تا اطلاع ثانوی تمامی سفارشات در واتساپ انجام میشود(کلیک کنید)

دو لنز جدید نیکون معرفی و عرضه شدند

دو لنز جدید نیکون معرفی و عرضه شدند

نیکون به‌تازگی دو لنز واید جدید را معرفی کرد. از این سه لنز جدید نیکون ، یکی برای دوربین‌های کراپ یا DX در نظر گرفته شده است و دو مدل دیگر مناسب استفاده با دوربین‌های فول‌فریم یا FX هستند.

 

28-1.4

اولین لنز جدید نیکون یک مدل ۲۸ میلی‌متری بسیار سریع با دیافراگم F1.4 است و ششمین لنز از سری لنزهای سریع F1.4 پرایم نیکون به حساب می‌آید. سایر لنزهای این سری از نوع ۲۴، ۳۵، ۵۸، ۸۵ و ۱۰۵ میلی‌متری هستند. AF-S NIKKOR 28mm F1.4E ED دارای دیافراگم ۹ تیغه‌ای است و از ۲ عدسی ED و سه عدسی Aspherical بهره می‌گیرد. همچنین بر روی عدسی‌های این لنز از پوشش نانوکریستال اختصاصی نیکون نیز استفاده شده است. بدنه‌ی این لنز جدید نیکون از جنس آلیاژ منیزیوم شکل گرفته و در برابر نفوذ رطوبت و گردوغبار نیز مقاوم‌سازی شده است. فروش این لنز از انتهای ماه ژوئن آغاز خواهد شد.

8-15-fisheye

لنز دوم از نوع Fisheye یا فوق واید با فاصله‌ی کانونی متغیر است. این لنز از بازه‌ی فاصله‌ی کانونی ۸ تا ۱۵ میلی‌متر بهره می‌گیرد و حداکثر گشودگی دیافراگم آن نیز از F3.5 تا F4.5 متغیر است. این لنز نیز مانند مدل ۲۸ میلی‌متری پرایم برای دوربین‌های فول‌فریم نیکون طراحی شده است و در وایدترین حالت بازه‌ی دید ۱۸۰ درجه‌ای را در جهت افقی و عمودی تولید می‌کند. این لنز از سه عدسی ED و دو عدسی aspherical بهره می‌گیرد و دارای پوشش نانو کریستال و فلورین نیز هست. AF-S FISHEYE NIKKOR 8-15mm F3.5-4.5E ED از همین الان برای خرید در ایالات‌متحده در دسترس قرار گرفته است.

اولین نفری باشید که امتیاز می دهید
phone۶۶۷۶۱۷۸۶ - ۰۲۱ formارتباط در واتس آپ