تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع 2023

در این مقاله قصد داریم بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع را به شما معرفی کنیم. دوربین های دیجیتال فوری برای گرفتن و چاپ عکس در حال حرکت عالی هستند. بسیاری از آنها همچنین به شما امکان می‌دهند عکس‌هایی را که با تلفن خود گرفته‌اید چاپ کنید و حتی ابتدا تصاویر خود را در یک برنامه ویرایش کنید و سپس اقدام به چاپ عکس کنید.

این دوربین ها کوچک و جمع و جور هستند و شما به راحتی می توانید این دوربین هارا همه جا با خود حمل کنید.

اکثر دوربین های دیجیتال فوری از کاغذ حرارتی ZINK (معروف به جوهر صفر) برای چاپ تصاویر خود استفاده می کنند. چندین دلیل برای استفاده از این کاغذ ها وجود دارد: به کارتریج های جوهر گران قیمت نیاز ندارد، قابل اعتماد است و تصاویر ضد لک هستند. آنها همچنین نسبت به تصاویر فیلم فوری سخت تر و در برابر آب مقاوم هستند. یکی دیگر از مزایای پرینترهای ZINK این است که خرید کاغذ کمتر از فیلم فوری است.

در سال‌های اخیر، دوربین‌های فوری دوباره به مد بازگشته‌اند،  که توسط «جاذبه‌ی جدید» رسانه‌های آنالوگ قدیمی به پیش رانده شده‌اند. مطمئناً چیزی جذاب در مورد عکس‌هایی که می‌گیرند وجود دارد: دوربین‌های فوری، کم نور، با شکل عجیب و نه همیشه کاملاً فوکوس، یادآوری می‌کنند که پولاروید مدت‌ها قبل از ظهور اینستاگرام، فیلترهای طبیعی را انجام می‌داد. که در این مقاله با بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع اشنا می شویم.

پولاروید، شرکتی مترادف با دوربین های فوری، در واقع در سال 2001 از بین رفت، و در حالی که اکنون در ظاهری کمی متفاوت وجود دارد، دیگر بازار را تحت تاثیر قرار نمی دهد. گزینه‌های دوربین فوری زیادی وجود دارد که هر کدام تفاوت‌های ظریفی را ارائه می‌کنند که به طور قابل توجهی تجربه کلی را تغییر می‌دهند.

بنابراین، کدام دوربین چاپ سریع را باید بخرید ؟ برای پاسخ به این سوال، بهترین ها را از بزرگترین نام های بازی عکاسی فوری امتحان کردیم: Polaroid، Fujifilm و Lomography. قیمت این دستگاه ها از حدود 70 پوند تا نزدیک به 200 پوند متغیر است – اگرچه برخلاف آنچه ممکن است انتظار داشته باشید، متوجه شدیم که هزینهدو بیشتر لزوماً تضمین نمی کند که محصول بهتری دریافت کنید.

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع به دو دسته تقسیم می شوند:

  • کسانی که می خواهند فیلم برداری کنند و در کنارش نیاز به چاپ کردن عکس ها دارند
  • همچنین کسانی که فقط نیاز به چاپ عکس ها در همان لحظه دارند.

ما به شما پیشنهاد میکنیم اگر قصد تهیه بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع دارید از دوربین های گزینه اول که امکان فیلم برداری دارند را خریداری کنید.

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع +ploride now :

اگر به دنبال عکس‌های فوری با اندازه کامل هستید که کیفیت عالی دارند و دارای آن «ظاهر قدیمی» هستند، Polaroid Now+ بدون بهترین دوربین فیلم فوری موجود است. کیفیت تصویر یکسان و تصویربرداری پایه Polaroid Now (در برگه جدید باز می شود) و ویژگی های مدرن OneStep+ را ترکیب می کند تا کاربر بتواند بهترین های هر دو دنیا را داشته باشد. چندین حالت خلاقانه دارد که می توانید از آنها استفاده کنید مانند نقاشی نور، اولویت دیافراگم، نوردهی دوگانه، حالت پرتره و بسیاری موارد دیگر که از طریق برنامه در دسترس هستند.
چندین فیلتر لنز فیزیکی نیز وجود دارد که جلوه ستاره‌باران، رنگ قرمز و رنگ‌های آبی، زرد و نارنجی را برای جلوه‌های داخل دوربین ایجاد می‌کند. بزرگترین نقطه ضعف عکاسی فوری گران بودن فیلم است، اما می توانیم به شما قول بدهیم که با استفاده از این دوربین از هر نوع دوربین فیلم دیگری لذت بیشتری خواهید برد. ممکن است در نهایت مبلغ عادلانه ای را برای فیلم خرج کنید، اما خاطراتی که با آن ثبت می کنید تا چندین سال مداوم با شما خواهد بود.
بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع +ploride now

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم instax mini evo :

اگر به دنبال یک دوربین چاپ سریع با امکانات هستید که قیمت خوبی داشته باشد ما به شما دوربین فوجی فیلم instax mini evo را پیشنهاد می کنیم. این دوربین فرمت عکس های خروجی کوچکی را ارائه می دهد که برای کسانی که سریعا نیاز به عکس های دارند عالی است .

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی فیلم instax mini evo

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی instax mini 12 :

فوجی فیلم همچنان به تکمیل محبوب‌ترین دوربین فوری خود ادامه می‌دهد، با کنترل‌های قدرت و لنز جدید و بهبودیافته، استفاده از دوربین ساده‌تر از هر زمان دیگری است، فقط کافی است اشاره کنید و عکس بگیرید و حالت نوردهی خودکار داخلی بقیه کارها را انجام می‌دهد. این دوربین همچنین دارای طراحی مجدد جزئی است، با شکل کوچکتر و باریک الهام گرفته از حباب.

متاسفانه در این دوربین امکان غیر فعال کردن فلاش هنوز فعال سازی نشده است ، اما سیستم نوردهی خودکار جدید نتایج عمدتاً ثابتی را ایجاد می کند. Instax Mini 12 هنوز هم لذت چاپ فوری را ارائه می دهد، با نمایش آهسته هنوز یک تجربه فوق العاده سرگرم کننده است.

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی instax mini 12 :

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی instax mini 11 :

فوجی فیلم به دلیلی در دنیای دوربین های فوری مشهور است. این نام تجاری به طور مداوم در فهرست دوربین های فیلم فوری خود نوآوری می کند و توسعه می دهد بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع محبوب Fujifilm Instax Mini 11 را به عنوان مدرک در نظر بگیرید. این دوربین فوری زیبا و قابل حمل، نوردهی خودکار را با فلاشی ارائه می‌کند که موقعیت را می‌خواند و نور را متناسب با آن تنظیم می‌کند، به این معنی که عکاسان می‌توانند هر زمان که لحظه‌ای عالی فرا رسید، عکس بگیرند و عکس بگیرند. علاوه بر این، حالت سلفی به شما امکان می دهد قبل از گرفتن عکس از طریق آینه دوربین جلو، تصویر را تجسم کنید. از رنگ‌های منحصربه‌فرد گرفته تا دکمه‌های شاتر قابل تنظیم و یک بند، کاربران می‌توانند برای نشان دادن سبک شخصی خود، استعدادی سرگرم‌کننده اضافه کنند.

Fujifilm Instax Mini 11 با پنج رنگ برای انتخاب و دو دکمه شاتر قابل تعویض موجود در کیت، راه‌های زیادی را برای سفارشی کردن دوربین فوری جدید در اختیار شما قرار می‌دهد!

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی instax mini 11 :

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع دوربین ploride now :

دوربین فیلم فوری Polaroid Originals Now i-Type بهترین مدل بازگشتی است. با همان طراحی جعبه‌ای و مینیمالیستی دوربین‌های پولاروید قدیمی دهه ۷۰ و ۸۰، این دستگاه سرگرم‌کننده در هر مهمانی موج می‌زند.ویژگی های جدید هیجان انگیز به شما کمک می کند تا بازی عکاسی فوری خود را ارتقا دهید. تنظیمات داخلی نوردهی دوگانه، تایمر فوری تاخیر نه ثانیه‌ای و فلاش خودکار را برای نتایج بهتر امتحان کنید.دوربین فوری Now i-Type شامل یک سیستم فوکوس خودکار با دو لنز است که صحنه را ارزیابی می‌کند، سپس تصمیم می‌گیرد از کدام لنز برای گرفتن واضح‌ترین و واضح‌ترین عکس ممکن استفاده کند.

بهتر از همه، دوربین چاپ سریع پلوراید now آزردگی استفاده از باتری‌های AA را برطرف می‌کند و در عوض از یک باتری داخلی لیتیوم یونی قابل شارژ استفاده می‌کند. کافی است باتری داخلی را از طریق USB شارژ کنید و ساعت ها عکاسی کنید! هفت رنگ مختلف برای انتخاب وجود دارد، بنابراین شما نیز گزینه های زیادی برای انتخاب دارید.

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع دوربین ploride now :

بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع دوربین فوجی instax mini 40 :

یکی دیگر از بهترین دوربین عکاسی چاپ سریع موجود در بازار با کیفیت بالا که عکاسی را برای سازندگان مبتدی یکپارچه می‌کند؟ دوربین فیلم فوری Fujifilm Instax Mini 40، یک دوربین فیلمبرداری فوری سطح پایه با تنها دو تنظیمات و دو دکمه، به‌علاوه ظاهر دوربین قدیمی. دوربین فیلم فوری Fujifilm Instax Mini 40 به طور خودکار نوردهی را بر اساس محیط اطراف تنظیم می کند. برای سلفی عالی است، با یک آینه برای بررسی کادربندی قبل از فشار دادن شاتر. بدنه چرم مصنوعی و ریل‌های پلاستیکی به سبک فلزی به زیبایی‌شناسی قدیمی می‌افزایند و آن را هم برای یک روز عکاسی در شهر و هم برای یک عکاسی فوق العاده در خانه اماده است .

کاربرپسند و برای مبتدیان بدون اینکه شبیه اسباب بازی به نظر برسد عالی است. ما به چاپ های کوچک Instax در اندازه کیف پول و مقرون به صرفه بودن این دوربین علاقه داریم و علت اصلی انتخاب این دوربین است .

 

بهترین دوربین چاپ سریع polaroid one step :

اگر نگاه کنید، OneStep+ یک پولاروید خالص و کلاسیک است: بزرگ، سیاه و جعبه‌ای . آن را در دستان خود نگه دارید و لذت یکپارچه سازی با سیستم عامل است: همه چیز از کلیک رضایت‌بخش هنگام ورود به فیلم گرفته تا کلید قرمز رنگ قابل فهم در بالای دوربین که بین حالت استاندارد و کلوزآپ حرکت می‌کند، در واقع یکپارچه کار می‌کند. منظره یاب واضح و آسان برای استفاده است و دوربین درخشان ترین فلاش را در بین دوربین های چاپ سریع دارد. البته نیاز نیست نگران فلاش کور کننده ان باشید .

و در مورد عکس ها چطور؟ دوستان خبر خوب: OneStep+ تا جایی که می تواند به این نگاه پر از نوستالژی نزدیک می شود. جزئیات را بسیار بهتر از نزدیکترین رقبای خود ثبت می کند، و همه چیز را با کمی رنگ قهوه ای رنگ می کند، درست همانطور که از یک عکس پولاروید می خواهید. البته در فضای باز ممکن است به دلیل نور های اطراف و فلاش موجود روی این دستگاه کمی اذیت شوید.

 

سوالی که اکثرا ذهن هارا درگیر می کند این است که ؟

ایا همه عکس های چاپ شده از طریق دوربین های چاپ فوری بعد از مدتی از بین میروند؟

باید سعی کنید آنها را در فضاهای تاریک ذخیره کنید. قرار دادن آنها در قاب های روی دیوار باعث می شود سریعتر از زمانی که آنها را در تاریکی نگه دارید محو شوند. همچنین باید قبل از ذخیره کردن تصاویر اجازه دهید چند هفته خشک شوند و مطمئن شوید که فقط لبه های سفید را لمس می کنید، نه خود تصویر. در صورت امکان، باید عکس‌های خود را در پشت آن‌ها ذخیره کنید تا در کناره‌هایشان. آلبوم عکسی که به صورت عمودی در قفسه کتاب شما قرار داده شود ایده آل نیست. همچنین باید با کل تصویر با احتیاط رفتار کنید، بنابراین سعی نکنید حاشیه سفید را از بین ببرید یا ان ها را اویزان کنید .

در صورتی که نکات گفته شده را رعایت کنید عکس های پلوراید شما تا چندین سال برای شما باقی می مانند.

امیدواریم مطالب گفته شده به شما در انتخاب بهترین دوربین چاپ سریع کمک کرده باشد اگر مطالب اموزنده بود برای دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دوربین های عکاسی ارزان قیمت 

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ