تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

رول فون عکاسی

رول فون عکاسی

رول فون عکاسی

رول فون عکاسی

بعد از تجهیزات نور پردازی مهمترین وسیله در استدیو یا اتلیه ها رول فون های عکاسی هستند.

این وسیله انواع مختلفی دارد و نحوی استفاده از آن ها میتواند متفاوت باشد. این محصول با رنگ های متفاوتی که در بکگراند سوژه مورد نظر بوجود می اورد فضای خاصی را به عکس میدهد که میتواند بر جذابیت هرچه بیشتر عکس تاثیر بسزایی داشته باشد. همچنین با استفاده از این رنگ ها میتوان منظور خاصی را در عکس های خود نشان داد. علاوه بر این با استفاده از تجهیزات نور پردازی نیز میتوان بر روی این رول فون های عکاسی نورپردازی خاصی را اعمال کرد و با گرادیانت های ایجاد شده، بک گراندی زیبا تر داشت.

رول فون عکاسی
رول فون عکاسی

این وسیله علاوه بر ایجاد یک اتمسفر خاص و پس زمینه زیباتر با مهار نور های بازبابی باعث کاهش رفلکس نور شده و خروجی عکس را بهتر میکند. این وسیله رنگ متنوع با تنالیته های متفاوتی متیواند داشته باشد. علاوه بر رنگ های ساده رول فون هایی طرح دار نیز وجود دارند. جنس این رول فون های نیز متفاوت است.

رایج ترین سایز رول فون ها در ابعاد 3*5 متر و 2*3 متر هستند. میتوان از چند رول فون با رنگ های متنوع استفاده نمود و با استفاده از یک بریل ( وسیله ای است که رول فون ها را نگه میدارد که میتواند به صورت دستی و برقی باشد ) رول فون ها را تعویض و رنگ مورد نظر را استفاده نمود.  بریل ها نیز قابلیت حمل 3 رول فون را دارند و در بعضی مدل ها این میزان به 4 و حتی بیشتر نیز میرسد. علاوه بر بریل پایه های پرتابل نیز در ابعاد مختلف برای رول فون ها وجود دارد.

رول فون عکاسی
رول فون عکاسی

جنس رول فون ها میتواند از پارچه (جیر،مخمل و مشبک ) و یا کاغذ باشد. از برخی رول فون ها برای کار های مختلفی استفاده میشود برای مثال از سبز کروماکی برای مراحل تدوین فیلم و اعمال افکت های خاص فیلمبرداری به کاربرده میشود. در عکاسی نیز از رول فون سفید برای راحتر برش دادن سوژه در فوتوشاپ و ادیت مورد استفاده قرار می گیرد.

در لینک زیر میتوانید انواع رول فون ها و بریل ها را خریداری نمایید :

فون و بک گراند

 

 

4.3/5 - (3 امتیاز)
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ