تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024 کدام است؟

ممکن است بهترین دوربین عکاسی 2024 برای هر شخصی تفاوت هایی داشته باشد. در واقع همه افراد از یک چیز عکسبرداری نمی کنند و هر شخصی نسبت به موارد عکاسی خودش باید بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024 را تهیه کند. اما در این قسمت به شما بهترین دوربین های بدون آینه و برند های مختلف را معرفی می کنیم تا شما بتوانید بهترین دوربین را انتخاب نموده و خریداری کنید.

برای مثال بعضی از افراد عکاس های مد و فشن هستند و از چهره افراد عکس برداری می کنند این نوع از عکاسان باید به دنبال خرید دوربین های با وضوح بالا باشند تا تمامی جزییات را بتوانند عکس برداری کنند. در قسمتی دیگر بعضی از عکاسان از منظره عکسبرداری می کنند که نیاز به دوربین هایی با فوکوس خودکار قوی و منظره یاب عالی دارند.

اما نگران نباشید ما بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024 را جمع آوری نمودیم تا شما بتوانید نسبت به بودجه و سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید.

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024

دوربین سونی A7 IV به عنوان بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024:

اگر به دنبال دوربینی پر قدرت با بهترین امکانات هستید اما می خواهید به صرفه باشد و از نظر هزینه شما را اذیت نکنید می توانید این دروبنی را انتخاب کنید  سنسور 33 مگاپیکسلی فول فریم آن همچنان شفافیت فوق‌العاده و محدوده دینامیکی عالی را ارائه می‌دهد و حداکثر سرعت پشت سر هم 10 فریم در ثانیه آن هنوز بسیار جالب است.

همچنین دارای تثبیت کننده درون بدنه است اما کاهش نویز عالی نیز دارد که به شما امکان می دهد سرعت ISO را بدون کاهش بیش از حد کیفیت تصویر افزایش دهید. ویدیو با کیفیت 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه بالاتر می‌رود، اما مانند A1 می‌توانید با فرمت 10 بیتی S-LOG برای کنترل بیشتر می توانید بعد از گرفتن فیلم ها ان را ادیت بزنید. پس یکی از بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024 دوربین سونی A7 IV می باشد.

خرید دوربین سونی a7 iv

دوربین کانن EOS R5:

اکنون یکی از بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024 کانن را مورد بررسی قرار می دهیم. دوربین کانن EOS R5 بهترین دوربین همه کاره این شرکت است که هم در تصاویر ثابت و هم در ویدیو، مشخصات بسیار خوبی را برای حرفه ای ها ارائه می دهد.

اگر بخواهیم در قسمت عکس برداری بررسی کنیم، سنسور تصویر فول فریم آن دارای 45 مگاپیکسل است و تا 8 استاپ تثبیت‌کننده تصویر را دارد که به وضوح تصاویر دستی حتی در سرعت‌های شاتر پایین‌ تر کمک می‌کند. می تواند تا 20 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند و صفحه نمایش آن به صورتی است که می توانید در تمامی شرایط به راحتی عکس برداری خود را انجام دهید. جدیدترین و بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024 همین دوربین است.

در بخش فیلم برداری این دوربین اتفاقات شگفت انگیزی رخ داده، این اولین دوربین کانن بود که رزولوشن فوق‌العاده 8K را در 12 بیت خام ارائه می‌کرد که اگرچه برای فیلم برداری های خانوادگی و عکس برداری عادی شما این دوربین بیش از ان چیزی که تصور دارید را ارائه می دهد، اما به عکاسان حرفه‌ای فضای بیشتری برای برش در پس‌تولید ارائه می‌دهد. با رزولوشن 4K، تا 120 فریم در ثانیه برای حرکت آهسته روان در فرمت CLog Canon برای ویرایش آسان‌تر رنگ فیلم‌برداری می‌کند.

خرید دوربین eos r5

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024

دوربین نیکون Z7 II:

نیکون Z7 II با سنسور فول فریم 45.7 مگاپیکسلی خود می‌تواند تصاویری با جزئیات زیبا با رنگ‌های عالی و محدوده دینامیکی ثبت کند، اما این کار را در بسته‌بندی بسیار کوچک‌تر از Z9 متمرکز بر سرعت انجام می‌دهد. اندازه جمع و جور آن را به گزینه ای عالی برای مسافرانی تبدیل می کند که نمی خواهند عکس و فیلم های خود را در حرکت به صورت تار بگیرند.

همان مسافران از ساخت آلیاژ منیزیم آن قدردانی خواهند کرد که در برابر رطوبت و گرد و غبار در برابر آب و هوا مقاوم است، بنابراین هیچ نگرانی از بابت مکان هایی که می روید نداشته باشید. بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024 قادر است در تمامی شرایط آب و هوایی عکسبرداری کند.

فوکوس خودکار ردیابی چشم آن سریع است، می‌تواند فایل‌های خام را تا 10 فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند و تثبیت‌کننده پنج محوره درون بدنه آن تا پنج مرحله تثبیت را فراهم می‌کند و عکاسی با دست را با سرعت شاتر پایین‌تر آسان‌تر می‌کند. سپس قابلیت فیلمبرداری 4K 60 فریم در ثانیه آن وجود دارد که به شما امکان می‌دهد فیلم‌های خیره‌کننده بگیرید تا در کنار عکس‌های خود بروید.

طرفداران نیکون که به دنبال دوربین های ثابت هیبریدی و دوربین فیلمبرداری هستند، به خوبی مورد توجه قرار گرفته اند.بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024 قطعا این دوربین است.

خرید دوربین z7 ii

دوربین کانن EOS R6 II بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024:

جدیدترین دوربین ها را از ما بخواهید. بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024 می تواند از نظر شما دوربین کانن EOS R6 II باشد.  دوربین کانن EOS R6 II دارای مشخصات بسیار خوبی برای عکاسی عکس و فیلم است که آن را به یک دوربین هیبریدی همه جانبه عالی برای آماتورهای مشتاق و هرکسی که می‌خواهد اولین قدم خود را در عرصه حرفه‌ای بردارد، تبدیل می‌کند.

رزولوشن 24 مگاپیکسلی آن نسبت به 20 مگاپیکسل R6 اول بیشتر است و در کل شاهد ارتقاء مشخصات آن بوده است.

سرعت عکسبرداری پشت سر هم اکنون به 40 فریم در ثانیه (با شاتر الکترونیکی) می رسد که باعث می شود در هنگام استفاده از ردیابی فوکوس سریعتر از R3  شده است  و سرعتی را که از نسل اول R6 دریافت می کنید را دو برابر کرده است.

زمانی که صحبت از فوکوس خودکار می شود این دوربین نقش خود را نشان می دهد، با تشخیص بهبود یافته برای صورت، حیوانات یا اتومبیل ها و با قفل و ردیابی سریع رعد و برق. در فیلم نیز عالی عمل می کند، سوژه شما را می شناسد و در حین حرکت در صحنه قفل می شود.

این دوربین به صورت داخلی تا رزولوشن 4K در 10 بیت خام یا تا 6K با استفاده از یک ضبط کننده خارجی از طریق درگاه HDMI فیلمبرداری می کند و کلیپ های ویدیویی اکنون می توانند فراتر از محدودیت 30 دقیقه ای R6 تا 6 ساعت طول بکشند.

خرید دوربین کانن eos r6 ii

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024

دوربین سونی A7C II:

Sony A7C II مجموعه‌ای از قطعاتی است که قبلاً در دوربین‌های دیگر سونی دیده‌ایم، و در حالی که ارتقاء تدریجی آن نسبت به نسخه اصلی است، برخی از پیشرفت‌های بسیار خوب در فوکوس خودکار و افزایش وضوح به 33 مگاپیکسل دارد.

دوربین هنوز یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولیدکنندگان محتوا است که به دنبال کوچک‌ترین و جمع‌وجورترین دوربین هستند، در حالی که هنوز دارای ویژگی های حرفه ای است که به عنوان یکی از بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024 آن را آوردیم.

همانند دیگر دوربین‌های اخیر سونی، سونی بهترین قابلیت‌های فیلم‌برداری خود را ارائه کرده است، اما A7C II همچنین بدنه سازندگان هیبریدی است که به همان اندازه به عکاسی عکس اهمیت می‌دهند، با EVF سبک فاصله یاب. علیرغم برخی بهبودها در ارگونومی دوربین، هنوز در دست گرفتن این دوربین با لنزهای بزرگتر سونی دشوار است، که گنجاندن سنسور فول فریم نشان می دهد که برای آن طراحی شده است.

دوربین سونی a7c ii

دوربین سونی A7C R:

A7CR یک دوربین عالی است که دارای ویژگی های فراوان، پردازنده قدرتمند، وضوح شگفت انگیز 61 مگاپیکسلی و عملکرد قابل اجرا در نور کم است. از همه جهات قابل بحث است و یک همراه فوق العاده برای سفر خواهد بود. سوال این است که آیا فکر می کنید 800 دلار / 850 پوند بهتر از A7C II تقریبا یکسان اما با وضوح پایین تر است یا خیر.

برای اکثر مردم، 33 مگاپیکسل بیش از حد کافی است. در حالی که هر دو دوربین در نور کم خوب هستند، A7C II یک مزیت دارد، به این معنی که باید از لنزهای سنگین تر و روشن تر در A7CR استفاده کنید. به دنبال بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024 هستید؟ این دوربین را در نظر داشته باشید.

همچنین دارای نقاط فوکوس خودکار کمی کمتر در 693 است (A7C II دارای 759 است) اگرچه در عمل احتمالاً تأثیر زیادی نخواهد داشت. محدوده ISO اصلی A7C II از 32000 تا 51200 A7CR فراتر می رود. علاوه بر این، تفاوت بسیار کمی وجود دارد. هر دو دوربین طراحی بدون فیلتر ضد آلیاسینگ دارند، دارای IBIS 7 استاپ و موتور پردازش Bionz XR هستند. از همین رو جزو بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024 شناخته شده است. 

خرید دوربین a7c r

بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024

دوربین کانن EOS R10 بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024:

کانن در عصر امروز در حال رقابت به سونی و دیگر برند های دوربین های عکاسی حرفه ای می باشد. از همین رو دوربین کانن EOS R10  را تولید کرده است. به همین دلیل جزو بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024 شناخته می شود.

Canon EOS R10 با فوکوس خودکار و سرعت حرفه‌ای، تصویربرداری 4K 60p و حرکت آهسته 120p در 1080p عملکردی بسیار بالاتر از چیزی که تصور می کنید را ارائه می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که به دلیل عدم تثبیت‌کننده تصویر درون بدنه یا برش در رزولوشن 4K 60p، اما اینها واقعاً تنها ایرادات بدنه فوق‌العاده APS-C برای عکاسی هیبریدی هستند.

در قلب Canon EOS R10 یک نسخه بازسازی‌شده از سنسور تصویر آشنا 24.2 مگاپیکسلی APS-C کانن است که برای ارائه سرعت‌های خواندن بهبود یافته  که در عکاسی متوالی 15 فریم در ثانیه و 23 فریم در ثانیه به اوج می‌رسد، دوباره مهندسی شده است. این دوربین ما را شگفت زده کرده است، R10 دارای همان Dual Pixel CMOS AF II است که در بدنه‌های رده بالای R3، R5 و R6 با ردیابی کامل سوژه برای انسان‌ها، حیوانات و وسایل نقلیه وجود دارد. این دوربین نیز جزو بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2024 می باشد.

دوربین کانن eos r10

 

شما می توانید با کلیک کردن بر روی اسم دوربین ها به صفحه اصلی راه پیدا کنید، می توانید نسبت به بودجه ای که دارید دوربین خود را انتخاب نموده و در واتساپ از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

واتساپ تصویرگستر

منبع: best camera 2024

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ