تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

نمونه عکس دوربین نیکون Z6

نمونه عکس دوربین نیکون Z6

نمونه عکس دوربین نیکون Z6

نمونه عکس دوربین نیکون Z6

نمونه عکس دوربین نیکون Z6

دوربین های نیکون Z6 و Z7 جز اولین دوربین های بدون آینه فول فریم نیکون است که مدت زمان زیادی از معرفی آن نگذشته است. این دوربین ویژگی ها امکانات منحصر به فرد و جدید را به خود اختصاص داده است که در دوربین های DSLR این کمپانی آنها را نمیتوان یافت. از مهمترین ویژگی های این دوربین مانت جدید آن است که بسیار بزرگ شده است. به گفته نیکون محدودیت هایی که در مانت F وجود داشت در این مانت وجود ندارد به همین جهت میتوان لنز هایی به مراتب قوی تر را برای این سری طراحی نمود. تفاوت این دو مدل در سنسور و سرعت آنهاست. دوربین Z7 بیستر برای رزلوشن بالا طراحی شده است حا آن که Z6 سرعت بیشتر و حساسیت سنسور بالاتر را به شما ارئه میدهد.

دوربین نیکون Z6 مجهز به سنسور فول فریم از نوع BSI CMOS با دقت 24.5 مگاپیکسل میباشد. نیکون بر روی این دوربین جدید ترین پردازشگر خود یعنی EXPEED 6 را قرار داده است. وجود پردازشگر و سنسور این دوربین سبب شده تا دامنه حساسیت این دوربین بین 100 تا 51200 قرار بگیرد و سرعت عکاسی پیاپی آن به 12 فریم بر ثانیه برسد. این دوربین امکان فیلمبرداری UHD 4K با سرعت حداکثر 30 فریم بر ثانیه را به کاربر ارائه میدهد.

دوربین نیکون Z6 بدنه ای جمع و جور و سبک وزن نسبت به دوربین های DSLR را دارد ولی از لحاظ محکمی و مقاومت نسبت به نفوذ گرد و غبار بسیار شبیه به آنها میباشد. نیکون در این دوربین از 2 صفحه نمایش استفاده کرده که یکی در بالا برای نمایش اطلاعات و تنظیمات و دیگری در پشت دوربین قرار گرفته است. صفحه نمایش 3.2 انچی پشتی از نوع LCD میباشد و لمسی است که دقت 2.1 میلون نقطه ای را دربر گرفته. نیکون قابلیت چرخش در جهت عمود را نیز در این صفحه نمایش لحاظ کرده است. منظره یاب این دوربین نیز از نوع الکترونی بوده و بر روی آن پوشش Fluorine برای جلوگیری از جذب اثر انگشت و لکه قرار گرفته است. این منظره یاب از نوع OLED بوده و دقت 3.6 میلیون نقطه ای بهره میبرد.

نمونه عکس دوربین نیکون Z6

برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ بر روی آنها کلیک نمایید.

نمونه تصویر اول حساسیت 100

نمونه تصویر دوم حساسیت 160

نمونه تصویر سوم حساسیت 200

نمونه تصویر چهارم حساسیت 360

نمونه تصویر پنجم حساسیت 1000

نمونه تصویر ششم حساسیت 1400

نمونه تصویر هفتم حساسیت 4000

نمونه تصویر هفتم حساسیت 5600

نمونه عکس دوربین نیکون Z6

برای مشاهده و یا خرید این محصول میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

دوربین نیکون Z6

منبع: سایت رسمی نیکون

برای خرید دوربین سونی آلفا a7R III با بهترین قیمت و تخفیفات ویژه با ما تماس بگیرید.

021-66761768

تماس آنلاین : واتس آپ ( Whats app )

2.7/5 - (74 امتیاز)
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ