تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

خرید دوربین ورزشی

خرید دوربین ورزشی

خرید دوربین ورزشی

هنگام خرید دوربین ورزشی به چه نکاتی توجه کنیم ؟

این روز ها دوربین های اکشن به طور گسترده ای توجه اکثر مردم را جلب کرده اند . نه تنها ورزشکاران بلکه حتی مردم عادی که می خواهند به طور روز مره از خود عکس و فیلم تهیه کنند یا حتی بلاگر هایی که قصد فیلم گرفتن از سفر خود را دارند از این نوع دوربین های کوچک و جمع و جور استفاده می کنند

در این مقاله سعی داریم لیستی از بهترین دوربین های اکشن و ورزشی متناسب با خواسته شما را جمع اوری کنیم تا به راحتی تصمیمتان را بگیرید و خرید راحتی را تجربه کنید.

بسیاری از دوربین های اکشن خوب از بدنه های پلی کربنات قوی ساخته شده اند که آنها را برای استفاده در مکان های سخت مناسب می کند. برای کسانی که به دنبال فیلمبرداری در زیر آب هستند، باید یک دوربین قوی ضد آب بخرند. در واقع، برخی از مدل‌های جدید ممکن است از ضد آب بودن بدون محفظه پشتیبانی کنند، بنابراین قبل از اینکه تصمیم بگیرید برای یک محصول هزینه کنید، حتماً آن را بررسی کنید.

برخی از محفظه ها و دوربین ها در زیر آب کار می کنند اما فقط تا حد معینی برخی تا عمق 33 فوتی می روند، برخی عمیق تر. برخی دیگر از فاکتورهای کیفیتی که باید در هنگام خرید دوربین ورزشی بررسی شوند مواردی مانند دکمه ها، حسگر ها، محافظت از صفحه نمایش، وجود فلپ های محافظ برای کارت حافظه و محل باتری هستند.

در هنگام خرید دوربین ورزشی به این نکته دقت کنید که ان دوربین دارای وای فای باشد البته اکثر دوربین‌های اکشن دارای وای‌فای داخلی هستند که به شما امکان می‌دهد با استفاده از یک برنامه در تلفن هوشمند یا تبلت خود، دوربین را کنترل کنید. همچنین می توان از این ویژگی برای انتقال داده ها به صورت بی سیم استفاده کرد و دردسر اتصال سیم ها را کاهش داد. به سرعت وای فای دوربینی که مد نظر شماست، توجه کنید. این به معنای انتقال و پیش نمایش سریع تر در دستگاه راه دور شما خواهد بود.

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید دوربین ورزشی باید به ان توجه کرد بلوتوث این دوربین است .

دوربین‌های اکشن دارای اتصال بلوتوث هستند که می‌توان از آن با ریموت‌های خارجی سازگار برای عکس‌برداری یا فیلم‌برداری استفاده کرد. اگر می‌خواهید از فاصله‌ای دور از خودتان فیلم بگیرید یا باید دوربین را در یک مکان از راه دور قرار دهید، این می‌تواند یک ویژگی عالی باشد.

کنترل دوربین همچنین می تواند با استفاده از دستورات صوتی در برخی از مدل های گران تر انجام شود. دوربین‌های دیگر دارای ویژگی‌های wake on voice و تشخیص چهره پیشرفته هستند، بنابراین تمرکز و کنترل ساده‌تر می‌شود. اینها ویژگی‌های ضروری نیستند، اما ممکن است عملکرد دوربین را کمی آسان‌تر کنند.

توجه به کیفیت عکس در زمان خرید دوربین ورزشی :

اکثر دوربین‌های اکشن  فیلم‌هایی با وضوح 1080p را به صورت استاندارد ضبط می‌کنند، که اگر آپلودکننده‌های معمولی در یوتیوب، فیس‌بوک و سایر رسانه‌های اجتماعی باشید برای شما کاملا مناسب است. با این حال، اگر کاربر حرفه‌ای هستید، مدل‌های سطح بالایی را در نظر بگیرید که وضوح 4K را ارائه می‌دهند. این مدل‌ها همچنین ممکن است تنظیمات کنترل‌های نور کم و نوردهی پیشرفته‌ای داشته باشند که عملکرد انعطاف‌پذیری را برای ثبت تصاویر و ویدیوها در موقعیت‌های کمتر از ایده‌آل ارائه می‌دهند.

در نظر گرفتن نرخ فریم فیلم نیز مهم است. اکثر دوربین های اکشن دارای نرخ ضبط 30 فریم در ثانیه هستند که تقریبا برای همه افراد کافی  و خوب است. با این حال، اگر قصد دارید از ورزش های شدید یا فیلم هایی باسرعت بالا بگیرید ، ممکن است دوربین های اکشن با سرعت 120 تا 240 فریم بر ثانیه ضبط کنید، که می تواند برای ارائه فیلم های حرکت آهسته استفاده شود.

میدان دید دوربین نیز در هنگام خرید دوربین ورزشی مهم است. دوربین های اکشن میدان دیدی از 90 درجه باریک تا 170 درجه بسیار گسترده تر دارند. برخی از مدل های جدیدتر مجهز به میدان دید قابل تنظیم هستند. آنها همچنین دارای ویژگی تصحیح لنز هستند که اعوجاج لنز را که ممکن است به دلیل زاویه باز ایجاد شود، از بین می برد. برخی از دوربین ها مانند GoPro Fusion حتی با در نظر گرفتن مخاطبان و دستگاه های واقعیت مجازی طراحی شده اند. 

خرید دوربین ورزشی گوپرو action hero 10 :

GoPro Hero10 Black به دلیل سهولت در استفاده، کیفیت تصویر عالی و لرزشگیر تصویر ، بهترین دوربین اکشن برای اکثر افراد است. ویدیوی 5.3K (تقریباً 80 درصد پیکسل بیشتر از 4K که در اکثر دوربین‌های اکشن یافت می‌شود) بسیار تیز است، حرکت آهسته 240 فریم در ثانیه فوق روان است و تثبیت‌کننده  در از بین بردن پرش و لرزش مؤثر است که شبیه آن است. شمابه همراه دوربین یک گیمبال دریافت می کنید . همچنین ایجاد فواصل زمانی سریع، گرفتن عکس‌های با وضوح بالا و ویرایش همه آن‌ها در برنامه GoPro برای ارسال سریع در رسانه‌های اجتماعی آسان است.

خرید دوربین ورزشی گوپرو action hero 10

برای خرید دوربین ورزشی گوپرو 10 کلیک کنید 

خرید دوربین ورزشی گوپرو HERO 9 :

اگر حاضر نیستید بیش از 400 دلار برای یک دوربین اکشن خرج کنید، GoPro Hero9 Black بیشتر عملکرد Hero10 را با هزینه کمتر ارائه می دهد. تقریباً هر کاری را که Hero10 انجام می دهد، انجام می دهد، نه به خوبی  گوپرو 10 اما عملکرد ان نسبت به هزینه ای که می کنید عالی است . مهمتر از همه، Hero9 حداکثر در 5.3K 30 به Hero10 5.3K 60 است.

بنابراین شما نمی توانید حرکتی صاف را در بالاترین رزولوشن انجام دهید، و همچنین نمی توانید حرکت آهسته را با آن وضوح انجام دهید. کندترین اسلوموشن، 240 فریم در ثانیه، در هر دو دوربین موجود است، اما در Hero9 با وضوح 1080p که در گوپرو 10 رزولوشن K2.7 می باشد. اینها برای اکثر مردم تفاوت زیادی ندارند و 1080p در رسانه های اجتماعی خوب به نظر می رسد، اما اگر زیاد از آن استفاده کنید، ممکن است به مرور زمان متوجه نکات ان بشوید.

خرید دوربین ورزشی گوپرو HERO 9

برای خرید دوربین ورزشی گوپرو HERO 9  کلیک کنید 

خرید دوربین ورزشی گوپرو HERO 11 :

جدیدترین دوربین گوپرو، Hero11 Black ، دارای یک سنسور تصویر جدید و تقریبا مربعی بزرگتر در مقایسه با سنسورهای مستطیلی در سایر دوربین های این شرکت است. این بدان معناست که می‌توانید همزمان با فیلم‌های افقی بدون تغییر جهت دوربین به عمودی، ویدیوهای عمودی را برای استوری‌های TikTok یا اینستاگرام ضبط کنید. نرخ فریم و رزولوشن ویدیو ثابت باقی می‌ماند، اما اکنون می‌تواند تصاویر ثابت 27 مگاپیکسلی داشته باشد که در مقایسه با Hero10 23 است. کیفیت تصویر ویدئویی به لطف بیت ریت افزایش یافته افزایش می یابد و Horizon Lock که به شما امکان می دهد دوربین را به صورت عمودی 360 درجه بچرخانید در حالی که تصویر در مقایسه با افق صاف باقی می ماند . 

اگر مطمئن نیستید که آیا به این ویژگی‌ها نیاز دارید، احتمالاً نیازی ندارید، بنابراین می‌توانید با دریافت Hero10 در پول خود صرفه‌جویی کنید. اگر فقط جدیدترین و بهترین ها را می خواهید، 11 یک پیشرفت کوچک اما قابل توجه نسبت به 10 است.

خرید دوربین ورزشی گوپرو HERO 11

برای خرید دوربین ورزشی گوپرو HERO 11 کلیک کنید 

خرید دوربین ورزشی اینستا 360 X3 :

استفاده از X3 راحت‌تر از هر دوربین 360 دیگری است که تاکنون آزمایش کرده‌ایم. صفحه نمایش بزرگ آن به شما کمک می کند آنچه را که در حال ضبط هستید ببینید و تنظیمات را تنظیم کنید، و دکمه های سخت به شما امکان می دهند بین حالت 360 یا فقط دوربین های جلو یا عقب جابجا شوید. به‌علاوه، حالت ویدیویی جدید «Me» به‌طور خودکار دید دوربین را روی شما نگه می‌دارد و روند ویرایش را تسریع می‌کند. اگرچه کیفیت تصویر X3 به اندازه GoPros پیشنهادی ما چشمگیر نیست، اما همچنان عالی است.

خرید دوربین ورزشی اینستا 360 X3

برای خرید دوربین ورزشی اینستا 360 x3 کلیک کنید 

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ