تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت


دقت نمایید که پس از معرفی نمودن هرکدام از دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت لینک خرید برای شما قرار داده شده است

اکثر مردم به دنبال دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت هستند . با ما باشید تا به معرفی نمودن ارزان ترین دوربین های حرفه ای عکاسی بپردازیم.

میتوان گفت که یک کالا باید دو فاکتور اصلی داشته باشد، این فاکتور های قیمت مناسب و کیفیت بالا هستند که سبب میشود تا مردم آن کالا را خریداری نمایند. در زمینه دوربین و کالا های دیجیتال نیز به همین گونه است. بسیاری از افراد دوست دارند دوربین های حرفه ای برای مصارف خانگی داشته باشند به همین جهت به دنبال دوربین های ارازن قیمت هستند. بعضی دیگر نیز افراد تازه کار هستند که برای شروع حرفه عکاسی میخواهند از یک دوربین ارزان استفاده نمایند تا بعد از آن به سمت دوربین های گران قیمت تر و حرفه ای تر بروند.

بیایید با یک واقعیت رو به رو شویم؛ بهترین دوربین‌های موبایل که در گوشی‌های پرچمدار امروزی به کار می‌روند، همچنان از نظر کیفیت با دوربین‌های عکاسی دیجیتال اعم از دوربین های بدون ایینه، دوربین دی اس ال آر قابل مقایسه نیستند. از طرفی برای تبدیل شدن به یک عکاس یا شروع کار به منظور ساخت تیزر تبلیغاتی  نیازی به خرید گجتی گران قیمت نیست. همه حرفه‌ای‌ها، ابتدا کار را با ارزانترین دوربین های عکاسی و فیلم برداری آغاز کرده و به مرور زمان پیشرفت کرده‌اند. پس یافتن دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت برای آن شخصی که نیاز به عکاسی حرفه ای دارد یک تصمیم عاقلانه ست

اگر هدفتان از عکاسی یا فیلم برداری تفریح و ثبت خاطرات است، نیاز به پرداخت هزینه‌های بالا کاملا از بین می‌رود؛ با استفاده از ارزانترین دوربین های عکاسی بازار همچنان به بهترین شکل ممکن خاطراتتان را جاودانه خواهید کرد.

 

به همین جهت این موضوع تصویرگستر را بر آن داشته است تا در این پست پیرامون دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت صحبت کند و مشخصات کلی آن ها را نشان دهد تا شما عزیزان بتوانید آسان تر دوربین مورد نظر خود را بیابید و آن را خریداری نمایید.

لیست معرفی دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت به شرح ذیل است. جهت اطلاع و شناخت آنان تمام این محتوا را مشاهده نمایید.

 1.دوربین کانن 90d body :

 

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

 

قطعا اولین گزینه در لیست دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت تعلق می گیرد به دوربین کانن 90D بادی که دارای قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را می باشد.

این دوربین فرمت های MOV و MP4 را برای فیلمبرداری دارد و نسبت ابعاد تصویر 16:9 است. 90D از سیستم فوکوس جدید 45 نقطه ای صلیبی شکل با حساسیت بالا بهره میبرد که عملکرد عالی در شرایط نوری متفاوت حتی در دنبال کردن سوژه در نور ضعیف را دارد. وجود مود Movie Servo برای فوکوس کردن به همراه Dual Pixel CMOS AF این امکان را به شما میدهد تا در فیلمبرداری فوکوسی دقیق داشته باشید

حتی میتوانید از امکان فوکوس لمسی با استفاده از صفحه نمایش لمسی دوربین کانن 90D فوکوس خود را به راحتی اعمال نمایید. همچنین کانن به این نکته اشاره نموده که در کیفیت Full HD این دوربین می تواند با سرعت 120 فریم بر ثانیه فیلم ها را ضبط نماید.

 

برای خرید به لینک زیر مراجعه کنید .

2. دوربین کانن 5div :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

یکی دیگر از انواع دوربین ها در لیست دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت کانن Canon EOS 5D Mark III دوربینی از دسته DSLR های حرفه ای است که با بهبود های فراوان نسبت به مدل قبلی خود روانه بازار شده است.

این دوربین مجهز به پردازنده فول فریم از نوع CMOS با دقت 22.3 مگاپیکسل است. در کنار این سنسور پردازشگر +DIGIC 5 وجود دارد که با همکاری هم تصاویری با کیفیت و جزئیات بالا را خلق مینمایند. حداکثر حساسیت این سنسور 102400 است که امکان عکاسی در شرایط نوری بسیار ضعیف را به شما میدهد.

با وجود این که این محصول در میان لیست دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت معرفی شد ولی به معنای کمبود کیفیت آن نیست! دوربین عکاسی Canon 5D iii body توانایی ثبت تصاویر با عمق رنگی 14 بیت را دارد. علاوه بر این پردازشگر این دوربین 5D Mark III را قادر به عکاسی پیاپی با سرعت 6 فریم بر ثانیه عکس کامل ساخته است. سیستم فوکوس این دوربین بهبود هایی داشته و این بار از 61 نقطه فوکوس با حساسیت بالا برخوردار است. 14 نقطه فوکوس آن به صورت Cross-Type AF و 5 نقطه از نوع Dual Diagonal که برای اطمینان کامل از فوکوس دقیق و شارپنس در آن وجود دارد.

 

برای خرید به لینک زیر مراجعه کنید .

 

3. دوربین 850D CANON :

 

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

یکی دیگر از دوربین هایی که می توان آن را در رده انواع دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت اما با کیفیت دانست همین دوربین است. به صورت تیتروار برایتان شرح خواهیم داد:

  • مجهز به سنسور 24.1 مگاپیکسلی از نوع APS-C CMOS
  • پردازشگر DIGIC 8
  • صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی با دقت ۱.۰۴ میلیون نقطه
  • ضبط ویدئو با کیفیت UHD 4K و سرعت 24 فریم بر ثانیه
  • سیسنتم فوکوس خودکار ۴۵ نقطه ای از نوع تشخیص فاز
  • حداکثر حساسیت سنسود ۵۱۲۰۰
  • مجهز به بلوتوث وای فای و NFC
  • عکاسی پیاپی با سرعت ۷ فریم بر ثانیه

 

برای خرید روی لینک کلیک کنید. 

 

 

4. دوربین عکاسی حرفه ای CANON 250D :

 

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

این دوربین را می توان یک دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت دانست. البته که ارزان قیمت به صورت کاملا نسبی! می توانید برای یافتن اطلاعات بیشتر موارد ذیل را در مورد آن مطالعه نمایید

  • سنسور 24.2 مگاپیکسلی از نوع APS-C CMOS
  • پردازشگر تصویر DIGIC 7
  • صفحه نمایش 3 اینچی LCD لمسی و چرخان با دقت 1.04 میلیون نقطه
  • قابلیت فیلمبرداری Full HD 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه
  • سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه ای به همراه تکنولوژی Dual Pixel CMOS AF
  • دارا بودن حداکثر حساسیت ۲۵۶۰۰ و قابلیت گسترش تا ۵۱۲۰۰
  • عکاسی پیاپی با سرعت ۵ فریم بر ثانیه
  • دارای ورودی میکروفون
  • مجهز به وای فای ، بلوتوث و NFC

 

برای خرید روی لینک کلیک کنید. 

 

 

5. دوربین کانن D6 II :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

یکی از دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت کانن d6 ii  می باشد که دارای سنسور 26.2 مگاپیکسلی فول فریم از نوع CMOS دارای پردازشگر DIGIC 7 , سیستم فوکوس ۴۵ نقطه ای صلیبی شکل , امکان فیلم برداری Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه ,دارای صفحه نمایش لمسی چرخان سه اینچی با دقت ۱.۰۴ میلیون نقطه ای ,دارای حساسیت سنسور حداکثر ۴۰۰۰۰ با قابلیت گسترش تا ۱۰۲۴۰۰ ,امکان عکاسی پیاپی ۶.۵ فریم بر ثانیه , دارای GPS , Wifi و NFC و بدنه مقاوم نسبت به نفوذ رطوبت و گردو غبار با شیار کارت حافظه SD می باشد و شما میتوانید ان را از تصویر گستر خریداری کنید. افراد بسیاری این دوربین کانن را به عنوان بهترین دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت بر می گزینند

 

برای خرید روی لینک کلیک کنید .

 

6. دوربین کانن EOS R BODY :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

این محصول جزو دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت بدون ایینه می باشد که دارای سنسور فول فریم CMOS با دقت 30.3 مگاپیکسل , پردازشگر DIGIC 8 ,فیلمبرداری UHD 4K 30 فریم بر ثاینه ,امکان فیلمبرداری با الگوریتم C-Log و عمق 10 بیت از طریق خروجی HDMI ,تکنولوژی Dual Pixel CMOS AF همراه با سیستم فوکوس 5655 نقطه ای ,منظره یاب الکترونی OLED با دقت 3.69 نقطه ,صفحه نمایش لمسی چرخان 3.15 اینچی LCD با دقت 2.1 میلیون نقطه , محدود ایزو گسترش یافته ۵۰ الی ۱۰۲۴۰۰ ,امکان عکاسی پیاپی ۸ فریم بر ثانیه ای ,مجهز به بلوتوث و وای فای ,یک درگاه کارت حافظه SD  می باشد .

برای خرید روی لینک کلیک کنید .

 

7. دوربین کانن EOS RP  BODY :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

یکی دیگر از ارزان ترین دوربین های حرفه ای عکاسی دوربین کانن EOS RP مجهز به سنسور فول فریم 26.2 مگاپیکسل از نوع CMOS میباشد. در کنار این سنسور نیز پردازشگر قدرتمند و جدید کانن یعنی DIGIC 8 قرار گرفته است.

سنسور و پردازشگر قوی این دوربین ، EOS RP را قادر میسازد تا از بازه حساسیت سنسور بالایی برخوردار باشد و بتواند در شرایط نوری مختذلف قادر به عکاسی باشد. محدوده حساسیت سنسور این دوربین بین 100 الی 40000 میباشد که قابل گسترش تا محدوده 50 الی 102400 نیز میباشد.

حداکثر کیفیت فیلمبرداری در این دوربین UHD 4K است که با سرعت 25 فریم بر ثانیه صورت میگیرد.دوربین کانن EOS RP همانند دوربین EOS R از سیستم فوکوس پیشرفت Dual Pixel CMOS AF بهره مند است که از نوع تشخیص فاز میباشد. این سیستم بسیار دقیق و سریع بوده و هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری بسیار قدرتمند عمل میکند. با وجود این که دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت است ولی با کیفیت نیز هست

از بحث پردازشگر و سنسور این دوربین که بگذریم این دوربین دارای منظره یاب الکترونی از نوع OLED میباشد که دقت 2.36 میلیون نقطه ای را در بر گرفته است. صفحه نمایش این دوربین از نوع LCD لمسی با قابلیت چرخش میباشد که دقت 1.04 میلیون نقطه ای را به خود اختصاص داده است .

 

برای خرید رو لینک کلیک کنید .

 

8. دوربین نیکون 7500 D در دسته دوربین عکاسی حرفه ای :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

این محصول نیز جزو بهترین دوربین های ارزان قیمت عکاسی می باشد همچنین دارای  سنسور 20.9 مگاپیکسلی APS-C CMOS و۵۱ نقطه فوکوس ,عکاسی پیاپی با سرعت ۸ فریم بر ثانیه,  صفحه نمایش ۳.۲ اینچی چرخان, گریپ بهتر نسبت به مدل های پیشین ,بدنه مقاوم ,فیلمبرداری با کیفیت 4K .دارا بودن بلوتوث و وای فای ,لنز کیت AF-S DX 18-140mm f/3.5-5.6G ED VR LD می باشد همچنین این محصول در تصویرگستر موجود می باشد.

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت ای ست اما به معنای کاهش و کمبود کیفیت نیست

 

برای خرید روی لینک کلیک کنید .

 

9. دوربین عکاسی حرفه ای نیکون D850 :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

یکی دیگر از دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت نیکون D850  می باشد که دارای مشخصات زیر است :

  • سنسور 45.7 مگاپکسلی از نوع BSI CMOS
  • پردازشگر EXPEED 5
  • صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچیاز نوع LCD چرخان با دقت 2.36 میلیون نقطه
  • ضبط ویدئو با کیفیت UHD 4K با حداکثر سرعت 30 قریم بر ثانیه
  • سیستم فوکوس خودکار ۱۵۳ نقطه ای
  • محدوده ایزو ۶۴-۲۵۶۰۰ قابلیت گسترش تا ۳۲-۱۰۲۴۰۰
  • قابلیت ضبط تایم لپس 8K
  • سنسور 180K RGB
  • دارای وای فای بلوتوث و اسنپ بریج
  • همراه با لنز کیت ۲۴-۱۲۰ نیکون

برای خرید و اطلاع از قیمت روی لینک کلیک کنید .

 

10. دوربین نیکون Z50 :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

محصولی پر فروش که جزو دسته ارزان ترین محصولات نیکون و در دسته دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت نیز قرار می گیرد . این محصول دارای :

  • سنسور فول فریم CMOS با دقت 20.9 مگاپیکسل
  • پردازشگر تصویر EXPEED 6
  • فیلمبرداری UHD 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه
  • سیستم فوکوس خودکار ۲۰۹ نقطه ای از نوع تشخیص فاز
  • منظره یاب الکترونی OLED با دقت 3.6 میلیون نقطه
  • صفحه نمایش لمسی LCD با دقت 2.36 میلیون نقطه و قابلیت چرخش
  • امکان عکاسی پیاپی با سرعت ۱۱ فریم بر ثانیه
  • درگاه کارت حافظه SD
  • دارای وای فای و بلوتوث

برای خرید روی لینک کلیک کنید .

 

11. دوربین نیکون Z7 II :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

مشخصات دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت نیکون :

  • سنسور فول فریم BSI CMOS با دقت 45.7 مگاپیکسل
  • پردازشگر دوگانه تصویر EXPEED 6
  • فیلمبرداری UHD 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه
  • امکان فیلمبرداری با الگوریتم N-Log Gamma و عمق 10 بیت با خروجی HDMI
  • سیستم فوکوس خودکار ۴۹۳ نقطه ای از نوع تشخیص فاز و تشخیص چشم به هنگام فیلمبرداری
  • دارای لرزشگیر ۵ محوره
  • منظره یاب الکترونی OLED با دقت 3.6 میلیون نقطه
  • صفحه نمایش لمسی LCD با دقت 2.1 میلیون نقطه و قابلیت چرخش
  • امکان عکاسی پیاپی با سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه
  • درگاه کارت حافظه SD UHS II و CFexpress Type B
  • دارای وای فای و بلوتوث
  • امکان اپدیت دوربین از طریق گوشی

برای خرید دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت:

روی لینک کلیک کنید .

 

12. دوربین SONY A6400  :

SONY A6400

چرا دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت را انتخاب نمایید؟ چون مزایای پیش رویتان را دارد!

  • دارای سنسور APS-C Exmor CMOS با دقت 24.2 مگاپیکسل
  • پردازشگر تصویر Bionz X
  • دارای سیستم فوکوس با قابلیت Real-Time Eye AF & Real-Time Tracking
  • منظره یاب الکترونی XGA Tru-Finder با دقت 2.36 میلیون نقطه از نوع OLED
  • صفحه نمایش ۳ اینچی لمسی با دقت ۹۲۱.۶ هزار نقطه ای
  • قابلیت فیلمبرداری UHD 4K با الگوریتم S-Log3 و HLG
  • امکان فیلمبرداری موشن از ۱ فریم تا ۱۲۰ فریم
  • دارای وای فای و NFC
  • دارای ۴۲۵ نقطه فوکوس از تشخیص فاز و کنتراست
  • امکان عکاسی پیاپی با سرعت ۱۱ فریم بر ثانیه
  • دارای لنز کیت E PZ 16-50mm f/3.5-5.6 OSS

 

برای خرید اینجا کلیک کنید. 

 

 

13 . دوربین سونی ALPHA A7 III به عنوان دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت سونی سخت پیدا می شود اما اکنون یک مورد را به شما معرفی می نماییم. که دارای ویژگی های منحصر به فرد پیش روست

  • دارای پردازشگر تصویر BIONZ X و Font-End LSI
  • سیستم فوکوس ۶۹۳ نقطه ای به همراه عکاسی پیاپی ۱۰ فریم بر ثانیه
  • قابلیت فیلمبرداری 4K و بهره مندی از الگاریتم HLG و S-Log3 Gamma
  • منظره یاب OLED با دقت 2.36 میلیون نقطه ای
  • لرزشگیر SteadyShot INSIDE پنج محوره
  • دارای حداکثر حساسیت ۲۰۴۸۰۰
  • مجهز به درگاه کارت حافظه Dual SD و وای فای و NFC
  • دارای پورت USB Type-C و بدنه کاملا مستحکم و مقاوم

برای مشاهده مشخصات کامل این دوربین و خرید آن میتوانید به لینک مراجعه نمایید.

 

14. دوربین سونی ALPHA 7 R IV :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

این دوربین بدون ایینه دارای سنسور  که در لیست دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت  قرار دارد، 61 مگاپیکسل از نوع  Full-Frame Exmor R BSI CMOS, صفحه متحرک لمسی ۳ اینچی با دقت ۱.۴۴ میلیون نقطه ای, درگاه کارت حافظه دوگانه SD, پردازشگر تصویر BIONZ X,امکان ضبط ویدئو‌های با کیفیت UHD 4K در خود دوربین و گاما S-Log3 و HLG ,لرزش گیر 5 محوره SteadyShot و ایجاد ثبات در تصویر تا 5.5 استاپ, دارای ۵۶۷ نقطه فوکوس, دارای منظره‌یاب الکترونیکی 5.76  میلیون نقطه‌ای از نوع OLED ,ارتباط بی‌سیم WiFi و NFC ,قابلیت Pixel Shift Multi می باشد .

برای خرید اینجا کلیک کنید

 

15. دوربین سونی ALPHA A7 C :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

 

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت دیگری در سونی را در این بخش به شما معرفی خواهیم نمود:

  • مجهز به سنسور فول فریم 24 مگاپیکسلی از نوع Exmor R BSI CMOS
  • دارای پردازشگر تصویر BIONZ X و Font-End LSI
  • سیستم فوکوس ۶۹۳ نقطه ای به همراه عکاسی پیاپی ۱۰ فریم بر ثانیه
  • قابلیت فیلمبرداری 4K و بهره مندی از الگاریتم HLG و S-Log3 Gamma
  • منظره یاب OLED با دقت 2.36 میلیون نقطه ای
  • لرزشگیر SteadyShot INSIDE پنج محوره
  • دارای حداکثر حساسیت ۲۰۴۸۰۰
  • مجهز به درگاه کارت حافظه SD و وای فای و NFC
  • دارای پورت USB Type-C و بدنه کاملا مستحکم و مقاوم

برای خرید اینجا کلیک کنید

16. دوربین سونی ZV  E10 :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

یکی از دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت دوربین zv10  می باشد که کیت دوربین Sony ZV-E10 به همراه لنز زوم 50- 16 میلی متر ، دارای سنسور 24.2 مگاپیکسلی با اندازه APS-C ، دارای کیفیت فیلم برداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه ، کیفیت FULL HD با سرعت 120 فریم بر ثانیه ، دارای صفحه نمایش متحرک لمسی 3 اینجی ، با 425 نقطه فوکوس اتوماتیک ، دارای میکروفن 3 کپسول با خز باد گیر ، دارای پورت هدفون و میکروفن ، به همراه Wifi و بلوتوث داخلی این محصول جزو ارزان ترین دوربین های حرفه ای عکاسی می باشد .

برای خرید اینجا کلیک کنید

 

17. دوربین فوجی XT3 به عنوان دوربین عکاسی حرفه ای :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

ویژگی های دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت:

  • سنسور 26.1 مگاپیکسلی از نوع X-Trans BSI CMOS 4 با ابعاد APS-C
  • پردازشگر تصویر X-Processor 4 همراه چهار CPU
  • امکان فیلمبرداری UHD 4K60 الگوریتم F-Log Gamma و عمق 10 بیت
  • ۲.۱۶ میلیون نقطه فوکوس اتوماتیک از نوع تشخیص فاز
  • منظره یاب الکترونی OLED با دقت 3.69 میلیون نقطه ای
  • صفحه نمایش لمسی چرخان از نوع LCD با دقت 1.04 میلیون نقطه
  • محدود حساسیت سنسور گسترش ۸۰ الی ۵۱۲۰۰
  • دارای بلوتوث و وای فای
  • بدنه از الیاژ منیزیم و مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار

برای خرید اینجا کلیک کنید

 

18. دوربین فوجی XT4 :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

یکی از دوربین های اقتصادی و دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت فوجی xt4 ld  می باشد . برخی مشخصات ان :

  • سنسور 26.1 مگاپیکسلی از نوع X-Trans BSI CMOS 4 با ابعاد APS-C
  • پردازشگر تصویر X-Processor 4 همراه چهار CPU
  • امکان فیلمبرداری UHD 4K60 الگوریتم F-Log Gamma و عمق 10 بیت
  • فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه
  • ۴۲۵ نقطه فوکوس اتوماتیک هیبریدی از نوع تشخیص فاز و تشخیص کنتراس
  • منظره یاب الکترونی OLED با دقت 3.69 میلیون نقطه ای
  • صفحه نمایش لمسی چرخان از نوع LCD با دقت 1.62 میلیون نقطه
  • محدود حساسیت سنسور گسترش ۸۰ الی ۵۱۲۰۰
  • دارای بلوتوث و وای فای
  • بدنه از الیاژ منیزیم و مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار

برای خرید اینجا کلیک کنید

19. دوربین کانن EOS R5 :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

 

این دوربین جزو پرچم داران دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت محسوب می شود و یکی از ارزان ترین دوربین های حرفه ای عکاسی بدون ایینه می باشد . دوربین Canon EOS R5 از سنسور فول فریم CMOS با دقت 45 مگاپیکسل بهره مند میبرد. کانن بر روی این دوربین از جدید ترین پردازشگر خود یعنی DIGIC X استفاده کرده که بسیار پر سرعت می باشد و میتواند به راحتی از پس پردازش فایل های بزرگ این دوربین بر بیاید.

به گفته کانن در طراحی این دوربین از جدید ترین تکنولوژی های اپتیکال و دیجیتال استفاده شده است. همانطور که می دانید طراحی و مانت سری دوربین های EOS R این امکان را به شما می دهد تا بتوان از لنز های قوی تر و بهتر بر روی این دوربین استفاده کرد.

برای خرید محصول روی لینک کلیک کنید. 

 

20. دوربین نیکون D780 :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

 

این دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت نیز اوایل سال 2020 از ان رونمایی شد و از قابلیت های این دوربین می توان به سنسور جدید با طراحی BSI ، سیستم فوکوس جدید و قابلیت های جدید در فیلمبرداری اشاره نمود. این دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت به گونه ای طراحی شده که هم برای عکاسی و هم برای فیلمبرداری مناسب باشد و بتواند نیاز های کاربران را در هر دو زمینه بر طرف سازد. دوربین نیکون D780 بادی از سنسور CMOS با طراحی BSI بهره میبرد که دقت 24.5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

طراحی BSI این سنسور این قابلیت را به دوربین میدهد تا تصاویر جزئیات بیشتری داشته باشد و نویز های نیز در تصاویر بسیار کم باشند. همچنین این طراحی کمک میکند که در شرایط مختلف نوری بتوان عکس با کیفیت تری را به ثبت رساند.

برای مشاهده محصول کلیک کنید 

 

21. دوربین نیکون  Z6 به عنوان دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

دوربین Z6 نیکون فصل جدیدی از مدل های دوربین نیکون است زیرا این دسته از دوربین ها دارای مانت بزرگ و بدون محدودیت هستند . همچنین جزو اولین دوربین های فول فریم بدون ایینه هستند.

دوربین نیکون Nikon Z6 مجهز به سنسور فول فریم از نوع BSI CMOS با دقت 24.5 مگاپیکسل میباشد. نیکون بر روی این دوربین جدید ترین پردازشگر خود یعنی EXPEED 6 را قرار داده است. دامنه حساسیت سنسور دوربین نیکون Z6 نیز بین 100 الی 51200 قرار دارد. بر روی سنسور سیستم فوکوس خود کار پیشرفته از نوع تشخیص فاز قرار دارد که از 273 نقطه تشکیل شده و 90 درصد محدود را پوشش میدهد.

گرچه دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت است اما علاوه بر این سنسور این دوربین مجهز به لرزش گیر 5 محوره میباشد که هم برای فیلمبرداری و هم برای عکاسی مورد استفاده قرار میگیرد.

برای خرید روی لینک کلیک کنید .

 

22. دوربین سونی a6600 :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

یکی از بهترین و ارزان ترین دوربین های عکاسی حرفه ای ارزان قیمت عکاسی دوربین سونی a6600 می باشد که در پشت این سنسور در دوربین sony a6600 پردازشگر Bionz X خود نمایی میکند. ترکیب سنسور و پردازشگر در این دوربین سبب شده تا شما بتوانید عکس هایی با کیفیت و واضحی را خلق نمایید. همچنین حساسیت سنسور قابل گسترش تا 102400 است و این بدان معناست که امکان عکاسی و فیلمبرداری در نور ضعیف هم برای دوربین sony a6600 وجود دارد. دوربین سونی آلفا a6600 قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد و در حالت Full HD این میزان به 120 فریم بر ثانیه میرسد. مود های فست موشن و اسلوموشن نیز برای این دوربین وجود دارد که محدوده سرعت آن از 1 فریم تا 120 فریم بر ثانیه است.

برای مشاهده و خرید روی لینک کلیک کنید .

 

23. دوربین سونی a7s III:

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

یکی از دوربین های عکاسی حرفه ای فوق العاده دوربین سونی A7 S III می باشد . عملکرد بهتر در فیلمبرداری، حساسیت بهتر سنسور و همچنین سرعت بیشتر، این ها تنها گوشه ای زاز ویژگی های دوربین سونی آلفا a7S III است. همانند تمامی دوربین های آلفا a7 سونی این دوربین نیز مجهز به سنسور فول فریم می باشد.

سنسور این دوربین دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت  از نوع Exmor R BSI CMOS با دقت 12.1 مگاپیکسل است که طراحی جدید آن موجب شده تا تصاویر در این دوربین بیشتر از هر لحظه ای با کیفیت باشد. داشتن مگاپیکسل کم کمک میکند تا تصاویر عاری از هر گونه نویز باشد و در شرایط نوری ضعیف نیز بتوان تصاویر تمیزی را با این دوربین ضبط و یا ثبت نمود.

سونی در Exmor R BSI CMOS از پردازگشر جدید خود یعنی BIONZ XR استفاده کرده که عملکرد و سرعت Alpha a7S III به طرز چشمگیری افزایش داده و پرداز تصویر نیز بگونه ای است که نویز تصاویر به حداقل خود برسد. همچنین وجود سنسور و پردازشگر جدید a7S III گستر دینامیکی تصاویر را افزایش داده و این به معنای جزئیات بیشتر در تصاویر است.

برای خرید روی لینک کلیک کنید

24. دوربین سونی A7 R III

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

این دوربین یکی از دوربین های بدون اینه سونی می باشد که قابلیت عکاسی پیاپی با سرعت 10 فریم بر ثانیه را دارد علاوه بر این سیستم فوکوس خوکار این دوربین نیز بهبود هایی داشته که میتوان به عملکرد بهتر و سرعت هرچه بیشتر آن نسبت به نسل قبل اشاره کرد. دوربین سونی الفا a7R III در دنبال کردن سوژه نیز بسیار بهتر عمل می کند. دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت مناسبی برای شماست.

تمامی این ها به دلیل سیستم جدید فوکوس خودکار هیبریدی این دوربین است که 399 نقطه فوکوس تشخیص فاز و 425 ناحیه تشخیص کنتراست را به کار گرفته. وجود این سیستم سبب شده که سونی a7R III در شرایط نوری مختلف فوکوسی سریع و دقیقی را انجام دهد.

برای خرید روی لینک کلیک کنید 

 

25. دوربین کانن alpha r6 در لیست دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت:

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

یکی از حرفه ای ترین دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت کانن  دوربین eos r6  می باشد . این دوربین همه کاره و بسیار کار امد دارای عملکرد فوق قوی می باشد . همچنین  با استفاده از1053 نقطه انتخابی که کل ميدان ديد را پوشش مي دهند، فوکوس سریع، روان و هوشمندانه را ارائه می دهد. این سیستم فوکوس همچنین به روز رساني شده است تا از فناوری Deep Learning برای ردیابی بهتر سوژه و همچنین تشخیص دقیق چشم، صورت و سر افراد و حیوانات استفاده کند.

 

26. دوربین فوجی فیلم xt30 :

دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت

یکی دیگر از دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت کاربردی و مقرون به صرفه دوربین فوجی xt30  می باشد . دوربین فوجی فیلم X-T30 با لنز 18-55 قابلیت فیلمبرداری با کیفیت DCI/UHD 4K سرعت حداکثر 30 فریم بر ثانیه را دارا میباشد. عکاسی پیاپی در این دوربین 8 فریم با شاترمکانیکی و 30 فریم بر ثانیه با شاتر الکترونی است. منظره یاب الکترونی این دوربین از نوع OLED است که دقت 2.36 میلیون نقطه ای را به همراه دارد.

صفحه نمایش 3 اینچی لمسی این دوربین نیز دقت 1.04 میلیون نقطه ای را دارا است. قابلیت چرخش این صفحه نمایش به شما این امکان را میدهد تا به راحتی بتوانید با زوایای مختلف عکاسی و فیلمبرداری نمایید. برای انتقال تصاویر به دوایس های دیگر و کنترل دوربین ، دوربین فوجی فیلم X-T30 به بلوتوث و وای فای مجهز شده است.

برای خرید روی لینک کلیک کنید .

 

برای سفارش یک به یک دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت که در این مقاله ذکر شد می توانید با تصویر گستر همراه مشاوره رایگان در ارتباط باشید. فراموش نکنید که تصویر گستر، یک نمایندگی رسمی ست

 

کدام دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت بهتر است؟

در این صفحه می توانید با 26 مورد از این موارد آشنا شوید

قیمت یک دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت چقدر است؟

جهت مشاهده دقیق تر می توانید به روی همین لینک کلیک نمایید تا تمامی محصولات با قیمتشان برایتان نمایش داده شود.

بهترین برند در دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت چیست؟

کانن
سونی
نیکون و... را می توان بهترین برند ها دانست که در میانشان دوربین های ارزان قیمتی نیز مشاهده می شود

4.5/5 - (42 امتیاز)

نظرات (4)

شقایق

خیلی ممنون بابت مطالب مفید و کاربردیتون

Sana

سلام ممنون از این مطلب خوب
همیشه ارسال به موقعی دارید و میخوام که از بین این محصولاتتون یکی را انتخاب کنم اما بین سونی و کانون موندم

Sana

ممنون هم هستم از مشاوره رایگانتون

همراز

ممنون از توضیحات کاربردی و دقیق . کار را برای انتخاب و خرید راحت کردید 🌹🙏

کدام دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت بهتر است؟

در این صفحه می توانید با 26 مورد از این موارد آشنا شوید

قیمت یک دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت چقدر است؟

جهت مشاهده دقیق تر می توانید به روی همین لینک کلیک نمایید تا تمامی محصولات با قیمتشان برایتان نمایش داده شود.

بهترین برند در دوربین عکاسی حرفه ای ارزان قیمت چیست؟

کانن
سونی
نیکون و... را می توان بهترین برند ها دانست که در میانشان دوربین های ارزان قیمتی نیز مشاهده می شود

phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ