تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

دوربین عکاسی برای رشته گرافیک

دوربین عکاسی برای رشته گرافیک

دوربین عکاسی برای رشته گرافیک

بهترین دوربین عکاسی برای رشته گرافیک چه دوربینی است ؟

قبل از هرچیزی شما باید ببینید که عکاسی تازه کار در رشته گرافیک هستید یا مدت زیادی است که عکاسی می کنید . در این مقاله هم برای تازه کاران رشته گرافیک و هم برای افرادی که سال هاست عکاسی می کنند و می خواهند دوربین جدیدی تهیه کنند توضیحاتی جمع اوری کردیم تا به راحتی خرید خود را انجام دهند.

به عنوان یک طراح گرافیک، چه عواملی را باید قبل از خرید دوربین در نظر بگیرید؟

چندین ویژگی وجود دارد که قبل از انتخاب یک برند یا مدل خاص باید در دوربین به دنبال آنها باشیم.

  • DSLR در مقابل بدون آینه
  • پردازشگر تصویر
  • اندازه سنسور و ISO
  • مگاپیکسل
  • قابلیت اتصال
  • عمر باتری
  • بودجه

دوربین عکاسی برای رشته گرافیک , دوربین DSLR یا دوربین بدون آینه بخریم ؟

DSLR دارای انتخاب گسترده تری از لنزهای قابل تعویض است، منظره یاب اپتیکال بهتر و عمر باتری طولانی تری را ارائه می دهد. از سوی دیگر، دوربین بدون آینه لنزها و لوازم جانبی کمتری دارد اما جمع و جورتر، وزن سبک‌تر، سریع‌تر و در فیلم‌برداری بهتر است. هم دوربین های DSLR و هم دوربین های بدون آینه می توانند تصاویری با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهند.

دوربین عکاسی برای رشته گرافیک نیاز به چه اندازه پردازشگر تصویر دارد؟

پردازشگر تصویر مغز یا مرکز دوربین است زیرا کیفیت تصویر و وضوح خروجی را کنترل می کند.این وظیفه گرفتن و تبدیل داده های خام از یک حسگر دوربین به یک تصویر قابل اجرا است. رنگ‌های تصویری که دوربین تولید می‌کند به پردازشگر تصویری که دارد بستگی دارد، هر برندی رنگ متفاوتی برای ارائه دارد، بنابراین باید بدانید کدام یک برای شما مناسب است.

مشخصات اندازه سنسور :

اندازه سنسور همچنین کیفیت تصاویر گرفته شده را تعیین می کند – هر چه اندازه سنسور بزرگتر باشد، کیفیت تصویر بالاتری را به شما می دهد. ISO حساسیت دوربین شما به نور است و هر چه محدوده ISO بزرگتر باشد، می تواند در شرایط بسیار کم نور عملکرد بهتری داشته باشد. اگر به عکاسی در شرایط کم نور علاقه دارید، توصیه می شود به سراغ دوربینی با محدوده ISO خوب بروید.

مگاپیکسل مورد نیاز دوربین عکاسی برای رشته گرافیک چقدر است ؟

وضوح دوربین با مگاپیکسل اندازه گیری می شود اما مگاپیکسل بالاتر همیشه به معنای کیفیت بالاتر تصاویر نیست. عوامل متعددی در سطح کیفیتی که دوربین تولید می کند نقش دارند. پیکسل های بزرگتر توانایی جمع آوری نور بیشتری را دارند که برای ایجاد عکس های با کیفیت بالا مورد نیاز است. در طراحی گرافیکی، تصاویر با کیفیت خوب به ما کمک می کنند تا خروجی هایی با ظاهر حرفه ای تر ایجاد کنیم.

چه مقدار هزینه برای خرید دوربین عکاسی برای رشته گرافیک کنار گذاشته اید ؟

نیازهای شما و همچنین سبک و ترجیحات شما مهم است، اما این بودجه شماست که ظرفیت خرید شما را تعیین می کند.

دوربین های زیادی برای طراحان گرافیک با بودجه کم وجود دارد و با این وجود می توانند تصاویر با کیفیت مورد نیاز را به شما ارائه دهند.

این یکی از دلایلی است که ما تصمیم گرفتم این لیست را برای شما تهیه کنیم.تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام دوربین برای اولویت، نیازها و بودجه شما مناسب است.

دوبین نیکون D3500 جزو بهترین دوربین عکاسی برای رشته گرافیک :

کیفیت تصویر عالی و عملکرد چشمگیر فوکوس خودکار، این دوربین DSLR را به انتخابی عالی برای عکاسانی تبدیل می کند که می خواهند در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنند.

Nikon D3500 دارای سنسور CMOS 24.2 مگاپیکسلی با فرمت DX و پردازشگر تصویر EXPEED 4 است که به آن امکان می دهد در طیف وسیعی از شرایط نوری کار کند و فیلمبرداری فول اچ دی 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه دارد که به لطف ترکیب سنسور و پردازنده نیز امکان پذیر است. در نهایت، امکان تغییر دستی زاویه عکاسی نیز وجود دارد که عکاسی را برای افراد خلاق بسیار راحت‌تر می‌کند. Nikon D3500 یک انتخاب ایده آل برای افرادی است که به دنبال دوربینی با کیفیت بالا و مناسب برای طراحان گرافیک می باشد .

دوبین نیکون D3500 جزو بهترین دوربین عکاسی برای رشته گرافیک

 

برای خرید دوربین نیکون D3500 کلیک کنید 

دوربین سونی A7 III جزو بهترین دوربین عکاسی برای رشته گرافیک :

برای افرادی که به دنبال سادگی هستند ، یک مانیتور LCD 3.0 اینچی لمسی 922K نقطه و یک سنسور EXMOR RBSI CMOS فول فریم 24.2 مگاپیکسلی دارد. Sony A7 III با تکنیک SteadyShot 5 محوره خود، لرزشگیر تصویر عالی را برای شما فراهم می کند. با بالاترین محدوده ISO 100-51200 (تا 50-204800)، می تواند در تمام شرایط نوری ممکن به خوبی کار کند و با فناوری آب‌بندی آب‌وهوا، Sony A7 III شما از هرگونه گرد و غبار و رطوبتی که می‌تواند به دوربین شما آسیب برساند و سریع‌تر فرسوده شود، در امان است. فوکوس خودکار دوربین سریع‌تر و دقیق‌تر است و همچنین می‌تواند عکس‌های ISO بالا شگفت‌انگیزی برای شما فراهم کند. اگر به دنبال بهترین دوربین بدون آینه هستید که برای طراحان گرافیک عالی باشد، Sony A7 III انتخاب خوبی است.

دوربین سونی A7 III جزو بهترین دوربین عکاسی برای رشته گرافیک

برای خرید دوربین سونی A7 III کلیک کنید 

دوربین کنون 4000D جزو بهترین انتخاب های دوربین عکاسی برای رشته گرافیک است :

Canon EOS 4000D دارای سنسورهای 18 مگاپیکسلی و APS-C است و همچنین دارای منظره یاب اپتیکال و حالت صحنه هوشمند خودکار است. Canon EOS 4000D یک انتخاب عالی برای مبتدیانی است که به دنبال بهترین دوربین مناسب برای خود هستند. از آنجایی که این دوربین به Wi-Fi و اتصال بی سیم بلوتوث مجهز است، می توانید عکس های خود را راحت تر و سریع تر به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید از طریق Canon Camera Connect فایل‌ها را مستقیماً به تلفن‌های هوشمند خود انتقال دهید. انتقال فایل‌ها آسان‌تر و بدون دردسر است و کار طراحی خلاقانه را بسیار آسان‌تر می‌کند.

Canon EOS 4000D به عنوان دوربین مقدماتی شما برای عکاسی DSLR، می‌تواند حسگر مناسب و کنترل دستی کافی را در اختیار شما قرار دهد، زیرا هنوز در حال یادگیری و توسعه مهارت‌های خود هستید.

دوربین کنون 4000D جزو بهترین انتخاب های دوربین عکاسی برای رشته گرافیک

 

برای خرید دوربین کنون 4000d کلیک کنید 

 

دوربین فوجی فیلم xt3  دوربین عکاسی برای رشته گرافیک :

Fujifilm X-T3 با ترکیبی عالی از X-Processor 4 و سرعت 11 فریم در ثانیه به شما امکان می دهد تصاویری با شفافیت حیرت انگیز تولید کنید.این دوربین دارای طراحی منظره یاب الکترونیکی OLED است و به عنوان دوربینی با عملکرد بالا شناخته شده است که برای پیشی گرفتن از هر شرایط سختی ساخته شده است.فوجی فیلم X-T3 دارای وضوح 26.1 مگاپیکسل، X-Trans با فرمت APS-C، سنسورهای CMOS 4 و HD.4k است و همچنین دارای سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 2.16 متر نقطه ای گسترده است.صدای شاتر به طور قابل توجهی آرام و روان دارد اما عملکرد حالت بی صدا نیز دارد. Fujifilm X-T3 انتخاب خوبی برای افرادی است که به دنبال قابل حمل ترین دوربینی هستند که برای مسافرت عالی باشد.

دوربین فوجی فیلم xt3  دوربین عکاسی برای رشته گرافیک

برای خرید دوربین فوجی xt3 کلیک کنید .

دوربین کنون 5D MARK IV بهترین دوربین عکاسی برای رشته گرافیک :

Canon EOS 5D Mark IV این قابلیت را دارد که با استفاده از حسگرهای خود حرکت یک جسم را در داخل قاب ردیابی کند. انرژی آن توسط باتری های لیتیوم یون قابل شارژ تامین می شود که می تواند تا 900 عکس در هر شارژ کامل بگیرد. ‌ Canon EOS 5D Mark IV دارای رزولوشن 30.4 مگاپیکسل است و این قابلیت را دارد که عملکرد بسیار خوبی را که هر طراح گرافیکی به دنبال آن است را در اختیار شما قرار دهد. دارای صفحه نمایش لمسی 3.1 اینچی و 7 فریم بر ثانیه با قابلیت عکسبرداری پیاپی است. این اولین دوربین فول فریم است که توانایی فوکوس مداوم در نمای زنده در حین ثبت عکس را دارد. دوربین Canon EOS 5D Mark IV برای طراحان گرافیکی که به دنبال بهترین دوربین فوکوس خودکار برای نیازهای خود هستند، قطعا یک انتخاب عالی است.

دوربین کنون 5D MARK IV بهترین دوربین عکاسی برای رشته گرافیک

 

دوبین عکاسی برای رشته گرافیک دوربین کنون 5D MARK IV کلیک کنید 

دوربین عکاسی برای رشته گرافیک دوربین نیکون Z6 :

یک دوربین فوق العاده همه جانبه با هندلینگ باورنکردنی، در حال حاضر هیچ دوربین دیگری وجود ندارد که بتواند تطبیق پذیری، مقرون به صرفه بودن و قابلیت استفاده را در مورد Z6 نیکون شکست دهد – ترکیبی از عکس های عالی و کیفیت فیلمبرداری 4K با تمام ویژگی های دیگر. که برای یک دوربین بدون آینه فول فریم ضروری هستند.

نیکون Z6 عملکرد ISO عالی و منوهای سازماندهی شده را ارائه می دهد. Z6 همچنین دارای صفحه نمایش لمسی کج و پاسخگو است. همه اینها به همراه بدنه سبک و جمع و جور آن، این دوربین را به بهترین دوربین در لیست ما تبدیل کرده است.

دوربین عکاسی برای رشته گرافیک دوربین نیکون Z6

بهترین دوربین عکاسی برای رشته گرافیک دوربین نیکون Z6 کلیک کنید 

 

دوربین عکاسی برای رشته گرافیک دوربین نیکون Z7 II :

نیکون نسخه دیگری از Z 7 را با نیکون Z 7 II ارائه می کند. این دوربین بدون آینه شگفت انگیز برای حرفه ای ها و علاقه مندان به دوربین عالی است! و با داشتن سنسور 45.7 مگاپیکسلی، اسلات کارت SD دوگانه و امکانات فیلمبرداری 4k/60p، این دوربین ناامید نخواهد شد. Nikon Z 7 II دارای تثبیت‌کننده تصویر 5 محوره است که تضمین می‌کند عکس‌ها و فیلم‌ها از لرزش دست در امان باشند. این دوربین عکاسی پیاپی 10 فریم در ثانیه با فوکوس تک نقطه ای برای گرفتن چندین عکس با وضوح بالا دارد که می تواند در هنگام عکاسی یا هنگام ثبت حیات وحش بسیار مفید باشد.

اگرچه Nikon Z 7 II رقابت سختی دارد، اما در ارائه آن شکست نخواهد خورد و این دوربین را در لیست خرید هوشمند قرار می دهد.

دوربین عکاسی برای رشته گرافیک دوربین نیکون Z7 II

برای خرید دوربین نیکون Z7 II به عنوان دوربین عکاسی برای رشته گرافیک کلیک کنید 

 

 

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ