تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

دوربین کنون خوب

دوربین کنون خوب

دوربین کنون خوب

کدام دوربین کنون خوب است ؟

در این مقاله می خواهیم لیستی از بهترین دوربین های کنون را در اختیارتان بگذاریم . هرکدام از دوربین ها را بررسی می کنیم تا بتوانید یک دوربین کنون خوب برای خود انتخاب کنید.

  1. Canon EOS R3
  2. CANON EOS R5
  3. CANON EOS R6
  4. CANON EOS R 
  5. CANON EOS R7 
  6. CANON EOS RP
  7. CANON EOS R10
  8. CANON EOS M6 MARK II
  9. CANON EOS M50 MARK II

در لیست بالا بهترین دوربین های کنون بدون اینه قرار داده شده اند. کمپانی کنون بر روی دوربین های بدوت اینه بیشتر تمرکز کرده است. دوربین های بدون اینه کنون عملکرد فوق العاده ای نسبت به دوربین های DSLR دارند.

چگونه می توان یک دوربین کنون خوب خریداری کرد؟

لیست بالا براساس ویژگی ها , عملکرد و قیمت دسته بندی شده است . پس هیچ دوربینی به تنهایی نمی تواند بهترین عملکرد را به شما بدهد شما نیاز به چند دوربین در کیت خود دارید و بسیاری از عکاسان به بیش از یک مدل نیاز دارند. نیازهای مختلف را می توان به بهترین وجه توسط دوربین های مختلف برآورده کرد، حتی اگر بودجه نامحدود باشد.

کانن طیف وسیعی از مدل‌های دوربین را تولید می‌کند و هر مدل دارای یک عملکرد خاص است. هر کدام برای عکاسان و سناریوهای خاص بهترین هستند.

به عنوان مثال، یک دوربین کنون خوب برای ورزش دارای نرخ فریم بسیار سریعی است که امکان ثبت لحظه ای دقیق در زمان و عملکرد فوکوس خودکار فوق العاده را فراهم می کند. با این حال، نرخ فریم سریع و عملکرد فوق‌العاده فوکوس خودکار معمولاً نگرانی چندانی برای عکاسان منظره ندارد. در حالی که عکاسان ورزشی ممکن است از تصاویر با وضوح بسیار بالا که مورد توجه عکاسان منظره است قدردانی کنند، تعداد کمی از آنها حاضرند برای دریافت این ویژگی از سرعت فریم سریع و عملکرد AF چشم پوشی کنند.

قیمت اغلب عاملی است که باید در نظر گرفته شود، زیرا اندازه و وزن از دیگر عوامل رایج خرید دوربین هستند.

کل لیست مشخصات دوربین بسیار بزرگ است و ما ابزاری برای کمک به شما در مقایسه دوربین ها با استفاده از این اطلاعات عینی ارائه می دهیم. این اطلاعات مفید است و تمایزهای ارزشمندی در آنجا وجود دارد، اما پیچیدگی های خیلی بیشتری وجود دارد.

فقط به این دلیل که مشخصات یک دوربین از دوربین دیگر بهتر است به این معنی نیست که دوربین بهتری است و به خصوص لزوماً دوربین بهتری برای شما نیست. فرآیند تصمیم گیری بیشتر از آنچه که فکر کنید دشوار است.

توصیه های زیر طراحی شده اند تا شما را به لیست کوتاهی از دوربین هایی که برای نیازها و بودجه شما مناسب هستند برساند/

دوربین کنون خوب  دوربین CANON EOS R3 :

دوربین حرفه ای کنون R3 دوربینی که به شدت پیشنهاد می کنیم

در حالی که رزولوشن 24 مگاپیکسلی R3 برای یک دوربین فول فریم بالا نیست، کیفیت آن پیکسل ها به قدری بالاست که از مدل های با وضوح بالاتر بهتر عمل می کند. همچنین R3 در غیر این صورت از تمام مدل های دیگر بهتر عمل می کند.

سرعت عکاسی پیاپی 30 فریم در ثانیه مطمئناً لحظه‌ای عالی را ثبت می‌کند و منظره یاب بزرگ، بدون خاموشی و تازه‌سازی با سرعت بالا، تضمین می‌کند که عمل کاملاً قاب شود. یک تصویر خارج از فوکوس هیچ ارزشی ندارد، و از این نظر، AF باورنکردنی ردیابی چشم و تشخیص سوژه R3 تضمین می‌کند که عکس با زمان‌بندی و کادربندی عالی شما نیز فوکوس کاملی دارد.

دوربین کنون خوب _دوربین R3

دوربین کنون خوب دوربین CANON EOS R5 :

دوربین فوق‌العاده ، سیستم فوکوس خودکار فوق‌العاده، حداکثر تا 20 فریم در ثانیه، وضوح این دوربین کنون خوب است.

کانن با R5، سری 5 بسیار محبوب خود را به مجموعه دوربین های قابل تعویض بدون آینه EOS سری R آورد. موفقیت این مدل‌ها در سطوح موجودی منعکس شد، به طوری که این دوربین‌ها به‌طور مداوم برای حدود نیم سال سفارش‌دهی مجدد می‌کردند.

EOS R5 دارای بهترین کیفیت تصویر موجود در دوربین کانن همراه با عملکرد کلی چشمگیر، از جمله عملکرد برجسته فوکوس خودکار (از جمله فوکوس خودکار چشم) و سرعت عکاسی پیاپی به 20 فریم در ثانیه است. R5 یک تغییر دهنده بازی است. با یک جفت بدنه R5 شما نیاز به دوربین دیگری نخواهید داشت .

دوربین کنون خوب دوربین CANON EOS R5

 

دوربین کنون خوب دوربین CANON EOS R6 :

اکثر ویژگی های EOS R5 با قیمت پایین تر و وضوح بالا تر

R6 اکثر ویژگی های R5 را با قیمت کمتری برای ما به ارمغان می آورد. همچنین وضوح سنسور تصویربرداری و منظره یاب الکترونیکی کاهش یافته است. در حالی که در مقایسه کم است، وضوح 20 مگاپیکسل برای درصد زیادی از استفاده ها کافی است.

دوربین کنون خوب دوربین CANON EOS R6

 

دوربین کنون خوب دوربین CANON EOS R :

سنسور تصویربرداری فول فریم با ارزش عالی. جزو دوربین های کنون خوب محسوب می شود.

اولین دوربین لنز قابل تعویض فول فریم بدون آینه کانن بسیار بزرگ بود و اکنون ارزش بالایی دارد.

دوربین کنون خوب دوربین CANON EOS R

 

دوربین کنون خوب دوربین CANON EOS R7 :

عملکرد فوق العاده . قیمت این دوربین کنون خوب است .

R7 اولین مدل APS-C از سری R Canon EOS بود. در حالی که سنسور تصویربرداری کوچکتر دارای مزایای هزینه زیادی است، وضوح 32 مگاپیکسل همچنان بسیار بالا است.

قابلیت‌های فوکوس خودکار قابل‌توجه و نرخ فریم فوق‌العاده سریع، این دوربین را برای عکاسی از فعالیت‌های ورزشی و حیات وحش ایده‌آل می‌کند. دستیابی ایجاد شده توسط حسگر تصویربرداری فوق العاده از تراکم پیکسلی R7، آن را به انتخابی عالی برای پرندگان و دیگر موجودات دور یا کوچک تبدیل می کند.

دوربین کنون خوب دوربین CANON EOS R7

دوربین کنون خوب دوربین CANON EOS RP :

سنسور تصویربرداری فول فریم کوچک اما قدرتمند، بسیار مقرون به صرفه

با وجود اندازه کوچک، EOS RP جمع و جور دارای مجموعه ای از ویژگی های عالی است و کیفیت تصویر فول فریم عالی است. این دوربین از ارزش بالایی برخوردار است. از سوی دیگر، تصاویر ثبت‌شده با این دوربین شارپ و با وضوح بالا هستند. همچنین نمایشگر لمسی قابل چرخش آن، موجب شده تا کادربندی با دوربین، هم در حالت عکاسی و هم در زمان فیلم‌برداری به‌راحتی صورت گیرد. علاوه بر این، با استفاده از آداپتور لنز EF، می‌توانید تا از لنزهای این مانت روی کانن RP نیز استفاده کنید. این دوربین انتخابی مناسب برای علاقه‌مندان به عکاسی است.

 

 

دوربین کنون خوب دوربین CANON EOS RP

 

 دوربین کنون خوب دوربین CANON EOS R10 :

فشرده، سبک، مقرون به صرفه، سیستم فوکوس خودکار با عملکرد بالا، نرخ فریم سریع، کیفیت تصویر عالی

R10 اولین مدل APS-C دیگر از سری R Canon EOS بود. در حالی که R10 یک دوربین بسیار توانمند است، جمع و جور، سبک وزن و مقرون به صرفه است.

با وجود این ویژگی ها، R10 دارای یک سیستم فوکوس خودکار برجسته، نرخ فریم بسیار سریع و وضوح بالا است، سه ویژگی که معمولاً از دوربین های ارزان قیمت حذف می شوند.

 دوربین کنون خوب دوربین CANON EOS R10 :

 

دوربین کنون خوب دوربین CANON M6 MARK II :

عملکرد و کیفیت تصویر برتر APS-C، با قابلیت بارگذاری، فشرده

با نرخ فریم سریع، سیستم فوکوس خودکار عالی، وضوح فوق‌العاده بالا و مجموعه ویژگی‌های گسترده، M6 Mark II یک انتخاب عالی برای استفاده‌های مختلف است. دوربین کنون خوب دوربینی است که نسبت قیمت ان به عملکرد ان متناسب باشد. این دوربین قابلیت چرخش 180 درجه به سمت بالا و پایین صفحه نمایش دارد.

 

دوربین کنون خوب دوربین CANON M6 MARK II :

دوربین کنون خوب دوربین CANON M50 MARK II :

کیفیت تصویر عالی APS-C در یک بسته کوچک ، مقرون به صرفه

هنگامی که اندازه کوچک و وزن سبک ویژگی های مورد نظر باشد، دوربین های لنز قابل تعویض بدون آینه سری EOS M جذابیت خاصی پیدا می کنند. این دوربین‌های کوچک دارای ویژگی‌هایی هستند و مدل‌های فعلی همگی عملکرد بسیار خوبی دارند. ما مدل‌های M را با EVF (منظره یاب الکترونیکی)، از جمله M50 Mark II، به ویژه دوربین‌های عالی برای کار می‌بینیم.

دوربین کنون خوب دوربین CANON M50 MARK II

 

دوربین کنون خوب از نوع DSLR چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از پاسخ به سوال بالا لیستی از بهترین دوربین های DSLR برای شما تهیه کرده ایم . مشخصات اصلی ان ها را در این مقاله در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید یک دوربین کنون خوب برای خود تهیه کنید.

دوربین کنون خوب از نوع DSLR دوربین CANON 1DX III :

دوربین DSLRC حرفه ای نهایی Canon

زمانی که به سریع‌ترین، مستحکم‌ترین، قابل اطمینان‌ترین و پر ویژگی‌ترین دوربین DSLR کانن نیاز دارید، این همان دوربینی است که می‌خواهید. 1D X III اغلب اولین انتخاب برای کسانی است که در بازی‌های المپیک، سوپر بول و (هر رویداد مهم دیگری را در اینجا قرار دهید). این دوربین کوچک، سبک یا ارزان نیست، اما زمانی که گرفتن تصویر اهمیت زیادی دارد، اغلب این مدل DSLR انتخابی است.

دوربین کنون خوب از نوع DSLR دوربین CANON 1DX III

دوربین کنون خوب دوربین CANON 5D MARK IV :

وضوح بالا، فناوری عالی، انتخاب یک دوربین کنون خوب

دوربین‌های اصلی سری 5 کانن، که در ابتدا بدنه‌ی فول فریم مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای ما به ارمغان آوردند و بعداً نسبت کیفیت فیلم به قیمت را مختل کردند، موفقیت‌های بزرگی را کسب کردند. 5D Mark IV بر اساس آن کیفیت‌های اولیه ساخته شده و بسیاری از ویژگی‌های جدید باورنکردنی از جمله Dual Pixel CMOS AF (از جمله Video Servo AF) و ویدیوی 4k را به ارمغان می‌آورد. نگران نباشید، عکاسان با این دوربین چیزهای زیادی از جمله محدوده دینامیکی عالی، نرخ فریم ثابت، وضوح بسیار بالا و البته رنگ فوق‌العاده کانن که دوست دارید، دارند.

دوربین کنون خوب دوربین CANON 5D MARK IV

دوربین کنون خوب دوربین CANON 6D II :

دوربین فول فریم مقرون به صرفه با جدیدترین فناوری

سری Canon EOS 5D دوربین‌های با فرمت سنسور تصویربرداری فول فریم را مقرون به صرفه کرد و مدل‌های Canon EOS 6D این مقرون‌به‌صرفه را به سطح قابل‌دسترسی‌تری رساندند. با قیمتی متوسط، دوربین‌های سری 6D کیفیت تصویر فول فریم را عالی ارائه می‌کنند و علاوه بر داشتن ویژگی‌های مورد نیاز، نسخه Mark II یک مجموعه فناوری را با خود به ارمغان می‌آورد. در کنار حسگر ۲۶ مگاپیکسلی این دوربین، از یک سیستم فوکوس خودکار ۴۵ نقطه‌ای برای عکاسی با منظره‌یاب استفاده شده و در زمان عکاسی با استفاده از حالت Live View نیز می‌توانید از فوکوس Dual Pixel آن بهره ببرید. همچنین سرعت عکاسی پیاپی در این محصول برابر با ۶.۵ فریم بر ثانیه خواهد بود.

 

 

دوربین کنون خوب دوربین CANON 6D II :

دوربین کنون خوب دوربین CANON 90D :

یک دوربین کنون خوب با قیمت باور نکردنی

وقتی می خواهید یک دوربین واقعا خوب داشته باشید اما نمی خواهید قیمت یک مدل فول فریم را بپردازید، احتمالاً 90D گزینه مناسبی برای شما است. اندازه این دوربین کار با آن را آسان می کند و منظره یاب بزرگ و روشن نگاه کردن به آن لذت بخش است. عملکرد عالی کلی 90D و مجموعه ویژگی های عظیم آن را به انتخابی ایده آل برای درصد بالایی از مردم تبدیل کرده است.

دوربین کنون خوب دوربین CANON 90D

دوربین کنون خوب دوربین CANON 850D :

کوچک، سبک، مقرون به صرفه، ارزش عالی، کیفیت تصویر DSLR عالی

دلایل زیادی وجود دارد که چرا دوربین‌های Canon Rebel Digital SLR بسیار محبوب هستند (بسیاری از دوستان شما احتمالاً آنها را دارند). اینکه این دوربین‌ها به راحتی با خود حمل می‌شوند، دارای ویژگی‌هایی هستند و کیفیت تصویر عالی ارائه می‌دهند، دلایل محکمی است. این که کیفیت تصویر فدای هیچ یک از این دلایل نمی شود، یکی دیگر از عوامل محرک این محبوبیت است. این ویژگی ها برای قیمت مناسب کیف پول ممکن است تاثیرگذارترین دلایل باشند.

دوربین کنون خوب دوربین CANON 850D

چرا یک دوربین کنون خوب بدون اینه یا DSLR خریداری کنید؟

  • دوربین های کانن به دلیل کیفیت تصویر چشمگیر خود با رندر رنگی فوق العاده مشهور هستند.
  • استفاده از دوربین های کانن بسیار آسان است و ساختار منوی عالی دارند.
  • دوربین های کانن دارای ارگونومی عالی هستند و استفاده از آنها را حتی برای مدت طولانی راحت می کند.
  • کانن طیف بسیار وسیعی از مدل‌های دوربین را در دسترس دارد و حتی مدل‌های ارزان‌قیمت نیز دارای ویژگی‌های کامل هستند.
  • فناوری دوربین کانن بسیار پیشرفته است. اشکالات قابل توجه مدتهاست که برطرف شده اند.
  • Canon دارای طیف باورنکردنی از لنزها (بسیار مهم)، فلاش ها و سایر لوازم جانبی است.
  • Canon (حداقل ایالات متحده) خدمات مشتری برجسته ای دارد و آماده پاسخگویی سریع به سوالات است.

 

تفاوت دوربین بدون اینه کنون با DSLR چیست ؟

دوربین‌های DSLR و دوربین‌های بدون آینه تجربه عکس‌برداری متفاوتی را ارائه می‌کنند، و اگرچه دوربین‌های بدون آینه می‌توانند آخرین فناوری تصویربرداری را داشته باشند، دوربین‌های DSLR دارای بسیاری از ویژگی‌های فیزیکی سنتی‌تر هستند، از جمله منظره یاب اپتیکال و ویژگی‌های قدیمی مانند عمر باتری طولانی.

دوربین های DSLR از یک آینه برای انعکاس تصویر نوری به منظره یاب استفاده می کنند. شما به یک تصویر نوری نگاه می کنید. هنگامی که عکس می گیرید، آینه به سمت بالا می چرخد تا تصویر بتواند به پشت دوربین، جایی که سنسور در معرض تصویر قرار می گیرد، منتقل شود.

دوربین های بدون آینه رویکرد متفاوتی دارند. آنها از “نمای زنده” گرفته شده توسط خود سنسور دوربین برای ایجاد یک تصویر الکترونیکی استفاده می کنند که می تواند در صفحه عقب یا در منظره یاب الکترونیکی نمایش داده شود. هیچ مکانیزم آینه ای وجود ندارد که به سمت بالا و خارج شود

 

کدام دوربین DSLR کنون بهترین کیفیت تصویر را ارائه می دهد؟

در حال حاضر Canon R5 بهترین ترکیبی از کیفیت و وضوح تصویر شرکت را ارائه می دهد. ضبط 45 مگاپیکسلی آن به خوبی در ویرایش و رفع نویز مانند کاهش نویز مقاومت می کند. در حالی که 1D X Mark III از نظر فنی پرچمدار این شرکت است، بسیاری از نقاط قوت آن به سرعت عکسبرداری و فوکوس خودکار مربوط می شود. این تنها تصاویر 20 مگاپیکسلی را منتشر می کند که برای بسیاری از برنامه ها نسبتاً کم است.

 

دوربین کنون DSLR بهتر است یا بدون اینه ؟

دوربین‌های بدون آینه شبیه‌سازی نوردهی زنده، عکس‌برداری بی‌صدا و اندازه مناسب برای شما فراهم می‌کنند. با این حال، دوربین های DSLR عمر باتری عالی و منظره یاب اپتیکال فوق العاده ای را ارائه می دهند. به طور خلاصه، اگر ترجیح شما اندازه کوچکتر و عکاسی بی صدا است، به سراغ دوربین بدون آینه بروید. این کمپانی سال هاست که دوربین های خوبی از نوع DSLR  و بدون اینه تولید می کند.

دوربین کنون خوب تر است یا نیکون ؟

کانن و نیکون دو برند معروف عکاسی دیجیتال هستند. بحث نیکون در مقابل کانن چندین دهه است که ادامه دارد و هنوز هم اتفاق نظر وجود ندارد. هر دو برند نقاط قوت و ضعف خود را دارند. کانن در مورد سازگاری بهتر است.

تفاوت اصلی این دو برند در فوکوس خودکار است. با Canon، تمام لنزهای EOS دارای فوکوس خودکار هستند. در همین حال، تنها لنزهای نیکون AF-S دارای فوکوس خودکار هستند. همچنین شایان ذکر است که حتی لنزهای غیر AF-S هنوز روی دوربین های DSLR نیکون کار می کنند. تنها نکته این است که باید آنها را به صورت دستی متمرکز کنید.

ضریب برش دوربین های سنسور کراپ نیکون 1.5 برابر است. برای Canon، ضریب برش 1.6 برابر است. سنسور بزرگتر اغلب به معنای وضوح بهتر است. تفاوت ضریب برش 0.1 بین نیکون و کانن ممکن است ناچیز به نظر برسد، اما از آنجایی که سنسورهای برش در حال حاضر کوچک هستند، حتی 0.1 به تصاویر شما در افزایش وضوح کمک می کند.

یکی از مهم ترین عوامل در بحث کانن در مقابل نیکون، قابلیت استفاده است. بسیاری از دوربین‌های DSLR کانن را راحت‌تر می‌دانند، در حالی که نیکون با دوربین‌های بدون آینه پیشتاز است.

همه چیز در مورد آن چیزی است که برای شما مناسب است. وقتی اکثر عکاسان برند خود را انتخاب می کنند، اغلب تغییر نمی کنند.

پس این تصمیم که دوربین کنون خوب تر است یا نیکون به کاربرد عکاسی شما و تصمیم شما بر میگردد.

 

در این مقاله سعی داشتیم تا یک دوربین کنون خوب به شما پیشنهاد دهیم تا انتخاب شما اسان تر شود . اگر مباحث این مقاله برای شما مفید بود ان را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید .

تمامی دوربین های لیست بالا در تصویر گستر با تضمین بهترین قیمت موجود می باشند . برای خرید و اطلاع از قیمت ها رو لینک های بالا کلیک کنید .

تصویرگستر نمایندگی رسمی محصولات کنون و نیکون در ایران می باشد .

 

 

بهترین دوربین کنون برای فیلم برداری کدام است ؟

دوربین های DSLR انتخاب بهتری برای فیلم برداری هستند. دوربین CANON 1DX MARK II یکی از بهترین دوربین ها برای فیلم برداری برای مبتدیان است .

جدیدترین دوربین کنون 2022 کدام است ؟

دوربین CANON R6 MARK II جدیدترین دوربین این کمپانی است .

بهترین دوربین کنون برای فیلم برداری کدام است ؟

دوربین های DSLR انتخاب بهتری برای فیلم برداری هستند. دوربین CANON 1DX MARK II یکی از بهترین دوربین ها برای فیلم برداری برای مبتدیان است .

جدیدترین دوربین کنون 2022 کدام است ؟

دوربین CANON R6 MARK II جدیدترین دوربین این کمپانی است .

phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ