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی- Canon RF 16mm f/2.8 STM

Canon RF16mm F2.8 STM (تجدید شده) نیز از لنز های پیشنهادی افراد مبتدی است. Canon RF 16mm f/2.8 STM گزینه ای برجسته جهت عکس برداری منظره است.این محصول  یک لنز سبک وزن و مناسب برای عکاسی در سفر و ثبت مناظر وسیع در بین لنز های کانن است.

نکات مثبت:

  • وزن آن تنها 1 پوند/453 گرم است
  • دارای یک حلقه کنترل برای عملکردهای مختلف دوربین است
  • دیافراگم دایره ای 7 پره برای جلوه های بوکه

نکات منفی:

  • لرزشگیر تصویر ندارد

 

Canon RF 16mm f/2.8 STM برای یادگیری عکاسی از مناظر و سایر عکس های با زاویه دید عریض پیشنهاد می شود. این محصول از برند کانن یک لنز با زاویه باز پرایم است. این لنز پرایم دارای فاصله کانونی 16 میلی‌متر است که به شما امکان می‌دهد مناظر وسیع و وسیع را ثبت کنید در نتیجه یکی از بهترین گزینه ها برای مبتدیانی است که می خواهند از میان محصولات کانن انتخاب کنند.

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی- این لنز همچنین بسیار قابل حمل و جمع و جور است. وزن آن تنها 1 پوند/453 گرم است و به راحتی می توان از آن به عنوان لنز مسافرتی استفاده کرد. با حداکثر دیافراگم f/2.8، حتی می توانید از این لنز در نور کم با مشکل بسیار کم استفاده کنید.

بعلاوه، اگر به دنبال یک لنز برای فیلمبرداری هستید، به لطف فاصله کانونی و دیافراگم این لنز، Canon RF16mm F2.8 STM باید گزینه اصلی شما باشد.

 

بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی- سخن آخر

با وجود تمام گزینه های ذکر شده آرزو می کنیم که  تصاویر شما به شاهکارهای واقعی تاریخ عکاسی تبدیل شوند.

در این مقاله قصد داشتیم به پاسخ سوال بهترین لنز های کانن برای افراد مبتدی بپردازیم. امیدواریم این مقاله به شما برای خریدتان کمک کرده باشد. چنانچه این مطالب برای شما مفید بود با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

تصویرگستر نمایندگی رسمی محصولات و لوازم تجهیزات دوربین در ایران می باشد . شما می توانید با مشاورین تصویرگستر تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید همچنین از تخفیف های ویژه ما نیز بهره مند شوید.

 

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ