تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022

قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022

قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022 چقدر است ؟

در این مقاله سعی داریم تا بهترین دوربین های عکاسی حرفه ای را مقایسه کنیم تا شما بتوانید نسبت به نیاز خود دوربینی فوق العاده تهیه کنید . در ادامه با ما همراه باشید.

اول از همه شما باید نسبت به کار خود ویژگی های دوربین را بررسی کنید اگر عکاس مد، پرتره یا زیبایی هستید، دوربینی با وضوح بالا می‌خواهید تا بتوانید تصاویر را در مقیاس بزرگ برش دهید و چاپ کنید. عکاسان ورزشی و خبری باید بیشتر نگران مواردی مانند میزان تنش و قابلیت های ردیابی باشند، در حالی که عکاسان حرفه ای منظره به دوربینی با آب بندی عالی در آب و هوا و همچنین مگاپیکسل زیاد نیاز دارند.

تعداد بسیار کمی از دوربین ها هستند که تمامی این ویژگی هارا باهم داشته باشند که اغلب ان ها قیمت بسیار بالایی دارند . شما باید نسبت به کار و نیاز خود ویژگی های دوربین هارا بررسی کنید و لوازم مورد نیاز را خریداری کنید.

برای کمک به شما در پیدا کردن بهترین دوربین حرفه ای برای اهداف خود، این مقاله را به شش برند مختلف تقسیم کرده ایم. به هر حال، وقتی دوربینی را خریداری می‌کنید، کل اکوسیستم لنز را نیز خریداری می‌کنید – بنابراین، می‌خواهید مطمئن شوید که دوربین دارای مواردی است که شما نیاز دارید.

در واقع بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022 از نظر عکاسان حرفه ای دوربین نیکون Z6 معرفی شده است که در ادامه با ویژگی های ان اشنا می شویم. اما ما برای شما لیستی از قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022 جمع اوری کرده ایم تا بتوانید راحت تر انتخاب کنید.

لیست قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022 کنون

  • دوربین عکاسی کنون CANON EOS R3

کانن طیف وسیعی از لنزهای حرفه ای را ارائه می دهد و برخی از دوربین های حرفه ای بسیار مورد توجه را تولید می کند. بهترین دوربین های کنون  به عنوان دوربین های DSLR آن شناخته می شدند، به خصوص در موارد حرفه ای، اما توجه خود را به طور عمده به سیستم جدید EOS R بدون آینه خود، و EOS R اصلی و مبتدی معطوف کرده است.  EOS R3 دوربینی است که توجه ما و هر عکاس حرفه ای دیگر را به خود جلب کرده است.

 

دوربین عکاسی کنون CANON EOS R3

برای خرید دوربین عکاسی کنون R3 کلیک کنید

Canon EOS R3 یک ابزار درجه یک انتخابی برای حرفه ای ها است. چه از ورزش‌ها، عروسی‌ها، پرتره‌ها، حیوانات خانگی یا اخبار عکاسی کنید، عکس‌های بدون خاموشی 30 فریم در ثانیه و ویدیوی 6K RAW به این معنی است که هرگز لحظه‌ای از اکشن یا جزئیات را از دست نمی‌دهید – و عملکرد AF بهبودیافته، همراه با فوکوس خودکار کنترل چشم بسیار خوب. اطمینان حاصل کنید که هر عکس دقیقاً در جایی که می خواهید فوکوس شده است.

  • دوربین عکاسی کنون CANON EOS R5

به عنوان یک دوربین عکاسی، Canon EOS R5 به سادگی بهترین محصول کانن است. این ترکیبی عالی از فرم EOS R، عملکرد EOS 5D و فوکوس خودکار حرفه ای EOS-1D X است. اگر عکاس ثابت یا هیبریدی هستید که بین عکاسی و فیلمبرداری حرکت می کنید، این یکی از بهترین دوربین ها است. شما همیشه از استفاده لذت خواهید برد. این دوربین جزو لیست قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022 انتخاب شده است.

 

 

این دوربین به دلایل نادرستی توجه زیادی را به خود جلب کرده است، به ویژه گرم شدن بیش از حد (یا تهدید آن) هنگام ضبط ویدیوی 8K، اما این نباید از قابلیت های فوق العاده این دوربین کم کند. این دوربین در همه چیز بی‌نقص نیست، اما با توجه به وضوح، نرخ فریم و قابلیت‌های فیلمبرداری آن، این واقعاً یک دوربین برجسته است.

برای خرید و اطلاع از قیمت دوربین عکاسی کنون CANON EOS R5 کلیک کنید

دوربین عکاسی کنون CANON EOS R5

  • دوربین عکاسی کنون 5D MARK IV

دوربین های بدون آینه ممکن است فوق العاده باشند اما نمی توان از دوربین های DSLR نیز گذشت . در واقع، Canon EOD 5D IV با وجود اینکه در سال 2016 منتشر شد، هنوز یک انتخاب بسیار محبوب در میان عکاسان حرفه‌ای است. این دوربین از یک سنسور 30.2 مگاپیکسلی با وضوح بالا با سرعت پیاپی مناسب و فوکوس خودکار سریع ترکیب می‌کند.

دوربین عکاسی کنون 5D MARK IV

 

 

برای خرید دوربین عکاسی CANON 5D MARK II روی لینک کلیک کنید

لیست قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022 نیکون

  • دوربین عکاسی حرفه ای نیکون NIKON Z6 II

سرعت بیشتر، عملکرد بهتر و همه فن حریف این ها ویژگی هایی است که میتوان به دوربین جدید دوربین نیکون Z6II اختصاص داد. از این دوربین می توان هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری استفاده نمود. ای دوربین نسبت به نسل قبل از ویژگی های جدید بهره برد و ایرادات نسل قبل نیز در آن بر طرف شده است. نیکون در طراحی این دوربین سعی داشته تا قابلیت‌های حرفه‌ای نسل قبل را تا حد ممکن بهبود داده و محصولی سریع‌ترِ، قوی‌تر و با انعطاف‌پذیری بیشتری را به بازار عرضه کند.

خرید دوربین نیکون Z6 II به عنوان قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022

 

دوربین نیکون Z6II از گستره حساسیت سنسور 100 الی 51200 بهرهمند است که امکان گسترش 50 تا 204800 را دارا است. در زمینه سیستم فوکوس نیز باید گفت دوربین نیکون Z 6II بادی دارای فوکوس 273 نقطه از نوع تشخیص فاز است که بر خلاف قبل از حالت تشخیص چشم به هنگام فیلمبرداری استفاده می نماید. علاوه بر این میزان حساسیت فوکوس نیز 4.5- EV افزایش پیدا کرده که فوکوس کردن بر روی سوژه را در شرایط نوری بسیار ضعیف نیز امکان پذیر می سازد

خرید دوربین نیکون Z6 II به عنوان قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022

  • قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022 دوربین عکاسی نیکون NIKON D850

تا به امروز D850 هنوز یکی از بهترین سیستم های فوکوس را در هر DSLR دارد و کیفیت تصویر دیوانه کننده است.

در جایی که Nikon Z6 برای سرعت، دوام و پاسخ دهی کامل ساخته شده است، D850 برای وضوح ساخته شده است – اگرچه همچنان می تواند تصاویر را با سرعت 7 فریم در ثانیه یا 9 فریم بر ثانیه با دستگیره باتری اختیاری ثبت کند. برخی ممکن است بگویند D850 نقطه اوج رزولوشن DSLR و شاید آخرین نسخه عالی DSLR است.

 

خرید دوربین D850 به عنوان قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022

بدنه بزرگ و درشت ان در دست به راحتی قرار میگیرد و احساس سنگینی ایجاد نمی کند . این دوربین همانند 2017 که به بازار روانه شده بود شهرت خود را حفظ کرده است.

خرید دوربین D850 به عنوان قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022

قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022 سونی

  • دوربین عکاسی سونی SONY A7R IV

A7R IV دوربین بدون آینه فول فریم جدید سونی با بالاترین رزولوشن است که رکوردشکنی ۶۱ میلیون پیکسل دارد و در عین حال همچنان قادر به عکاسی پیوسته با سرعت ۱۰ فریم در ثانیه است. همچنین دارای قابلیت‌های معمول فیلم‌برداری 4K بسیار خوب سونی است، اگرچه هنوز در 30p محدود شده است. با این حال، جدیدترین تکرار فوکوس خودکار چشمی سونی، در ردیابی سوژه های پرتره، حتی در فوکوس خودکار پیوسته، بسیار موثر است. در حالی که سونی A9 برای سرعت و پاسخ‌دهی بالا طراحی شده است، A7R Mark IV برای عکاسی همه جانبه با بالاترین سطوح کیفیت بسیار مناسب‌تر است.

 

دوربین A7R IV به عنوان قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022

این دوربین با ارائه بالاترین رزولوشن در میان دوربین‌های فول فریم، خط R را ادامه می‌دهد، اما در حالی که عکاسی پیاپی 10 فریم در ثانیه آن روی کاغذ برای عکاسی ورزشی خوب به نظر می‌رسد، ظرفیت بافر و واکنش‌پذیری A9 را ندارد.

برای خرید دوربین A7R IV به عنوان قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022 کلیک کنید

 

  • دوربین سونی SONY A6100

دوربین سونی A6100 جزء قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022 انتخاب شده است به گونه ای که با قیمت مناسب این دوربین امکان خرید برای اکثر عکاسان را فراهم کرده است . در این دوربین سونی از سنسور Exmor CMOS با ابعاد APS-C و دقت 24.2 مگا پیکسلی استفاده کرده است. در کنار این سنسور پردازشگر تصویر مشهور سونی یعنی BIONZ X قرار دارد. وجود این دو در کنار هم سبب شده تا این دوربین بتواند عکس ها و فیلم های با کیفیتی را ضبط بنماید. همچنین دامنه حساسیت این دوربین بین 100 تا 32000 قرار گرفته است که قابلیت گسترش تا 51200 را نیز دارا است.

 

دوربین سونی A6100 به عنوان قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022

دوربین سونی آلفا a6100 بادی قادر به عکاسی پیاپی با سرعت 11 فریم بر ثانیه است. علاوه بر آن سیستم فوکوس این دوربین از نوع Fast Hybrid AF هوشمند است که هر دو متدد تشخیص فاز و تشخیص کنتراست را دربر گرفته است. این سیستم بسیار دقیق و سریع عمل می کند.

برای خرید دوربین سونی A6100 به عنوان قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022 کلیک کنید

 

لیست قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022 فوجی فیلم

  • دوربین عکاسی فوجی فیلم X-T4

دوربین عکاسی X-T4 به عنوان یک دوربین مردمی و قیمت مناسب در لیست قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022 قرار گرفته است. این دوربین در اصل پرچمدار این کمپانی است که به تازگی در سال ۲۰۲۰ معرفی شده. فوجی فیلم با طراحی و استایل نوستالژی دوربین های خود مشهور است به طوری که ظاهر و استایل زیبای این دوربین دل هر عکاسی را میبرد. البته بر خلاف ظاهر نوستالژیک و قدیمی، این دوربین تکتولوژی ها و فناوری های بروز را در دل خود جای داده است. این دوربین هم برای فیلمبرداری و هم برای عکاسی طراحی شده و سرعت بالا و قابلیت های بیشتر از آن یک دوربین فوق العاده ساخته است.

 

 

دوربین فوجی فیلم X-T4 به عنوان قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022

برای خرید دوربین فوجی فیلم X-T4 به عنوان قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022 کلیک کنید

 

  • دوربین عکاسی فوجی فیلم X-S10 به عنوان قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022

دوربین X-S10 از رده دوربین های فوجی فیلم به عنوان یک دوربین مقرون به صرفه و همه کاره یاد می شود که جزء اخرین لیست قیمت دوربین عکاسی حرفه ای 2022 ما به شما می رود. این دوربین کیفیت فیلم برداری و عکس برداری فوق العاده ای دارد همچنین ویژگی IBSI عالی در یک بدنه کوچک را به خوبی نمایش داده است .

 

 

دوربین عکاسی فوجی فیلم X-S10

برای خرید دوربین فوجی فیلم X-S10 کلیک کنید

 

در این مقاله سعی داشتیم تا لیست قیمت بهترین دوربین عکاسی حرفه ای 2022 را مقایسه کنیم تا شما بتوانید به درستی دوربین مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید . امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد با اشتراک گذاری این مقاله برای دوستان خود به ما برای خدمات بهتر یاری رسانید.

 

دوربین دسته دوم مدل جدید بهتر است یا خرید دوربین مدل قدیمی ؟

دوربین های عکاسی این روزه مانند گوشی های تلفن همراه در سال چندین بار به روز می شوند. و هر مدل دارای ویژگی های جدید است . پس در صورتی که نمی خواهید برای خرید دوربین هزینه بالایی کنید پیشنهاد ما به شما خرید دوربین های دسته دوم است

دوربین عکاسی حرفه ای چند نوع لنز دارد ؟

دوربین های عکاسی 5 نوع لنز دارند. پرتره زوم معمولی زاویه باز تله فوتو

جدیدترین دوربین DSLR کدام دوربین است ؟

دوربین نیکون Z780 تا کنون جدیدترین دوربین DSLR است

5/5 - (25 امتیاز)

نظرات (2)

ali bana

چقدر گرون شده همه چیز
ولی شما قیمت هاتون خداوکیلی منصفانهست

هستی

چقدر خوب بود
همه رنج قیمتی توش بود

دوربین دسته دوم مدل جدید بهتر است یا خرید دوربین مدل قدیمی ؟

دوربین های عکاسی این روزه مانند گوشی های تلفن همراه در سال چندین بار به روز می شوند. و هر مدل دارای ویژگی های جدید است . پس در صورتی که نمی خواهید برای خرید دوربین هزینه بالایی کنید پیشنهاد ما به شما خرید دوربین های دسته دوم است

دوربین عکاسی حرفه ای چند نوع لنز دارد ؟

دوربین های عکاسی 5 نوع لنز دارند. پرتره زوم معمولی زاویه باز تله فوتو

جدیدترین دوربین DSLR کدام دوربین است ؟

دوربین نیکون Z780 تا کنون جدیدترین دوربین DSLR است

phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ